Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2023

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 6018
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 sie 2023, 15:06

Myślałem że jak podbiją 76 to Z26 też.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 sie 2023, 16:09

Georg pisze:Myślałem że jak podbiją 76 to Z26 też.
Panie, już podbili :)

Skądś zabierają brygady na 76?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 sie 2023, 16:11

Z wakacji.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 718
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 19 sie 2023, 7:15

person pisze:
18 sie 2023, 15:02
Toż to szok - nareszcie linia zastępująca dwie inne będzie mieć wyższą częstotliwość.
BTW: zabawne, bo o nowym RJ dowiadujemy się obecnie z... Twittera/Xa operatora, a nie organizatora:
https://twitter.com/TramwajeW/status/16 ... 9036350706
xD

Na szczęście użyli wycinka mapy, a nie tego koszmarnego schematu...
To pokazuje, że ten organizator jest zbędną instytucją w Warszawie.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Paweł D.
Posty: 5311
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 19 sie 2023, 7:47

Na pewno jest to kolejny przykład niekompetencji pracowników Organizatora.
A na marginesie, to wreszcie mamy w mieście silną linię z porządną częstotliwością przez cały dzień. Upadł dogmat że rano i wieczorem musi być co 20 minut.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 sie 2023, 7:55

Paweł D. pisze:Na pewno jest to kolejny przykład niekompetencji pracowników Organizatora.
A na marginesie, to wreszcie mamy w mieście silną linię z porządną częstotliwością przez cały dzień. Upadł dogmat że rano i wieczorem musi być co 20 minut.
Urlopów pewnie bardziej pracowników i niekompetencji kadry menadżerskiej, że nie ma solidnych zastępstw.

Porządna częstotliwość rano i wieczorem to pewnie też kwestia czyjegoś urlopu ;p
ŁK

Paweł D.
Posty: 5311
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 19 sie 2023, 8:13

Jestem pewien że dłuższy urlop wielu osób rozwiązałby nierozwiązywalne od lat problemy.

Ale jednak są te 20-ki w rozkładzie. Mało, ale jednak - mój błąd, bo zjazdy weszły w takt.
Ale z tym, że:
kurs do RADIOWA i dalej do zajezdni "ŻOLIBORZ"
to już bym polemizował ;)

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 718
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 19 sie 2023, 9:43

Nie wiem czy to gdzieś było na forum, ale nie można byłoby dociągnąć torów od strony Kasprzaka maksymalnie ile się da do przystanku Sowińskiego i dopiero wtedy zamykać ten odcinek? Skupić się wówczas na szybkim podłączeniu starego odcinka z nowym, dzięki czemu utrudnienia byłyby mniejsze. Nawet kosztem przedłużenia inwestycji na Wolskiej.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 sie 2023, 10:57

Brakowało dobrego miejsca na wstawienie nakładki, żeby obsłużyć przystanek Sowińskiego. Bo takie było wstępne założenie. I cały czas obowiązuje założenie że ruch prosto przez nowy odcinek wróci szybciej niż wzdłuż cmentarza prawosławnego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 718
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 19 sie 2023, 12:35

Ja nic nie mam do nakładki na Forcie, chodzi o to by połączenie torów nie trwało 4 miesiące, bo tam na dole jest rozgrzebane, tylko żeby skończyć najpierw dół i wtedy wstrzymywać ruch. Liczę, że przy takim układzie przerwa by trwała ok. miesiąca
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 sie 2023, 12:50

A nie można było jakoś zrobić tymczasowego torowiska?
ŁK

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 19 sie 2023, 13:40

Kolejny z tymczasowym torowiskiem, już jeden domagał się tymczasowego torowiska na Puławskiej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 sie 2023, 14:15

Łukasz pisze:
19 sie 2023, 12:50
A nie można było jakoś zrobić tymczasowego torowiska?
A znajdziesz ścieżkę, jak przejść przez węzeł Reduta, nie wycinając całkowicie ruchu kołowego na zachód?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 sie 2023, 0:13

pawcio pisze:
Łukasz pisze:
19 sie 2023, 12:50
A nie można było jakoś zrobić tymczasowego torowiska?
A znajdziesz ścieżkę, jak przejść przez węzeł Reduta, nie wycinając całkowicie ruchu kołowego na zachód?
Może niewycięcie ruchu kołowego było kluczem :/

Jak pamietam z Czterdziestolatka budowę przy Centralnym, to tam tylko tramwaje jeździły. A jak metro budowali, to też wiele ruchu kołowego było wyciętego, choćby Targowa czy Al.Solidarności. I to na lata.
ŁK

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 20 sie 2023, 8:04

Łukasz pisze:
18 sie 2023, 16:09
Georg pisze:Myślałem że jak podbiją 76 to Z26 też.
Panie, już podbili :)

Skądś zabierają brygady na 76?
Na 78 więcej Mokotowa za Żoliborz.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

ODPOWIEDZ