Strona 230 z 268

: 19 lip 2012, 9:14
autor: MisiekK
emyl pisze:Jednak zwalona orientacja tych mapek często powoduje, że mapka ma większe przybliżenie (jeśli przybliżamy teren pożądany prostokątny, który nie jest ustawiony w osi północ-południe), a ten efekt wpływa już akurat pozytywnie na czytelność.
Zawsze tekst można dać z boku (od kilkunastu lat edytory na to pozwalają) - dawanie go pod spodem nie jest dogmatem.

: 22 lip 2012, 17:50
autor: 5556
Po co 527 dali przystanki Kołowa i Rondo Starzyńskiego? Nie mogło być tak jak kiedyś?

: 22 lip 2012, 18:55
autor: Vilén
5556 pisze:Po co 527 dali przystanki […] Rondo Starzyńskiego
Po to, żeby nie omijała węzłów przesiadkowych.

: 22 lip 2012, 19:27
autor: ARTUR P
5556 pisze:Po co 527 dali przystanki Kołowa i Rondo Starzyńskiego? Nie mogło być tak jak kiedyś?
Dogodne przesiadki. To dobrze, linia w obecnym kształcie powinna zostać na stałe na tej trasie.

: 22 lip 2012, 19:37
autor: Glonojad
Georg pisze:
Kracho pisze:Rondo Daszyńskiego jest zbyt ważnym punktem przesiadkowym.
Chyba Starzyńskiego?
Akurat Starzyńskiego punktem przesiadkowym, owszem, jest.

: 22 lip 2012, 19:44
autor: Pawel_
Ale ze Św. Wincentego (w obu kierunkach) robić stały przystanek jest debilizmem. Co ma w sobie 527, że musi tam zawsze stawać? Czerwony kolor?

: 22 lip 2012, 19:59
autor: Glonojad
A co zyska pomijając go, skoro to wąska, jednojezdniowa ulica o dużym ruchu i kiepskiej jego swobodzie?

: 22 lip 2012, 20:04
autor: Szeregowy_Równoległy
Kilkanaście do kilkudziesięciu sekund. Pytanie, czy pasażerowie z Rogowskiej na pewno powinni mieć możliwość szturmowania i tak pełnego 527? Skoro na Tarchominie swego czasu ktoś mądrze (bez ironii) rozdzielił E-4 i E-8, to tutaj wskazane by mogło być rozdzielenie 500 i 527. 527 ze Skarbka wyjeżdża pełne, więc nie wiem, czy trzeba jeszcze dowalać Bródnem i Wincentego.

: 22 lip 2012, 20:09
autor: Glonojad
A jak pasażer będzie z tego 527 na Bródnie potrzebował wysiąść? Przypominam, że nawet mieszkaniówka ma miejsca pracy...

: 22 lip 2012, 20:11
autor: Szeregowy_Równoległy
Glonojad pisze:A jak pasażer będzie z tego 527 na Bródnie potrzebował wysiąść?
To pojedzie 204/120?

: 22 lip 2012, 20:13
autor: SławekM
Jak już 527 ma być kompatybilne, to brakuje cm. Bródnowskiego ;)

: 22 lip 2012, 20:16
autor: Glonojad
Szeregowy_Równoległy pisze:
Glonojad pisze:A jak pasażer będzie z tego 527 na Bródnie potrzebował wysiąść?
To pojedzie 204/120?
120 to linia poważna średnio (czas jazdy uzupełniony przez czas oczekiwania porównywalny z czasem podroży rowerem jest prawdopodobnie) 204 potraktuję zaś jako wstawkę ubarwiającą.

: 22 lip 2012, 20:21
autor: Szeregowy_Równoległy
Nie wiem czemu, 204 to bezpośrednie połączenia Skarbka z Bródnem, zresztą dość szybkie, a 120 to bezpośrednie połączenia z Bródnem Kątów Grodziskich i Głębockiej, czyli tego, co na Bródno dowozi 527. A ani jedno, ani drugie, przepełnione nie jeździ. Głębocka ma jeszcze 732, co łącznie daje 5 do 7 kursów na godzinę. Wydaje mi się, że to wystarczająca podaż dla potoku Głębocka - Bródno. A rozkładowy czas jazdy między Okrągłą a Św. Wincentego w przypadku 527 i 120 jest dokładnie taki sam. A w 204 rezerwa miejsc też jest, przepełnione to nie jeździ. Naprawdę, jeśli ktoś mieszka niemalże na wsi, bo ciężko inaczej Derby nazwać, to nie powinien oczekiwać autobusu co 5 minut w dowolnych kierunkach, Nowodwory są tylko jedne ;)

: 22 lip 2012, 23:10
autor: Vilén
Szeregowy_Równoległy pisze:Nie wiem czemu, 204 to bezpośrednie połączenia Skarbka z Bródnem, zresztą dość szybkie
Szczególnie, jak najbliższy odjazd autobusu jest za 30 minut…

: 22 lip 2012, 23:11
autor: bartoni722
Rozmowa jest o szczycie, a tam 204 zahacza nawet o 10 minut.