Jak wyżej napisałem, że to co można to wychwycisz na zjeździe, ale nikt nie karze kierowcy ruszać kierownicą żeby dokładnie sprawdzić no chyba, że sam zgłosi, bo wtedy kolejka wozów bylaby 3 razy dłuższa gdyby kompleksowo się sprawdzało przy zjeździe. Takie zawieszeniowe i inne tego typu sprawy są sprawdzane przy przeglądach rejestacyjnych oraz przy przeglądach co 30 tys.MisiekK pisze: ↑05 sie 2024, 13:32Od czegoś są bieżące przeglądy, gdzie powinno to być wychwytywane. Ale jak ma się to w poważaniu szanownym to tyle nam ile na Wawkomie napiszemy. I żeby nie było - problem nie dotyczy stricte jednej firmy komunikacyjnej.MJ pisze: ↑05 sie 2024, 9:53Jakby kierowcy nie mieli w nie wywalone to może by się lepiej prezentowały. Obecnie to głównie takie rzeczy robią na przeglądach, bo przy zjeździe na kanale OC nie da rady wychwycić takich rzeczy. Pod kątem wytłuczonego wnętrza czy zawieszenia faktycznie słabo się prezentują, ale nadrabiają niską awaryjnością (są to wozy które najrzadziej zjeżdżają awaryjnie).
Quo vadis, MZA?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
- vernalisadonis
- Posty: 3284
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Pójdziesz do Mobilisu w Warszawie czy Krakowie masz 10 000zł ale to chyba dla pierwszych dwudziestu osób.
A tymi 3000zł to się zwyczajnie kasą ma pół dzielą. Tak jest przynajmniej w innych miastach.
A tymi 3000zł to się zwyczajnie kasą ma pół dzielą. Tak jest przynajmniej w innych miastach.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Arriva też daje 10tys za kierowcę z wszystkimi uprawnieniami, tyle tylko że na raty i kierowiec musi rok przepracowac i wtedy wpada ostatnia rata. To oczywiście wszystko brutto i nie dotyczy ponoć kierowców ex.Michalczewski bo oni blisko mieli i wiedzieli o przyjęciach w Arrivievernalisadonis pisze: ↑04 wrz 2024, 10:54Pójdziesz do Mobilisu w Warszawie czy Krakowie masz 10 000zł ale to chyba dla pierwszych dwudziestu osób.
A tymi 3000zł to się zwyczajnie kasą ma pół dzielą. Tak jest przynajmniej w innych miastach.


Taka to polityka tych wszystkich przewozników co robią z siebie wielkie korporacje, a do płacenia to chętnych brak

Nikt ci nie da tyle co oni obiecają. 

Podobno MZA podjęło decyzję o wykupie dawnej bazy Michalczewskiej na Płochocińskiej.
To może i Scanie tam wrócą?
Na obecną chwilę to baze odwiedzają różnorakie komisję MZA ,przeglądając infrastrukturę.
Począwszy od budynków biurowych i warsztatowych na wydmuszce niedoszłego hotelu kończąc
Czyli albo się jeszcze zastanawiają, albo patrzą w co się firma wladowala
Czyżby wrócił pomysł przeniesienia zajezdni ze Stalowej na Płochocińską i przeznaczenia terenów po tej pierwszej pod bloki mieszkaniowe?
-
- Posty: 4465
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Zajezdnia ze Stalowej miała być przeniesiona na Spedycyjną na grunty po Polfie.
- ZielonyJamnik
- Posty: 1187
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
A wiesz tak mniej więcej ile jest w stanie pomieścić wozów?
Mkną po koleinach zielone jamniki... 

Zamiast Redutowej czy jeszcze w planach jest modernizacja Redzi?