Quo vadis, MZA?
-
- Posty: 596
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Nie ma możliwości sprawdzenia, czy ładuje pantograf przed wyjazdem/po naprawie, bo plac jest w remoncie i nie da się podjechać przegubem pod ładowarkę. Dlatego jeżdżą ostatnio na dodatkach.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1178
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Przegubowe MANy zaczynają się sypać. Parę sztuk stoi niesprawne od maja, a nawet kwietnia. Głowice do remontu 

Mkną po koleinach zielone jamniki... 

34xx czy 72xx?
Ach, te MANy. Dopiero mają 5 lat, a już takie awarie...
- ZielonyJamnik
- Posty: 1178
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ponieważ Scanie najwidoczniej dają się we znaki mechanikom, zacząłem zagłębiać się w temacie SIWZ.
No i tak na szybko przeglądając to znalazłem dwa ciekawe zapisy:

No i tak na szybko przeglądając to znalazłem dwa ciekawe zapisy:
zapewnić bezkosztową eksploatację w zakresie obsług technicznych na dystansie min. 30 000 km. od momentu odbioru; Zamawiający dopuszcza wykonanie obsługi technicznej po ok. 15 000 km,
Jak wiadomo, żaden z tych zapisów nie ma pokrycia w rzeczywistości. Ciekaw jestem, czy mza zacznie obciążać Pekao Leasing, jeśli tak, to po naprawie Scanie to będzie złoty interes. Autobusy za pół darmobyć w pełni sprawne technicznie

Mkną po koleinach zielone jamniki... 

https://transinfo.pl/infobus/mza-warsza ... rzewodowa/
Trochę nietrafiony nagłówek, ale z samej bezpłatnej części można wywnioskować, że chodzi o zakładanie radostacji CB do wozów, które tego nie posiadają. Podsumowując, MZA zaczyna przechodzić na komunikację przez CB radio i w sumie to się już zaczęło, bo w Scaniach MZA nie zlecało konfigurowania łączności alarmowej przez sterownik. Dobrze by było, by jeszcze pracowników przeszkolili z obsługi tych sprzętów. Z tego co słyszałem, to wielu kierowców nadal ma problem z obsługą tych urządzeń...
Trochę nietrafiony nagłówek, ale z samej bezpłatnej części można wywnioskować, że chodzi o zakładanie radostacji CB do wozów, które tego nie posiadają. Podsumowując, MZA zaczyna przechodzić na komunikację przez CB radio i w sumie to się już zaczęło, bo w Scaniach MZA nie zlecało konfigurowania łączności alarmowej przez sterownik. Dobrze by było, by jeszcze pracowników przeszkolili z obsługi tych sprzętów. Z tego co słyszałem, to wielu kierowców nadal ma problem z obsługą tych urządzeń...
Raptem 270 radiotelefonów wraz z licencją na korzystanie, w pojazdach Solaris Urbino 10, Solaris Urbino 12, Solaris Urbino 18, MAN A23 jest zamawianych.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1178
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Pewnie to będą 10xx,14xx, 34xx, 52xx, 54xx, 84xx i coś jeszcze. Ciekawe że planują do Manów, a nie do młodszych 22xx
Mkną po koleinach zielone jamniki... 

Moz chodzi o stan 22XX w jakim są
A w jakim stanie są wg Ciebie?
Wypowiedział się starszy specjalista kabiniarz miłośnik....
Nie no, nikt mi nie wmówi, że miłośni km, albo pasażerowie mają większe pojęcie o mankamentach poszczególnych wozów niż pracownicy xD.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2