mariow pisze:tylko czy 155 sie zmumifikowała czy dostała "pomocną dłoń" żeby tak się stało ....
AFAIK nikt jej specjalnie nie pomagał. Weź pod uwagę, że dawniej, gdy 155 (a także 106 i 109) były liniami podstawowymi w relacji Śródmieście - Wola, nie było 171 ani różnych czerwońców w rodzaju 501, 507 itp. - tylko jakieś szczytówki (406, 463 i inne). No i K. Tak więc to nowe linie "zagryzły" te stare.
R-11 Kleszczowa pisze:Zaproponowałem przystanek krańcowy koło Mormonów. ZP Reduta Wolska.
Zaproponuj Inżynierowi Ruchu. Przystanek krańcowy nie polega wyłącznie na tym, że stoi na nim autobus, ktoś to jeszcze musi dopuścić. Zatoki tam, OIDP, nie ma, więc zapomnij.
R-11 Kleszczowa pisze:Dziś - obserwując 155 - nie widzę świetlanej przyszłości dla tej linii.
Jeszcze z rok, może trochę więcej...
R-11 Kleszczowa pisze:129 wzmocnione na Młynów
Wydłużyć i wzmocnić? A wozy skąd? Ja jestem za wzmocnieniem, ale z równoczesnym skróceniem do Cm. Wolskiego, Młynów mnie nie przekonuje, na Redutowej linii już się i tak namnożyło.
[ Dodano: |22 Kwi 2009|, 2009 12:37 ]
R-11 Kleszczowa pisze:Podejrzewam, że dla mieszkańców bloków w rejonie Znanej linia ta miałaby raczej znacznie marginalne (w przeciwieństwie do 159 i 522) ale już jako połączenie Jelonek z Kołem oraz Ulrychowem mogłaby być bardzo interesująca.
Ja mam mocno mieszane uczucia. Jelonki z Ulrychowem wystarczająco łączy 190, a może będzie jeszcze silniejsze, po co mu robić konkurencję?