Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26916
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na Synów wykonawca robiąc DDR prawdopodobnie wgrali starszą wersję algorytmu - projektant sprawdzi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Solaris U10
- Posty: 2715
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
To jest akurat inwestycja dzielnicy.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26916
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To ma znaczenie marginalne, bo projekty i tak są opiniowane tak samo (ulica nie jest dzielnicowa) ale ok.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Na Ciepłowni jest to samo, albo kocie albo stoisz.Glonojad pisze:Na Synów wykonawca robiąc DDR prawdopodobnie wgrali starszą wersję algorytmu - projektant sprawdzi.
Wczoraj już poprawili i z Rakowieckiej trzeba być gotowym do pionowego by zdążyć złapać wszystkie pionowe do Unii. Jest stałoczasówka, bez wzbudzania po prostu ideał.Stary Pingwin pisze:Ciekawa sytuacja jest na odcinku Rakowiecka- Plac Unii Lubelskiej. Ruszam na początek zielonego, trochę czekam przy Goworka( w tym momencie zapala się zezwalające przy Waryńskiego), jeżeli ruszę zdecydowanie, to zdążam przy Waryńskiego. Skład za mną już nie. A ja płynnie jadę aż za Plac Unii.
A tak przy okazji, czy kiedyś będzie poprawiony wyjazd z pętli os. Górczewska? Bo albo czeka się parę sekund albo ponad minutę na pionowe. Kolejna sprawa to Ogródki Działkowe Bemowo, nie ma już dodatkowej fazy i jest to stałoczasówka. Przecinka przy Nowym Bemowie wcale nie lepsza, albo na raz udało mi się z Nowego Bemowa do Piastów Śląskich albo stałem prawie dwie minuty na pionowe. Śmieszne jest gdy czekam na pionowe do Nowego Bemowa, ale samochody mają czerwone przy przejściu dla pieszych przy przystanku Nowe Bemowo 03/04 a ja poziome przy przecince
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Czy pogorszenie skrętu dla 20 na skrzyżowaniu Radiowej i Dywizjonu 303 ma związek z budową metra i objazdem poprowadzonym przez Obozową, czy to jakoś tak samo wyszło? 20 wzbudza sobie światło, ale pojawia się ono tylko raz na dwie minuty. W określonym momencie cyklu przy skrzyżowaniu Radiowej z Wrocławską. Jak 20 nadjedzie w niefortunnym momencie, to czeka ponad półtorej minuty. Problem występuje w obu kierunkach. O ile wyjazd z Dywizjonu nie jest szczególnie upierdliwy, to wóz czekający na lewoskręt w stronę lasu blokuje kolejne wagony, a w DP ruch jest tam spory.
No i Targowa/Wileńska. Wczoraj miałem 28, dzisiaj 20 i mam teorię. Zapewne durną, ale spieszę z wyjaśnieniami:
Gdy wczoraj podjeżdżałem 28 i chciałem jechać do Ząbkowskiej, to dostawałem światło za wcześnie. Musiałem chwilkę poczekać na możliwość przejazdu przez Pl. Wileński, natomiast światło w stronę Ząbkowskiej zapalało się idealnie dla 4, 20 i 23. Natomiast dziś, jeżdżąc 20, zauważyłem, że dostawałem światło w kierunku Pl. Bankowego zbyt późno, za to idealnie dla jadących w stronę Ząbkowskiej. Na pewno nikt nie pomylił wtyczek czy nie polutował źle kabelków i te sygnalizatory nie świecą się na odwrót, znaczy sygnalizator dla toru do Ząbkowskiej nie zapala się tak, jak powinien ten dla jadących do mostu i analogicznie ten dla jadących do mostu nie zapala się tak, jak powinien ten do Ząbkowskiej?
No i Targowa/Wileńska. Wczoraj miałem 28, dzisiaj 20 i mam teorię. Zapewne durną, ale spieszę z wyjaśnieniami:
Gdy wczoraj podjeżdżałem 28 i chciałem jechać do Ząbkowskiej, to dostawałem światło za wcześnie. Musiałem chwilkę poczekać na możliwość przejazdu przez Pl. Wileński, natomiast światło w stronę Ząbkowskiej zapalało się idealnie dla 4, 20 i 23. Natomiast dziś, jeżdżąc 20, zauważyłem, że dostawałem światło w kierunku Pl. Bankowego zbyt późno, za to idealnie dla jadących w stronę Ząbkowskiej. Na pewno nikt nie pomylił wtyczek czy nie polutował źle kabelków i te sygnalizatory nie świecą się na odwrót, znaczy sygnalizator dla toru do Ząbkowskiej nie zapala się tak, jak powinien ten dla jadących do mostu i analogicznie ten dla jadących do mostu nie zapala się tak, jak powinien ten do Ząbkowskiej?
Czemu nikt nie chwali nowego programu przy Arsenale? Działa to całkiem nieźle.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
20 dziś miałem i niczego nowego nie zauważyłem. Jak przez 4 traciłen cykl wcześniej, tak traciłem i dzisiaj. Za to Wileński rano przepuszcza tylko jeden wóz z Solidarności w lewo w kierunku Ratuszowej. Zajebisty ten priorytet.
Bo to dotyczy tylko linii 15, 18 i 35 a nie Ciebie, chodzi o sygnalizator na północnym przejściu dla pieszych, piesi znowu muszą sobie wzbudzić zielone.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Eee, myślałem, że to to, o czym Jarek jakiś czas temu wspominał. Dwie fazy dla 4 w jednym cyklu i inne bajery.
Za to dziś bajery na Wolskiej i Bemowie chyba wiosnę poczuły bo od Hali Wola do Os. Wolska straciłem 3 minuty. Paradokalnie praktycznie bez zbędnych postojów dało radę przejechać od R-1 do Wileńskiego. Plac Wilsona też szwankuje bo przejazd 6 między dwoma przystankami w stronę Młocin zajmuje 2-3 minuty z czego nawet ponad minutę można stać i czekać na zjazd z placu z wjazdem od strony pl. Inwalidów też bywa różnie a nie tak dawno jechało się bez zbędnych zatrzymań.
Miałem okazję dziś to obserwować i to raczej tramwaj wzbudza sobie pałkę, piesi mają zielone "z automatu".Flash8222 pisze:Bo to dotyczy tylko linii 15, 18 i 35 a nie Ciebie, chodzi o sygnalizator na północnym przejściu dla pieszych, piesi znowu muszą sobie wzbudzić zielone.
-
- Posty: 5909
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Stałem na północnym wlocie 15 sekund, a nie 40. Ale to tram wzbudza sobie światło.
miłośnik 13N
Z opowieści kolegów z zajezdni to mówili, że wróciło to co było wcześniej. Ja się dopiero w przyszłym tygodniu przekonam.Paweł D. pisze:Miałem okazję dziś to obserwować i to raczej tramwaj wzbudza sobie pałkę, piesi mają zielone "z automatu".Flash8222 pisze:Bo to dotyczy tylko linii 15, 18 i 35 a nie Ciebie, chodzi o sygnalizator na północnym przejściu dla pieszych, piesi znowu muszą sobie wzbudzić zielone.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Z tego co dziś zaobserwowałem to po zapaleniu się zielonego dla tramwaju od razu przycisk dla pieszych się podświetla, także chyba rzeczywiście tramwaj sobie wzbudza zielone i za chwilę wraca zielone dla pieszych. Jadąc w stronę Śródmieścia trzeba się zatrzymać i po chwili jest zielone. W przeciwnym kierunku z przystanku też da się bezproblemowo odjechać po obsłużeniu, no ale teraz nie ma takich tłumów bo ferie
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26916
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Detektora odległego od północy (jeszcze) nie ma.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.