Strona 227 z 257

: 18 lut 2009, 14:05
autor: Bastian
selsa pisze:Po prostu jest pewien dylemat- Al. Zjednoczenia vs. AK Kampinos
Na Przy Agorze coś zawsze można wymyślić. Prawdziwym dylematem jest Wolumen / Szpital Bielański.

: 18 lut 2009, 14:43
autor: Domino2001
Bastian pisze:
selsa pisze:Po prostu jest pewien dylemat- Al. Zjednoczenia vs. AK Kampinos
Na Przy Agorze coś zawsze można wymyślić. Prawdziwym dylematem jest Wolumen / Szpital Bielański.
Ulica Lindego by załatwiła sprawę, ale chyba nie załatwi :(

: 18 lut 2009, 15:20
autor: geograf_OSU
Glonojad pisze:Nasz Dziennik na pewno pochwali
takimi zaczepkami i wrogim podejsciem do ludzi myslacych inaczej pokazujesz jakim jestes malym czlowieczkiem

: 18 lut 2009, 15:33
autor: zzz
geograf_OSU pisze:do ludzi myslacych inaczej
Czy to tak samo jak z widzacymi inaczej? :>

: 18 lut 2009, 21:13
autor: adaszko
Bastian pisze:Inna rzecz, że przy dobrych 114 i 122, to to 103 i tak na południe od Olszyny nie jest do niczego potrzebne*, więc nie robi różnicy, czy jedzie na te całe Powązki. Tym bardziej, że - jak czytaliście - Bielany jęczą o połączenia każdej bez mała ulicy z Cm. Północnym, a za to na Powązki rzeczywiście nie jest stamtąd łatwo się dostać. 103 zniszczone? Ja bym raczej powiedział, że jak w przyrodzie - wyparte przez silniejszych...


*) I właśnie dlatego najbardziej tę właśnie linię widzę na Tatarskiej, Płockiej i DWZ - uzasadniałaby to (w zestawieniu ze 197) zarówno trasa na Bielanach, jak i częstotliwość. No i wtedy obsłużyłaby Powązki, zarazem na nich nie strasząc pustkami.
Jak rozumiem 103 i 197 na DWZ?
Bastian pisze:Bielany jęczą o połączenia każdej bez mała ulicy z Cm. Północnym
Ostanio zostało całkowicie wycięte połączenie z Broniewskiego 103 i z Żeromskiego 103 i 701(w DP) na Cm. Północny. :>
A dodatkowo 210 (zlikwidowane) zostało połączone z 701 (z zachowaniem częstotliwości 701!!!) :wow:

: 18 lut 2009, 21:29
autor: JacekM
Bastian pisze:Przesiadka taka sobie, w dodatku strasznie dużo czasu traci się na lewoskręt z AK w Broniewskiego, toteż rzeczywiście piechotą i tak jest szybciej. Ale - czytałeś artykuł? - spróbuj tę oczywistą prawdę komuś powiedzieć. Podobnie jak np. to, że na Kleczewską lub Skalbmierską można też dojść od Kasprowicza (zwłaszcza, skoro i tak się - z braku dojazdu - dochodzi do Szpitala Bielańskiego).

Inna rzecz, że przy dobrych 114 i 122, to to 103 i tak na południe od Olszyny nie jest do niczego potrzebne*, więc nie robi różnicy, czy jedzie na te całe Powązki. Tym bardziej, że - jak czytaliście - Bielany jęczą o połączenia każdej bez mała ulicy z Cm. Północnym, a za to na Powązki rzeczywiście nie jest stamtąd łatwo się dostać. 103 zniszczone? Ja bym raczej powiedział, że jak w przyrodzie - wyparte przez silniejszych...


*) I właśnie dlatego najbardziej tę właśnie linię widzę na Tatarskiej, Płockiej i DWZ - uzasadniałaby to (w zestawieniu ze 197) zarówno trasa na Bielanach, jak i częstotliwość. No i wtedy obsłużyłaby Powązki, zarazem na nich nie strasząc pustkami.
Nie wiem czy ktokolwiek płakałby za tym 103, bo połączenia bronione w artykule są zakorzenione w świadomości mieszkańców, były jakoś tam wykorzystywane, a zostały zabrane. Ale skoro to taki półśrodek, to mam nadzieję, że uda się go zmienić w całośrodek jeżdżący na Zachodni.

: 18 lut 2009, 21:30
autor: Glonojad
geograf_OSU pisze:
Glonojad pisze:Nasz Dziennik na pewno pochwali
takimi zaczepkami i wrogim podejsciem do ludzi myslacych inaczej pokazujesz jakim jestes malym czlowieczkiem
Zacznijmy od tego, że sam się o to prosisz umieszczając linki polityczne w sygnaturce. Skoro Ty swój pakiecik do każdego postu dodajesz, to jest to także i moje święte prawo, nieprawdaż?

BTW, ja nie mam wrogiego podejścia, po prostu śmieszą mnie pewne zachowania i mam odwagę o tym mówić. Wrogie podejście mają natomiast bez wątpienia ludzie, którzy otwarcie nawołują do przemocy lub zapowiadają zastosowanie przemocy np. w stosunku do homoseksualistów, sprawdź w odpowiednim wątku.

Z mojej strony EOT i rePLONK.

: 18 lut 2009, 23:09
autor: Bastian
adaszko pisze:Ostanio zostało całkowicie wycięte połączenie z Broniewskiego 103 i z Żeromskiego 103 i 701(w DP) na Cm. Północny. :>
A dodatkowo 210 (zlikwidowane) zostało połączone z 701 (z zachowaniem częstotliwości 701!!!) :wow:
No zgoda, ale tam nikt w DP nie jeździ! 181 na końcówce wozi powietrze, czy nas stać na wożenie go jeszcze więcej?

[ Dodano: 2009-02-18, 23:10 ]
Glonojad pisze:Z mojej strony EOT i rePLONK.
I w ogóle koniec dyskusji na ten temat proszę (-X

: 19 lut 2009, 1:32
autor: fraktal
Glonojad pisze:A niech sobie będzie to bielańskie 202, jeśli za cenę jednej czy dwóch brygad będzie można zrobić sensowną komunikację resztą. Nasz Dziennik na pewno pochwali.
Ja też byłbym zainteresowany zachowaniem połączenia Kasprowicza z Broniewskiego (a tego nie będzie, gdy 103 pojedzie al. Zjednoczenia do Marymonckiej), a Naszego Dziennika nie czytam. Ale gdyby to jeździło co pół godziny, to i tak wybrałbym chyba przesiadkę w 114, zwłaszcza z powrotem).

[ Dodano: Czw 19 Lut, 2009 01:51 ]
Bastian pisze:No zgoda, ale tam nikt w DP nie jeździ! 181 na końcówce wozi powietrze, czy nas stać na wożenie go jeszcze więcej?
Ostatnio byłem na Cmentarzu Północnym i ciąg dalszy zadziwiających sytuacji - 409 jest w ogóle nieskoordynowane z 701, co sprawia, że trzeba wracać z Cmentarza z zegarkiem w ręku, bo jak się trafi w martwą dziurę, to można i kilkadziesiąt minut stracić czekając na cokolwiek, co by dowiozło do metra lub przynajmniej do Aspektu. W tym czasie odjechał jeden 170, a na 181 dochodzi do scen wprost zadziwiających. Najpierw odjechał jeden maraton z Kleszczowej, podjechał następny, ludzie wsiedli do kolejnego ikarka, po czym za kilka minut podjeżdża redutowy solaris, który prawie wcale nie ma postoju - na szczęście, kierowca z R-5 był tak miły, że dał sygnał dźwiękowy, że odjeżdża wcześniej, żeby ludzie mogli się przesiąść. Natomiast kleszczowy ikar stał sobie i stał, stał nawet wówczas, gdy stadnie przyjechały 701 z 409 i zabrały prawie wszystkich pasażerów, będących na przystanku. Było to dokładnie o 16:26 pewnego lutowego weekendu. Ja nie wiem, czy nas stać, czy nie, by w rejon cmentarza wysyłać więcej autobusów, wiem tylko, że istotnie zwykłemu pasażerowi jest coraz trudniej dojechać w te rejony, gdzie nie ma metra.

: 19 lut 2009, 7:58
autor: person
Bastian pisze:No zgoda, ale tam nikt w DP nie jeździ! 181 na końcówce wozi powietrze, czy nas stać na wożenie go jeszcze więcej?
Czy w takim razie 409 zostanie "uzwyklone", aby zapewnić w DS (gdy jeżdżą ludzie) dojazd na cmentarz? :>

: 20 lut 2009, 13:08
autor: Yennefer
ul. Wrocławska- puszczone sa na niej tylko 2 autobusy 507 i 122, zabrano ostatnio 112
czy to konieczne?
Powstańców Sląskich jedza tramwaje i wiele autobusów, a ta czesc Bemowa ma taka lipę ;(

: 20 lut 2009, 13:11
autor: Domino2001
Przed wstawieniem 122 w ul. Wrocławską też były 2 autobusy 112 i 507. Jakoś nie było krzyku.

: 20 lut 2009, 13:20
autor: a/p TALENT
Pewnie Yennefer miała na myśli odcinek ul. Wrocławskiej od Piastów Śląskich do ul. Powstańców Śląskich. Zapomniała o kursującym tam przed zmianami autobusie 105.

: 20 lut 2009, 13:23
autor: slav
Yennefer pisze:Powstańców Sląskich jedza tramwaje
:?: :?: :?:

: 20 lut 2009, 13:25
autor: slav
jacek pisze:Dzieki za konkretna i wyczerpująca odpowiedz, jutro bede w tej okolicy i z ciekawośc zobacze jak to faktycznie wygląda
czekamy na realcje
już trzy dni minely