[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
3805 wrócił do ruchu, kursuje dzisiaj na 73/6.
Wymiana SIP:
128N: 3601, 3603-3609, 3611-3618, 3620, 3623-3626, 3629, 3630, 3635, 3637, 3638, 3640-3644, 3646-3650
134N: 3801-3830
128N: 3601, 3603-3609, 3611-3618, 3620, 3623-3626, 3629, 3630, 3635, 3637, 3638, 3640-3644, 3646-3650
134N: 3801-3830
- ZielonyJamnik
- Posty: 967
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
19 grudnia #1166 był ciągnięty przez #2086+#2087 w kierunku R-3
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Dzięki Bogu i Partii idzie na złom (nareszcie).ZielonyJamnik pisze: ↑22 gru 2023, 16:1219 grudnia #1166 był ciągnięty przez #2086+#2087 w kierunku R-3
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
A to nie miał być jakiś zabytek?MisiekK pisze: ↑23 gru 2023, 0:29Dzięki Bogu i Partii idzie na złom (nareszcie).ZielonyJamnik pisze: ↑22 gru 2023, 16:1219 grudnia #1166 był ciągnięty przez #2086+#2087 w kierunku R-3
MisiekK pisze: ↑23 gru 2023, 0:29Dzięki Bogu i Partii idzie na złom (nareszcie).ZielonyJamnik pisze: ↑22 gru 2023, 16:1219 grudnia #1166 był ciągnięty przez #2086+#2087 w kierunku R-3
W zamian za 4283
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Gdyby się kwalifikował to by był....
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Zabawne są zapowiedzi w 3609: podwójnie zapowiadane są następne przystanki i później znowu podwójnie przystanek, w który się wjeżdża.
Tablice boczne działają, ale i tak dechy boczne są
Tablice boczne działają, ale i tak dechy boczne są
A to nie jest tak we wszystkich Jazzach po wymianie SIP?
Miałem okazję jechać tylko jednym białym Jazzem, akurat krótkim, i też były zapowiedzi podwójne.
Nie we wszystkich tak jest.
Jazzy nie mają szczęścia do SIL. Pomarańczowych nie chciało się nikomu przez kilka lat reanimować, białe czasem działają jak chcą, stąd nieodzowne dechy.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Do tablic już się przyzwyczaiłem i tak mnie nie rażą (sic!), ale bardziej chodziło mi o te podwójne zapowiedzi, które są absurdalne/
BTW. Sorry, admini, ale okazało się, że umieściłem post w złym wątku. Prośba o przerzucenie do "odczytywania komunikatów":
viewtopic.php?p=1138543#p1138543
BTW. Sorry, admini, ale okazało się, że umieściłem post w złym wątku. Prośba o przerzucenie do "odczytywania komunikatów":
viewtopic.php?p=1138543#p1138543
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Tramwaje Warszawskie przygotowują się do ogłoszenia przetargu na nowe tramwaje:
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 81628.html
Dobrze że ogłaszają i że w pełnej wersji ma być 160. Źle że w podstawowej tylko 20 - to w zasadzie niczego nie poprawi.
Ja osobiście bym zrobił jeden duży przetarg na tramwaje jednokierunkowe, standardowej długości (30-32 m tak jak Swingi i Hultaje 141N), po to żeby wreszcie wyeliminować do zera tramwaje wysokopodłogowe i bez klimatyzacji, czyli włącznie z ubootami i hipolitami.
Kiedyś sobie to liczyłem na podstawie wykazów z Tramwaru. Przyjąłem tam następujące założenia: a) że po obecnych dostawach Hultajów wycofają 30 składów 105N (czytałem że taki był zamiar); b) że solówki 105N zostaną połączone w składy (co miało nastać po dostawach 142N - btw. solówki jeszcze jeżdżą?) - a docelowo zastąpione niskaczami tak jak inne stopiątki; c) że 1 skład 105N (i pochodne) = 1 nowy wagon oraz 1 wagon typu uboot (i pochodne) = również 1 nowy wagon (może być trochę krótszy).
Wyszło mi że potrzebny byłby zakup 173 nowych wagonów, czyli nieznacznie więcej niż te 160, ale może się trochę pomyliłem. Może za Hultaje wycofają trochę więcej, może coś wycofają bez zastępstwa.
Ciekaw jestem, czy tramwaj dwukierunkowy jest droższy niż jednokierunkowy, i jakie są to różnice kosztów. To by był tym bardziej argument za zakupem samych jednokierunkowych, za to te 13 więcej żeby już całość taboru spełniała współczesne standardy.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 81628.html
Dobrze że ogłaszają i że w pełnej wersji ma być 160. Źle że w podstawowej tylko 20 - to w zasadzie niczego nie poprawi.
Zastanawiam się czy to dobrze. Tramwajów dwukierunkowych mamy w Warszawie już dosyć dużo, a trzeba przyznać że mają one mniej miejsc siedzących.Kupimy tramwaje o długości 31-33 m – zarówno w wersji w jednokieurnkowej, jak i dwukierunkowej
Ja osobiście bym zrobił jeden duży przetarg na tramwaje jednokierunkowe, standardowej długości (30-32 m tak jak Swingi i Hultaje 141N), po to żeby wreszcie wyeliminować do zera tramwaje wysokopodłogowe i bez klimatyzacji, czyli włącznie z ubootami i hipolitami.
Kiedyś sobie to liczyłem na podstawie wykazów z Tramwaru. Przyjąłem tam następujące założenia: a) że po obecnych dostawach Hultajów wycofają 30 składów 105N (czytałem że taki był zamiar); b) że solówki 105N zostaną połączone w składy (co miało nastać po dostawach 142N - btw. solówki jeszcze jeżdżą?) - a docelowo zastąpione niskaczami tak jak inne stopiątki; c) że 1 skład 105N (i pochodne) = 1 nowy wagon oraz 1 wagon typu uboot (i pochodne) = również 1 nowy wagon (może być trochę krótszy).
Wyszło mi że potrzebny byłby zakup 173 nowych wagonów, czyli nieznacznie więcej niż te 160, ale może się trochę pomyliłem. Może za Hultaje wycofają trochę więcej, może coś wycofają bez zastępstwa.
Ciekaw jestem, czy tramwaj dwukierunkowy jest droższy niż jednokierunkowy, i jakie są to różnice kosztów. To by był tym bardziej argument za zakupem samych jednokierunkowych, za to te 13 więcej żeby już całość taboru spełniała współczesne standardy.
-
- Posty: 4301
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Z tego co pamiętam różnica między Swingiem a Swingiem DUO wynosiła jakieś 2 miliony złotych od sztuki (6 vs 8 milionów za egzemplarz).