Generalnie ktoś tu w pena poleciał, gdyż rok temu zapewniano na każdym kroku, że przejazd przez Wileniak będzie dla zbiorkomu stale otwarty. A tu taki klops.
ashir pisze:Powrót na starą trasę, ciekawe czy będzie nadal jeździła górą wiaduktem nad Rondem Starzyńskiego?
![:smile: :smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nie sądzę. Rondo Starzyńskiego jest zbyt ważnym punktem przesiadkowym.
MichalJ pisze:Rozumiem, że następne w kolejce są zamknięcia (bez otwierania czegokolwiek
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) Nowego Światu, JPII i Wisłostrady (gdzieś czytałem , że tunel metra pod tunelem Wisłostrady będzie wykopany 'ręcznie i odkrywkowo'
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) ...
Domyslam się, że to już ostatnie zamknięcie. Stacja Nowy Świat będzie ulokowana na zachód od Traktu Królewskiego - nie ma potrzeby zamykania. Na JPII cały ruch kołowy przejdzie zachodnimi obrzeżami dawnego ronda jak tylko zrobią i zasypią korytarze. A z Wisłostradą to już zbyt daleko idąca szydera
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Kopią pod. I podobno to ma być dosyć trudna operacja.
Dantte pisze:TAK! Wreszcie 527 ląduje tam, gdzie powinno.
A tak w ogóle to powinno nie istnieć.
Boże! Widzisz, a już nie grzmisz!
Szeregowy_Równoległy pisze:Natomiast mam wrażenie, że ten trzeci pas dołożono w niewłaściwym kierunku. Dwa do Al. Solidarności byłyby sensowniejsze.
Może aż takim ekspertem w dziedzinie zarządzania ruchem kołowym to nie jestem, ale w takiej sytuacji dałbym łatwiejszy dostęp dojeżdzającym rano do pracy. A taki kierunek to jest od al. Solidarności do Starzyńskiego. Poranny dojazd zawsze powinien być traktowany priorytetowo, popołudniowy powrót już niekoniecznie. Na taką sytuację, jaką mieliśmy parę lat temu w al. Solidarności przy stawianiu wiaduktu torów linii gdańskiej (rano 2 pasy do centrum, 1 do Marek, po południu odwrotnie), to na Szwedzkiej liczyć nie możemy.
Szeregowy_Równoległy pisze:Co do 517: czy ktoś, kto to wymyślił, kiedykolwiek widział, jak z Radzymińskiej (jadąc od Gorzykowskiej) skręca się w lewo, w stronę Kauflanda? Korek do skrętu, pomimo wakacji, potrafi wystawać za Gorzykowską. Plus przejazd kolejowy i idiotyczne zasady pierwszeństwa na skrzyżowaniu małej Radzymińskiej i Naczelnikowskiej, trwające od czasów sprzed zamknięcia okolic Wileniaka, będące bezpośrednią przyczyną korków na Radzymińskiej i Ząbkowskiej.
Jest mniej więcej jak mówisz. No, może od początku lipca trochę luźniej, bo z początkiem wakacji ogonek nie wystaje już poza Gorzykowska, ale nadal współczuję tym skręcającym. Wrzucanie zbiorkomu w skręt w lewo z "starą Radzymińską" to strzał w kolano. Chyba że zrobią 2 pasy do skrętu w lewo, z czego ten prawy będzie buspasem z pierwszeństwem nad osobówkami.
W przypadku pierwszeństwa na tym śmiesznym skrzyzowaniu, to obecne rozwiązanie jest najlepszym z możliwych przy tym układzie drogowym. Najważniejsze, by ci skręcający z głównej Radzymińskiej w lewo mieli pierwszeństwo oraz by po swojej prawej nie mieli drugiej drogi z pierwszeństwem, których musieliby przepuszczać. Oni muszą jak najszybciej zjechać z przejazdu kolejowego i nie mogą blokować jezdni al. Solidarności Wileniak->Marki. Rzucanie kłód pod nogi szczęśliwcom, którym po odstaniu swojego w kolejce udało się wreszcie przeciąć al. Solidarności, można podciągnąć pod sadyzm.
Puszczanie kolejnej linii starą Radymińską i Zabkowską to strzał w drugie kolano. To jest jedyny bliski objazd placu Wileńskiego. Na dodatek w ch.. wąski. W szczycie porannym tam wszystko stało jeszcze przed budową stacji.
ARTUR P pisze:527 mogłoby zostać na moście Gdańskim, a 512 max do Esperanto?
No to może jak skończą się wszelkie zawirowania z budową metra, puścić 512 na swoją właściwą trasę
![Arrow ->](./images/smilies/arrow.gif)
Szczęśliwice?