Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 04 mar 2017, 12:17

Paczpan, a tyle było gadania, że to absolutnie niemożliwe.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 mar 2017, 12:25

To dziwne skrzyżowanie i chyba duże wyzwanie. Geometria nie pomaga a i potoki trzeba dokładnie zbadać w różnych porach dnia. Na pewno nie jest tak, ze można w ciemno zakładać, ze największy jest na największej ulicy - jak chyba jest teraz.
ŁK

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 04 mar 2017, 12:37

Hm... Czyli ja dobrze rozumiem, że ktoś (nie wskazując palcem kto) wziął pieniądze za zaprojektowanie sygnalizacji świetlnej na ciągu Wołoskiej przy okazji przebudowy tejże, tylko po to, żeby nie wykorzystać maksymalnego potencjału skrzyżowań i żeby po dwóch latach trzeba było ten niewydajny program przerabiać?
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 mar 2017, 13:35

To, że projekt sygnalizacji nie był optymalny, to pikuś. Gorzej, że infrastruktura nie została przygotowana pod wdrożenie dowolnego programu z dowolnym układem faz.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 04 mar 2017, 15:06

To jest dobra wiadomość.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 04 mar 2017, 17:12

pawcio pisze:To, że projekt sygnalizacji nie był optymalny, to pikuś. Gorzej, że infrastruktura nie została przygotowana pod wdrożenie dowolnego programu z dowolnym układem faz.
Infrastruktura jaka jest, każdy widzi. Skrzyżowanie jest specyficzne i wszyscy wiedzieli, że nie będzie się dało dopuszczać wszystkich relacji skrętnych tramwajów przy obecnych przepisach. Podjęto taką decyzję, projekt sygnalizacji te założenia wypełniał. Natomiast teraz się okazuje, że zarówno infrastruktura, jak również przepisy na to pozwalają. I o to mi chodzi.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 mar 2017, 18:21

Nie infrastruktura uliczna tylko kablowa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 04 mar 2017, 18:32

Infrastruktura kablowa nie przewiduje wszystkich faz, ponieważ Majusi i jego koledzy stwierdzili, że wszystkich faz zrobić się nie da. Nie można tego było od razu dać Jarkowi?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 mar 2017, 20:19

Nie wiem czy program jest nie starszy niż kariera Jarka w branży. Przypomnij sobie kiedy skrócono 33. A to było właśnie pod ten remont.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 mar 2017, 21:22

Rozumiem, ze można nie jeździć. Rozumiem, ze można nie używać. Ale niezrobienie okablowania i sygnalizatorów to kryminał.

I jeszcze jedno: tam naprawdę nie potrzeba żadnego priorytetu dla samochodów na Wołoskiej. Z jednej stronie potok blokuje "Racławicka", a z drugiej Galmok. Największy priorytet powinien mieć wylot z Mordoru przez Woronicza, żeby nie blokować okolicy.
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 04 mar 2017, 21:35

pawcio pisze:Nie wiem czy program jest nie starszy niż kariera Jarka w branży. Przypomnij sobie kiedy skrócono 33. A to było właśnie pod ten remont.
A czy przebudowa tego skrzyżowania nie była przypadkiem tylko pretekstem do skrócenia zbyt długiej trasy 33?

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 mar 2017, 21:38

Autobus Czerwon pisze:
pawcio pisze:Nie wiem czy program jest nie starszy niż kariera Jarka w branży. Przypomnij sobie kiedy skrócono 33. A to było właśnie pod ten remont.
A czy przebudowa tego skrzyżowania nie była przypadkiem tylko pretekstem do skrócenia zbyt długiej trasy 33?
I jednoczesnego wydłużenia siedemnastki na Tarchomin.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 mar 2017, 21:41

Autobus Czerwon pisze:
pawcio pisze:Nie wiem czy program jest nie starszy niż kariera Jarka w branży. Przypomnij sobie kiedy skrócono 33. A to było właśnie pod ten remont.
A czy przebudowa tego skrzyżowania nie była przypadkiem tylko pretekstem do skrócenia zbyt długiej trasy 33?
Od początku rozmów o tym skrzyżowaniu była mowa że tylko jeden skręt może się ostać. Choć bez tego argumentu skrócenie 33 mogłoby się nie udać.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 04 mar 2017, 22:08

Ja nie jestem autorem nowego programu, co najwyżej współautorem - doprojektowuję akomodację do programu stałoczasowego 240s ze wszystkimi relacjami (ta bardziej kolizyjne raz na dwa cykle; w akomodacji jednak może się pomieszczą). Program opracował mój kolega z firmy. To głównie jemu trzeba będzie gratulować, jak się uda.

Dla 31 w akomodacji powinno wejść zielone dwa razy w cyklu.

Paweł D.
Posty: 5313
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 05 mar 2017, 10:18

Oj, 31 bardzo to się przyda. Na tym skrzyżowaniu jest stałoczasówka? Jeżdżę tam codziennie i zielone dla samochodów (i 31 bo skręca po nich) w kier. centrum raz pali dłużej raz krócej...
A jest szansa jakoś ustawić światła w stronę Galerii? Rano działa to całkiem fajnie, bruździ Domaniewska, gdzie trzeba chwilę niepotrzebnie poczekać a potem gnać, aby załapać się na pałkę przy galerii. Jechałem ok. 13 - łapaliśmy wszystkie czerwone i to w obu kierunkach (w stronę Wierzbna poza Konstruktorską). Czy tam są wzbudzania czy takie anty-tramwajowe programy?

ODPOWIEDZ