Strona 230 z 257

: 07 mar 2009, 0:50
autor: desert_eag
fraktal pisze:
Tu zgoda. Pytam więc, czy likwidacja 156 wystarczy do dociągniecia 112? ;-)
No tak - na Kasprowicza jest metro, więc ZP Oczapowskiego nie musi mieć żadnego autobusu (bo 103 będzie jeździć Marymoncką).
Akurat wycofanie 103 z Oczapowskiego i Przybyszewskiego to IMHO już jeden wielki błąd. A co dopiero Marymoncką...
Ciekaw jestem (szczerze i bez ironii), czy pojawiły się już skargi w tej sprawie. Może Bastian uchyli rąbka?

: 07 mar 2009, 1:13
autor: Bastian
fraktal pisze:ZP Oczapowskiego nie musi mieć żadnego autobusu
A 184? :P

BP, NMSP

[ Dodano: Sob 07 Mar, 2009 01:15 ]
desert_eag pisze:Ciekaw jestem (szczerze i bez ironii), czy pojawiły się już skargi w tej sprawie. Może Bastian uchyli rąbka?
Z Wrzeciona tak, co oczywiste. Ze SCHROEGERA - ani jednej (przynajmniej do naszego działu), co aż dziwi :shock:

: 07 mar 2009, 1:27
autor: desert_eag
Bastian pisze:A 184? :P
Jakby było 167 co 12/15/15, to 103 możnaby było jeszcze jakoś przeboleć. A tak to 184 to nie autobus...
Bastian pisze:Z Wrzeciona tak, co oczywiste. Ze SCHROEGERA - ani jednej (przynajmniej do naszego działu), co aż dziwi :shock:
Ok, a z rejonów od Schroegera po Trasę AK?

: 08 mar 2009, 2:08
autor: levar
Bastian pisze:Przypominam o naukowo zbadanej "granicy psychologicznej" 10 minut.
Mogę tylko powiedzieć, że coś w tym jest. Zazwyczaj nie sprawdzam rozkładu 116 ;p

: 23 mar 2009, 19:03
autor: fik
Pozdrawiam wszystkich zwolenników punktualnej i regularnej linii 116, dziś czekałem 14 minut na Słodowcu na cokolwiek, tylko po to, aby nadziać się na combo 112+116+116+110 (!). Gdybym pojechał piątką, która odjechała chwilę po moim wyjściu z metra, byłbym na Aspekcie w porównywalnym czasie :/

: 23 mar 2009, 21:00
autor: Kleszczu
Panie - dziś pod UW ok. 19:40 w stronę Wilanowa w przeciągu 8 minut podjechały trzy 116 8-(

: 24 mar 2009, 21:42
autor: desert_eag
fik pisze:Pozdrawiam wszystkich zwolenników punktualnej i regularnej linii 116, dziś czekałem 14 minut na Słodowcu na cokolwiek, tylko po to, aby nadziać się na combo 112+116+116+110 (!). Gdybym pojechał piątką, która odjechała chwilę po moim wyjściu z metra, byłbym na Aspekcie w porównywalnym czasie :/
R-11 Kleszczowa pisze:Panie - dziś pod UW ok. 19:40 w stronę Wilanowa w przeciągu 8 minut podjechały trzy 116 8-(

I wszyscy szczęśliwi O-)

: 25 mar 2009, 15:19
autor: SławekM
Polska The Times pisze: Wolą autobusy niż podziemną kolej

Polska, Grzegorz Bruszewski, 25-03-2009

Bielany chcą starych tras autobusowych. Mieszkańcy nie dojadą metrem m.in. do szpitala

Mieszkańcy Bielan skarżą się, że nie mogą dojechać autobusami bez przesiadek do szpitala, przychodni i urzędu skarbowego. Ich zdaniem takie skutki przyniosła rewolucja w komunikacji miejskiej, którą Zarząd Transportu Miejskiego przeprowadził po uruchomieniu ostatniego odcinka pierwszej linii metra. Wówczas część autobusów zlikwidowano, a niektóre trasy skrócono. Teraz mieszkańcy apelują - weźcie sobie to metro, oddajcie nam autobusy i zbierają podpisy podpismem, które w tej sprawie wyślą do ZTM. Popierają ich władze dzielnicy.
- Mieszkańcy mnie zaczepiają i pytają, kiedy wreszcie coś zrobię w sprawie komunikacji na Bielanach - mówi Grzegorz Pietruczuk, członek zarządu dzielnicy. - Cieszymy się z metra, ale biegnie ono wzdłuż Kasprowicza, a główną ulicą jest przecież Żeromskiego - dodaje. Władze dzielnicy zebrały już kilkaset podpisów mieszkańców, którzy żądają przywrócenia dawnych tras autobusów. Podpisy i wnioski można składać do końca miesiąca w urzędzie dzielnicy.
Mieszkańcy Bielan, popierani przez Żoliborzan, żądają przede wszystkim powrotu linii 520 na starą trasę, która tylko częściowo pokrywa się ze stacjami metra. Autobus ten od ponad dwóch dekad kursował przez Chomiczówkę, Piaski i Sady Żoliborskie. Po jego wycofaniu powołano nawet lokalne komitety obrony linii. - Jeździłam nią z Broniewskiego na plac Wilsona - wspomina Alicja Kasperczak, mieszkanka osiedla Piaski.
Największą bolączką Bielan są zmiany tras linii 103 i 121. Dzięki tej pierwszej można było bez przesiadek dojechać z cmentarza Północnego na plac Wilsona. Dodatkowo wycofanie autobusu 130 z ul. Podczaszyńskiego utrudnia dojazd do urzędu skarbowego i przychodni przy ulicy Kleczewskiej. Część osiedli nie ma już bezpośredniego połączenia ze Szpitalem Bielańskim. Tymczasem 103 stoi w korkach na Armii Kraj owej.
Z kolei zmiana trasy linii 121 i wycofanie jej z ul. Broniewskiego zmusza mieszkańców do kilkukrotnych przesiadek w drodze do szpitala i przychodni specjalistycznej dla Żoliborza i Bielan znajdującej się przy ul. Szajnochy.
Mieszkańcom wydaje się także nieracjonalne wydłużenie linii 114. Proponują, aby autobus ten jeździł przez plac Wilsona i dalej Słowackiego lub Mickiewicza, Marymoncką, Pułkową, Dzierżoniowską oraz Wóycickiego do bramy głównej cmentarza Północnego. Pozostałe wnioski dotyczą np. przedłużenia linii 185 z pętli na Gwiaździstej i poprowadzenia jej Wisłostradą oraz Wybrzeżem Gdyńskim do pętli przy UKSW Mieszkańcy chcą także wydłużenia trasy 701 do pętli przy stacji metra Marymont, do której dzięki temu można by było dojechać ulicą Żeromskiego. Ich zdaniem autobus 409 powinien mieć stały przystanek Wólka Węglowa, a linia Ł, która dowozi do Warszawy mieszkańców Łomianek, powinna zatrzymywać się na Młocinach.
- O te zmiany będziemy walczyć w Zarządzie Transportu Miejskiego - zapowiada Grzegorz Pietruczuk. Dzielnica poprosi też o stworzenie linii okrężnej, która kursowałaby od pętli na Chomiczówce ulicami: Conrada, Kochanowskiego, Anonima, Jarzębskiego, al. Zjednoczenia, Marymoncką, Pułkową, Dzierżoniowską, Żubrową, Wóycickiego, Wólczyńską, Estrady, Arkuszową, skąd wróciłaby na Conrada. Dzięki temu mieszkańcy kilku osiedli zyskaliby bezpośredni dojazd do metra.
Ostateczną uchwałę z proponowanymi zmianami radni i władze dzielnicy przekażą w połowie kwietnia do ZTM. - Wszystkie wnioski w sprawie zmian komunikacyjnych, które do nas wpłyną, zostaną rozpatrzone - zapewnia Igor Krajnow, rzecznik ZTM.
http://www.przegubowiec.com/prasa/?wpis=1635

: 25 mar 2009, 16:41
autor: JacekM
Artykuł jak zwykle pełen bzdur, ale to:
Grzegorz Bruszewski pisze:Kochanowskiego, Anonima, Jarzębskiego,
już poezja :lol:

: 25 mar 2009, 18:33
autor: pawcio
SławekM pisze:wycofanie autobusu 130 z ul. Podczaszyńskiego
To też interesujące.

: 25 mar 2009, 18:38
autor: Kra
pawcio pisze:
SławekM pisze:wycofanie autobusu 130 z ul. Podczaszyńskiego
To też interesujące.
Literówka ;-) każdemu się zdarza, ZTM w komunikatach też ma dużo takich "cudów" :-$
A na poważnie, czy 103 stoi w korkach na AK ?

: 25 mar 2009, 18:48
autor: pawcio
Tak. Brak zjazdu na Maczka odbija się czkawką po południu w kierunku północnym.

: 25 mar 2009, 19:21
autor: TGM
Polska The Times pisze: przedłużenia linii 185 z pętli na Gwiaździstej i poprowadzenia jej Wisłostradą oraz Wybrzeżem Gdyńskim do pętli przy UKSW
Do Wólki od razu bo ja chcę mieć bezpośredni dojazd do KPN :ranting: .

: 25 mar 2009, 19:43
autor: fraktal
Kra pisze:Literówka ;-) każdemu się zdarza, ZTM w komunikatach też ma dużo takich "cudów" :-$
No nie tylko, bo chyba powinno być "Wycofanie autobusu linii 103 z ulicy Perzyńskiego". W ogóle takich miejsc, w których zastanawiałem się o co chodzi jest więcej w tym artykule. Na przykład co to znaczy:
409 powinien mieć stały przystanek Wólka Węglowa, a linia Ł, która dowozi do Warszawy mieszkańców Łomianek, powinna zatrzymywać się na Młocinach.
Jak rozumiem w przypadku ełki chodzi o pętlę Metro Młociny (a może jednak nie), ale o co chodzi z tym stałym przystankiem Wólka Węglowa dla 409? To znaczy w którym miejscu? :-k

: 25 mar 2009, 19:50
autor: JacekM
Może chodzi o ZP Wólka Węglowa? Znajduje się na ul. Estrady tuż przed ul. Dziekanowską.