: 18 lut 2009, 14:05
Na Przy Agorze coś zawsze można wymyślić. Prawdziwym dylematem jest Wolumen / Szpital Bielański.selsa pisze:Po prostu jest pewien dylemat- Al. Zjednoczenia vs. AK Kampinos
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Na Przy Agorze coś zawsze można wymyślić. Prawdziwym dylematem jest Wolumen / Szpital Bielański.selsa pisze:Po prostu jest pewien dylemat- Al. Zjednoczenia vs. AK Kampinos
Ulica Lindego by załatwiła sprawę, ale chyba nie załatwiBastian pisze:Na Przy Agorze coś zawsze można wymyślić. Prawdziwym dylematem jest Wolumen / Szpital Bielański.selsa pisze:Po prostu jest pewien dylemat- Al. Zjednoczenia vs. AK Kampinos
takimi zaczepkami i wrogim podejsciem do ludzi myslacych inaczej pokazujesz jakim jestes malym czlowieczkiemGlonojad pisze:Nasz Dziennik na pewno pochwali
Czy to tak samo jak z widzacymi inaczej?geograf_OSU pisze:do ludzi myslacych inaczej
Jak rozumiem 103 i 197 na DWZ?Bastian pisze:Inna rzecz, że przy dobrych 114 i 122, to to 103 i tak na południe od Olszyny nie jest do niczego potrzebne*, więc nie robi różnicy, czy jedzie na te całe Powązki. Tym bardziej, że - jak czytaliście - Bielany jęczą o połączenia każdej bez mała ulicy z Cm. Północnym, a za to na Powązki rzeczywiście nie jest stamtąd łatwo się dostać. 103 zniszczone? Ja bym raczej powiedział, że jak w przyrodzie - wyparte przez silniejszych...
*) I właśnie dlatego najbardziej tę właśnie linię widzę na Tatarskiej, Płockiej i DWZ - uzasadniałaby to (w zestawieniu ze 197) zarówno trasa na Bielanach, jak i częstotliwość. No i wtedy obsłużyłaby Powązki, zarazem na nich nie strasząc pustkami.
Ostanio zostało całkowicie wycięte połączenie z Broniewskiego 103 i z Żeromskiego 103 i 701(w DP) na Cm. Północny.Bastian pisze:Bielany jęczą o połączenia każdej bez mała ulicy z Cm. Północnym
Nie wiem czy ktokolwiek płakałby za tym 103, bo połączenia bronione w artykule są zakorzenione w świadomości mieszkańców, były jakoś tam wykorzystywane, a zostały zabrane. Ale skoro to taki półśrodek, to mam nadzieję, że uda się go zmienić w całośrodek jeżdżący na Zachodni.Bastian pisze:Przesiadka taka sobie, w dodatku strasznie dużo czasu traci się na lewoskręt z AK w Broniewskiego, toteż rzeczywiście piechotą i tak jest szybciej. Ale - czytałeś artykuł? - spróbuj tę oczywistą prawdę komuś powiedzieć. Podobnie jak np. to, że na Kleczewską lub Skalbmierską można też dojść od Kasprowicza (zwłaszcza, skoro i tak się - z braku dojazdu - dochodzi do Szpitala Bielańskiego).
Inna rzecz, że przy dobrych 114 i 122, to to 103 i tak na południe od Olszyny nie jest do niczego potrzebne*, więc nie robi różnicy, czy jedzie na te całe Powązki. Tym bardziej, że - jak czytaliście - Bielany jęczą o połączenia każdej bez mała ulicy z Cm. Północnym, a za to na Powązki rzeczywiście nie jest stamtąd łatwo się dostać. 103 zniszczone? Ja bym raczej powiedział, że jak w przyrodzie - wyparte przez silniejszych...
*) I właśnie dlatego najbardziej tę właśnie linię widzę na Tatarskiej, Płockiej i DWZ - uzasadniałaby to (w zestawieniu ze 197) zarówno trasa na Bielanach, jak i częstotliwość. No i wtedy obsłużyłaby Powązki, zarazem na nich nie strasząc pustkami.
Zacznijmy od tego, że sam się o to prosisz umieszczając linki polityczne w sygnaturce. Skoro Ty swój pakiecik do każdego postu dodajesz, to jest to także i moje święte prawo, nieprawdaż?geograf_OSU pisze:takimi zaczepkami i wrogim podejsciem do ludzi myslacych inaczej pokazujesz jakim jestes malym czlowieczkiemGlonojad pisze:Nasz Dziennik na pewno pochwali
No zgoda, ale tam nikt w DP nie jeździ! 181 na końcówce wozi powietrze, czy nas stać na wożenie go jeszcze więcej?adaszko pisze:Ostanio zostało całkowicie wycięte połączenie z Broniewskiego 103 i z Żeromskiego 103 i 701(w DP) na Cm. Północny.
A dodatkowo 210 (zlikwidowane) zostało połączone z 701 (z zachowaniem częstotliwości 701!!!)
I w ogóle koniec dyskusji na ten temat proszęGlonojad pisze:Z mojej strony EOT i rePLONK.
Ja też byłbym zainteresowany zachowaniem połączenia Kasprowicza z Broniewskiego (a tego nie będzie, gdy 103 pojedzie al. Zjednoczenia do Marymonckiej), a Naszego Dziennika nie czytam. Ale gdyby to jeździło co pół godziny, to i tak wybrałbym chyba przesiadkę w 114, zwłaszcza z powrotem).Glonojad pisze:A niech sobie będzie to bielańskie 202, jeśli za cenę jednej czy dwóch brygad będzie można zrobić sensowną komunikację resztą. Nasz Dziennik na pewno pochwali.
Ostatnio byłem na Cmentarzu Północnym i ciąg dalszy zadziwiających sytuacji - 409 jest w ogóle nieskoordynowane z 701, co sprawia, że trzeba wracać z Cmentarza z zegarkiem w ręku, bo jak się trafi w martwą dziurę, to można i kilkadziesiąt minut stracić czekając na cokolwiek, co by dowiozło do metra lub przynajmniej do Aspektu. W tym czasie odjechał jeden 170, a na 181 dochodzi do scen wprost zadziwiających. Najpierw odjechał jeden maraton z Kleszczowej, podjechał następny, ludzie wsiedli do kolejnego ikarka, po czym za kilka minut podjeżdża redutowy solaris, który prawie wcale nie ma postoju - na szczęście, kierowca z R-5 był tak miły, że dał sygnał dźwiękowy, że odjeżdża wcześniej, żeby ludzie mogli się przesiąść. Natomiast kleszczowy ikar stał sobie i stał, stał nawet wówczas, gdy stadnie przyjechały 701 z 409 i zabrały prawie wszystkich pasażerów, będących na przystanku. Było to dokładnie o 16:26 pewnego lutowego weekendu. Ja nie wiem, czy nas stać, czy nie, by w rejon cmentarza wysyłać więcej autobusów, wiem tylko, że istotnie zwykłemu pasażerowi jest coraz trudniej dojechać w te rejony, gdzie nie ma metra.Bastian pisze:No zgoda, ale tam nikt w DP nie jeździ! 181 na końcówce wozi powietrze, czy nas stać na wożenie go jeszcze więcej?
Czy w takim razie 409 zostanie "uzwyklone", aby zapewnić w DS (gdy jeżdżą ludzie) dojazd na cmentarz?Bastian pisze:No zgoda, ale tam nikt w DP nie jeździ! 181 na końcówce wozi powietrze, czy nas stać na wożenie go jeszcze więcej?
Yennefer pisze:Powstańców Sląskich jedza tramwaje
czekamy na realcjejacek pisze:Dzieki za konkretna i wyczerpująca odpowiedz, jutro bede w tej okolicy i z ciekawośc zobacze jak to faktycznie wygląda