Strona 228 z 239

Quo vadis, MZA?

: 13 lip 2024, 16:37
autor: Matt Cubis
Nie ma możliwości sprawdzenia, czy ładuje pantograf przed wyjazdem/po naprawie, bo plac jest w remoncie i nie da się podjechać przegubem pod ładowarkę. Dlatego jeżdżą ostatnio na dodatkach.

Quo vadis, MZA?

: 17 lip 2024, 14:19
autor: ZielonyJamnik
Przegubowe MANy zaczynają się sypać. Parę sztuk stoi niesprawne od maja, a nawet kwietnia. Głowice do remontu :wink:

Quo vadis, MZA?

: 17 lip 2024, 15:03
autor: primoż
34xx czy 72xx?

Quo vadis, MZA?

: 17 lip 2024, 15:42
autor: Walas
primoż pisze:
17 lip 2024, 15:03
34xx czy 72xx?
72xx.

Quo vadis, MZA?

: 17 lip 2024, 16:57
autor: Szarpak
Ach, te MANy. Dopiero mają 5 lat, a już takie awarie...

Quo vadis, MZA?

: 23 lip 2024, 16:37
autor: ZielonyJamnik
Ponieważ Scanie najwidoczniej dają się we znaki mechanikom, zacząłem zagłębiać się w temacie SIWZ.

No i tak na szybko przeglądając to znalazłem dwa ciekawe zapisy:
zapewnić bezkosztową eksploatację w zakresie obsług technicznych na dystansie min. 30 000 km. od momentu odbioru; Zamawiający dopuszcza wykonanie obsługi technicznej po ok. 15 000 km,
być w pełni sprawne technicznie
Jak wiadomo, żaden z tych zapisów nie ma pokrycia w rzeczywistości. Ciekaw jestem, czy mza zacznie obciążać Pekao Leasing, jeśli tak, to po naprawie Scanie to będzie złoty interes. Autobusy za pół darmo :wink:

Quo vadis, MZA?

: 02 sie 2024, 7:54
autor: MJ
https://transinfo.pl/infobus/mza-warsza ... rzewodowa/

Trochę nietrafiony nagłówek, ale z samej bezpłatnej części można wywnioskować, że chodzi o zakładanie radostacji CB do wozów, które tego nie posiadają. Podsumowując, MZA zaczyna przechodzić na komunikację przez CB radio i w sumie to się już zaczęło, bo w Scaniach MZA nie zlecało konfigurowania łączności alarmowej przez sterownik. Dobrze by było, by jeszcze pracowników przeszkolili z obsługi tych sprzętów. Z tego co słyszałem, to wielu kierowców nadal ma problem z obsługą tych urządzeń...

Quo vadis, MZA?

: 02 sie 2024, 8:33
autor: Flash8222
Raptem 270 radiotelefonów wraz z licencją na korzystanie, w pojazdach Solaris Urbino 10, Solaris Urbino 12, Solaris Urbino 18, MAN A23 jest zamawianych.

Quo vadis, MZA?

: 02 sie 2024, 8:49
autor: ZielonyJamnik
Pewnie to będą 10xx,14xx, 34xx, 52xx, 54xx, 84xx i coś jeszcze. Ciekawe że planują do Manów, a nie do młodszych 22xx

Quo vadis, MZA?

: 02 sie 2024, 13:27
autor: KR88
Moz chodzi o stan 22XX w jakim są

Quo vadis, MZA?

: 02 sie 2024, 13:57
autor: Flash8222
A w jakim stanie są wg Ciebie?

Quo vadis, MZA?

: 02 sie 2024, 14:18
autor: Walas
Flash8222 pisze:
02 sie 2024, 13:57
A w jakim stanie są wg Ciebie?
Złomy, rozwalone zawieszenia itd...

Quo vadis, MZA?

: 02 sie 2024, 14:35
autor: Flash8222
Wypowiedział się starszy specjalista kabiniarz miłośnik....

Quo vadis, MZA?

: 02 sie 2024, 14:41
autor: Walas
Flash8222 pisze:
02 sie 2024, 14:35
Wypowiedział się starszy specjalista kabiniarz miłośnik....
Pasażer też i jadąc nimi mogę coś powiedzieć.

Quo vadis, MZA?

: 02 sie 2024, 14:44
autor: zxcvbnm
Nie no, nikt mi nie wmówi, że miłośni km, albo pasażerowie mają większe pojęcie o mankamentach poszczególnych wozów niż pracownicy xD.