Strona 227 z 268

: 15 lip 2012, 18:06
autor: Georg
To skrócić 125 i zagęścić 226. Podobnie 517 i 138 - uzależnienie dwóch dzielnic po drugiej stronie Wisły (Ursus i Mokotów) od korków na Pradze przy budowie II linii metra. Absurd.

[ Dodano: |15 Lip 2012|, 2012 18:09 ]
Ok - może są wakacje i nie będzie żadnych korków.

: 15 lip 2012, 18:14
autor: Szeregowy_Równoległy
Uwaga, prywata: Jaki jest cel wywalenia 338 z pl. Hallera i puszczenia go na Wschodni? Samo 170, które będzie sobie radośnie tkwić na Ratuszowej, może się obsrać.
Co do 517: czy ktoś, kto to wymyślił, kiedykolwiek widział, jak z Radzymińskiej (jadąc od Gorzykowskiej) skręca się w lewo, w stronę Kauflanda? Korek do skrętu, pomimo wakacji, potrafi wystawać za Gorzykowską. Plus przejazd kolejowy i idiotyczne zasady pierwszeństwa na skrzyżowaniu małej Radzymińskiej i Naczelnikowskiej, trwające od czasów sprzed zamknięcia okolic Wileniaka, będące bezpośrednią przyczyną korków na Radzymińskiej i Ząbkowskiej.

: 15 lip 2012, 18:18
autor: Georg
Boją się, żeby w korkach nie utknęło to raz, dwa - miejsce dla innych linii na pl. Hallera. Tak przypuszczam.

: 15 lip 2012, 18:27
autor: Szeregowy_Równoległy
Aktualnie na Hallera krańcuje 5 linii, w tym jedna posiadająca jakąkolwiek częstotliwość, będą cztery, (tyle, ile peronów jest), więc z miejscem problemów być nie powinno. No i jeszcze co do 302: na Tarchominie dzieci z kocyków wypadały, jak 302 stawało się 302, bo przychodnia na Dąbrowszczaków jest kluczowa, niezbędna, to niemalże mekka Tarchodworów. A teraz 302 do przychodni nie dowozi, naprawdę to taki problem puścić to wokół placu do Dąbrowszczaków?

: 15 lip 2012, 19:40
autor: drja
A Górczewska traci 512, bo zamiast Z12 dać z Zacisza do Wileńskiego i 512 OsG - Wileński, będzie na odwrót, a durne Z12 tylko do Bankowego. =D>

: 15 lip 2012, 19:51
autor: Georg
A właśnie - znowu nie będzie obsługi przystanku Zajezdnia Wola przez choćby 1 linię dzienną?

: 15 lip 2012, 19:52
autor: Szeregowy_Równoległy
A jest potrzebna? 512 miewałem ostatnio dość często, zazwyczaj wymiana była okołozerowa.

: 15 lip 2012, 19:55
autor: Pawel_
125 mogłoby wrócić na Górczewską. :keke:

: 15 lip 2012, 20:09
autor: Georg
A co - za długo jest punktualne?
Nie wiem czy jest potrzeba, ale zawsze jak jestem w okolicy to widzę, jak emerytki z laskami paradują po ulicy, żeby nie iść do schodów. Rozumiem, że komuś może być ciężko i jakiekolwiek połączenie autobusowe warto zostawić. Choćby 410. Aczkolwiek policja by się przydała w tamtym rejonie trochę częściej - aż dziwne, że tak mało jest wypadków z udziałem pieszych.

: 15 lip 2012, 20:16
autor: Szeregowy_Równoległy
Odnośnie tego przystanku, to uparcie twierdzę, że coś z duetu 171/190 powinno jeździć Młynarską, Leszno nie potrzebuje aż takiej podaży. Ewentualnie można dorzucić przystanek 522.

: 15 lip 2012, 20:28
autor: ARTUR P
Szeregowy_Równoległy pisze:Odnośnie tego przystanku, to uparcie twierdzę, że coś z duetu 171/190 powinno jeździć Młynarską, Leszno nie potrzebuje aż takiej podaży. Ewentualnie można dorzucić przystanek 522.
=D>

527 mogłoby zostać na moście Gdańskim, a 512 max do Esperanto?

: 15 lip 2012, 20:30
autor: bartoni722
ARTUR P pisze:a 512 max do Esperanto?
Podoba mi się to myślenie.

Uwaga, prywata. :D

: 15 lip 2012, 20:49
autor: pawcio
Szeregowy_Równoległy pisze:Odnośnie tego przystanku, to uparcie twierdzę, że coś z duetu 171/190 powinno jeździć Młynarską, Leszno nie potrzebuje aż takiej podaży. Ewentualnie można dorzucić przystanek 522.
Jak mi tam załatwisz 520, będę Cię błogosławił.
Tak, to jest skrajna prywata i dlatego sam o to nie walczę.

: 15 lip 2012, 21:38
autor: Bastian
Szeregowy_Równoległy pisze:Co do 517: czy ktoś, kto to wymyślił, kiedykolwiek widział, jak z Radzymińskiej (jadąc od Gorzykowskiej) skręca się w lewo, w stronę Kauflanda? Korek do skrętu, pomimo wakacji, potrafi wystawać za Gorzykowską. Plus przejazd kolejowy i idiotyczne zasady pierwszeństwa na skrzyżowaniu małej Radzymińskiej i Naczelnikowskiej, trwające od czasów sprzed zamknięcia okolic Wileniaka, będące bezpośrednią przyczyną korków na Radzymińskiej i Ząbkowskiej.
No dobra, ale co z tego? Skoro 517 jest uważane za socjal, będzie miało socjalne objazdy - bez cięcia relacji.
drja pisze:A Górczewska traci 512
Panie, wakacje są. 190 będzie miało przecież praktycznie tę samą trasę, jaką miałoby Z12 (prócz Człuchowskiej).

: 15 lip 2012, 21:55
autor: Szeregowy_Równoległy
Bastian pisze:No dobra, ale co z tego? Skoro 517 jest uważane za socjal, będzie miało socjalne objazdy - bez cięcia relacji.
O ile na całej trasie jest to socjal, to odcinkowo (jeśli odcinek Ursus - centrum można tak nazwać) już socjalem nie jest, a bardziej uzupełnieniem, bądź jakąś alternatywą, dla kulawej kolei. I dziwi mnie, że Organizator wiedząc o beznadziei 138 tworzy analogicznego potworka. Przez Ząbkowską w dupę były bite Mokotów i Służewiec, teraz dodatkowo będzie bity Ursus.