piorunus pisze: ↑18 maja 2018, 19:11
zxcvbnm pisze: ↑18 maja 2018, 15:58
Czy odwołanie Michalczewskiego na lokalizację bazy Arrivy może mieć wpływ na kontrakt na wozy Midi?
Może.
W podpisaniu umowy również?
piorunus pisze:A co do przetargu przegubowego- wyrok KIO będzie w poniedziałek.
No ciekawe co KIO powie. Niby obydwaj ajenci proponują te same pojazdy i raczej utrzymują podobne standardy, jednak lokalizacja zajezdni w Wyględach sprawia nie tylko długie dojazdy i zjazdy, ale też problemy z szybką podmianą wozu. Jeszcze w przypadku przegubów to można je upchnąć na liniach krańcujących blisko zachodniej granicy Warszawy typu
105,
109,
112,
189,
190 czy
523 (nawet idąc na rękę co do miejsca rozpoczęcia i zakończenia brygady - chociaż takie
738 zaczynające o 4:27 z Os. Victorii obsługiwane przez Arrivę po złości byłoby ciekawe
), a już po warunkach jest
719. Tak w przypadku Otokarów z racji metrażu i obsługi linii, gdzie nie jest dużo brygad to muszą docierać w różne zakątki Warszawy, a przejazdy techniczne mogą być cholernie długie. Najbliżej bazy to tylko linie typu:
149 czy
320.
Podsumowując uważam, że ewentualna wygrana Michalczewskiego mogłaby jednak przynieść korzyści pasażerom względem obsługi przez Arrivę.