Strona 230 z 247

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 23 lis 2023, 19:30
autor: phoff605
3805 wrócił do ruchu, kursuje dzisiaj na 73/6.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 24 lis 2023, 3:35
autor: kms
phoff605 pisze:
23 lis 2023, 19:30
3805 wrócił do ruchu, kursuje dzisiaj na 73/6.
I od razu z nowym, białym SIP. Przynajmniej mądrze połączyli naprawę powypadkową z wymianą SIP.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 22 gru 2023, 16:12
autor: ZielonyJamnik
19 grudnia #1166 był ciągnięty przez #2086+#2087 w kierunku R-3

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 23 gru 2023, 0:29
autor: MisiekK
ZielonyJamnik pisze:
22 gru 2023, 16:12
19 grudnia #1166 był ciągnięty przez #2086+#2087 w kierunku R-3
Dzięki Bogu i Partii idzie na złom (nareszcie).

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 23 gru 2023, 0:41
autor: Przecinak
MisiekK pisze:
23 gru 2023, 0:29
ZielonyJamnik pisze:
22 gru 2023, 16:12
19 grudnia #1166 był ciągnięty przez #2086+#2087 w kierunku R-3
Dzięki Bogu i Partii idzie na złom (nareszcie).
A to nie miał być jakiś zabytek?

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 23 gru 2023, 8:21
autor: beni
MisiekK pisze:
23 gru 2023, 0:29
ZielonyJamnik pisze:
22 gru 2023, 16:12
19 grudnia #1166 był ciągnięty przez #2086+#2087 w kierunku R-3
Dzięki Bogu i Partii idzie na złom (nareszcie).

W zamian za 4283 :D :D

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 27 gru 2023, 22:17
autor: MisiekK
Przecinak pisze:
23 gru 2023, 0:41
A to nie miał być jakiś zabytek?
Gdyby się kwalifikował to by był....

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 12 sty 2024, 14:39
autor: person
Zabawne są zapowiedzi w 3609: podwójnie zapowiadane są następne przystanki i później znowu podwójnie przystanek, w który się wjeżdża.
Tablice boczne działają, ale i tak dechy boczne są ;)

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 12 sty 2024, 14:45
autor: kms
person pisze:
12 sty 2024, 14:39
Zabawne są zapowiedzi w 3609: podwójnie zapowiadane są następne przystanki i później znowu podwójnie przystanek, w który się wjeżdża.
Tablice boczne działają, ale i tak dechy boczne są ;)
A to nie jest tak we wszystkich Jazzach po wymianie SIP?
Miałem okazję jechać tylko jednym białym Jazzem, akurat krótkim, i też były zapowiedzi podwójne.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 12 sty 2024, 15:27
autor: Bywalec
Nie we wszystkich tak jest.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 14 sty 2024, 23:05
autor: MisiekK
person pisze:
12 sty 2024, 14:39
Zabawne są zapowiedzi w 3609: podwójnie zapowiadane są następne przystanki i później znowu podwójnie przystanek, w który się wjeżdża.
Tablice boczne działają, ale i tak dechy boczne są ;)
Jazzy nie mają szczęścia do SIL. Pomarańczowych nie chciało się nikomu przez kilka lat reanimować, białe czasem działają jak chcą, stąd nieodzowne dechy.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 15 sty 2024, 10:44
autor: person
Do tablic już się przyzwyczaiłem i tak mnie nie rażą (sic!), ale bardziej chodziło mi o te podwójne zapowiedzi, które są absurdalne/

BTW. Sorry, admini, ale okazało się, że umieściłem post w złym wątku. Prośba o przerzucenie do "odczytywania komunikatów":
viewtopic.php?p=1138543#p1138543

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 18 sty 2024, 11:36
autor: michael112
Tramwaje Warszawskie przygotowują się do ogłoszenia przetargu na nowe tramwaje:

https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 81628.html

Dobrze że ogłaszają i że w pełnej wersji ma być 160. Źle że w podstawowej tylko 20 - to w zasadzie niczego nie poprawi.
Kupimy tramwaje o długości 31-33 m – zarówno w wersji w jednokieurnkowej, jak i dwukierunkowej
Zastanawiam się czy to dobrze. Tramwajów dwukierunkowych mamy w Warszawie już dosyć dużo, a trzeba przyznać że mają one mniej miejsc siedzących.

Ja osobiście bym zrobił jeden duży przetarg na tramwaje jednokierunkowe, standardowej długości (30-32 m tak jak Swingi i Hultaje 141N), po to żeby wreszcie wyeliminować do zera tramwaje wysokopodłogowe i bez klimatyzacji, czyli włącznie z ubootami i hipolitami.
Kiedyś sobie to liczyłem na podstawie wykazów z Tramwaru. Przyjąłem tam następujące założenia: a) że po obecnych dostawach Hultajów wycofają 30 składów 105N (czytałem że taki był zamiar); b) że solówki 105N zostaną połączone w składy (co miało nastać po dostawach 142N - btw. solówki jeszcze jeżdżą?) - a docelowo zastąpione niskaczami tak jak inne stopiątki; c) że 1 skład 105N (i pochodne) = 1 nowy wagon oraz 1 wagon typu uboot (i pochodne) = również 1 nowy wagon (może być trochę krótszy).
Wyszło mi że potrzebny byłby zakup 173 nowych wagonów, czyli nieznacznie więcej niż te 160, ale może się trochę pomyliłem. Może za Hultaje wycofają trochę więcej, może coś wycofają bez zastępstwa.

Ciekaw jestem, czy tramwaj dwukierunkowy jest droższy niż jednokierunkowy, i jakie są to różnice kosztów. To by był tym bardziej argument za zakupem samych jednokierunkowych, za to te 13 więcej żeby już całość taboru spełniała współczesne standardy.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 18 sty 2024, 12:10
autor: Emyl
Drzwi i kabiny na pewno są droższe niż krzesełka.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 18 sty 2024, 12:29
autor: Autobus Czerwon
Z tego co pamiętam różnica między Swingiem a Swingiem DUO wynosiła jakieś 2 miliony złotych od sztuki (6 vs 8 milionów za egzemplarz).