Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023
Moderator: Wiliam
Myślałem że jak podbiją 76 to Z26 też.
Panie, już podbiliGeorg pisze:Myślałem że jak podbiją 76 to Z26 też.
Skądś zabierają brygady na 76?
ŁK
Z wakacji.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- ZielonyJamnik
- Posty: 718
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
To pokazuje, że ten organizator jest zbędną instytucją w Warszawie.person pisze: ↑18 sie 2023, 15:02Toż to szok - nareszcie linia zastępująca dwie inne będzie mieć wyższą częstotliwość.
BTW: zabawne, bo o nowym RJ dowiadujemy się obecnie z... Twittera/Xa operatora, a nie organizatora:
https://twitter.com/TramwajeW/status/16 ... 9036350706
xD
Na szczęście użyli wycinka mapy, a nie tego koszmarnego schematu...
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Na pewno jest to kolejny przykład niekompetencji pracowników Organizatora.
A na marginesie, to wreszcie mamy w mieście silną linię z porządną częstotliwością przez cały dzień. Upadł dogmat że rano i wieczorem musi być co 20 minut.
A na marginesie, to wreszcie mamy w mieście silną linię z porządną częstotliwością przez cały dzień. Upadł dogmat że rano i wieczorem musi być co 20 minut.
Urlopów pewnie bardziej pracowników i niekompetencji kadry menadżerskiej, że nie ma solidnych zastępstw.Paweł D. pisze:Na pewno jest to kolejny przykład niekompetencji pracowników Organizatora.
A na marginesie, to wreszcie mamy w mieście silną linię z porządną częstotliwością przez cały dzień. Upadł dogmat że rano i wieczorem musi być co 20 minut.
Porządna częstotliwość rano i wieczorem to pewnie też kwestia czyjegoś urlopu
ŁK
Jestem pewien że dłuższy urlop wielu osób rozwiązałby nierozwiązywalne od lat problemy.
Ale jednak są te 20-ki w rozkładzie. Mało, ale jednak - mój błąd, bo zjazdy weszły w takt.
Ale z tym, że:
Ale jednak są te 20-ki w rozkładzie. Mało, ale jednak - mój błąd, bo zjazdy weszły w takt.
Ale z tym, że:
to już bym polemizowałkurs do RADIOWA i dalej do zajezdni "ŻOLIBORZ"
- ZielonyJamnik
- Posty: 718
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Nie wiem czy to gdzieś było na forum, ale nie można byłoby dociągnąć torów od strony Kasprzaka maksymalnie ile się da do przystanku Sowińskiego i dopiero wtedy zamykać ten odcinek? Skupić się wówczas na szybkim podłączeniu starego odcinka z nowym, dzięki czemu utrudnienia byłyby mniejsze. Nawet kosztem przedłużenia inwestycji na Wolskiej.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Brakowało dobrego miejsca na wstawienie nakładki, żeby obsłużyć przystanek Sowińskiego. Bo takie było wstępne założenie. I cały czas obowiązuje założenie że ruch prosto przez nowy odcinek wróci szybciej niż wzdłuż cmentarza prawosławnego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- ZielonyJamnik
- Posty: 718
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Ja nic nie mam do nakładki na Forcie, chodzi o to by połączenie torów nie trwało 4 miesiące, bo tam na dole jest rozgrzebane, tylko żeby skończyć najpierw dół i wtedy wstrzymywać ruch. Liczę, że przy takim układzie przerwa by trwała ok. miesiąca
Mkną po koleinach zielone jamniki...
A nie można było jakoś zrobić tymczasowego torowiska?
ŁK
Kolejny z tymczasowym torowiskiem, już jeden domagał się tymczasowego torowiska na Puławskiej.
A znajdziesz ścieżkę, jak przejść przez węzeł Reduta, nie wycinając całkowicie ruchu kołowego na zachód?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Może niewycięcie ruchu kołowego było kluczem
Jak pamietam z Czterdziestolatka budowę przy Centralnym, to tam tylko tramwaje jeździły. A jak metro budowali, to też wiele ruchu kołowego było wyciętego, choćby Targowa czy Al.Solidarności. I to na lata.
ŁK
Na 78 więcej Mokotowa za Żoliborz.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.