Stacje odcinka bielańskiego (A-20 Słodowiec - A-23 Młociny)

Moderator: JacekM

pjok-79
Posty: 183
Rejestracja: 13 lut 2007, 14:29

Post autor: pjok-79 » 29 gru 2007, 7:45

no nieciekawie to wszystko wygląda.
Ale ja mam takie pytanie: co się dzieje z samą stacją Słodowiec, czy tam nie powinny już się zacząć odbiory techniczne?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 gru 2007, 9:15

pjok-79 pisze:Ale ja mam takie pytanie: co się dzieje z samą stacją Słodowiec, czy tam nie powinny już się zacząć odbiory techniczne?
O ile się orientuję, to odbiory techniczne mogą się zacząć dopiero po definitywnym zakończeniu robót...

:arrow: Zastanawiam się, czy nie lepiej teraz wzmocnić grunt na problemowym odcinku, bo przecież w chwili uruchomienia kursowania pociągów powstaną nowe drgania i nie wiadomo, co się będzie działo. :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

pjok-79
Posty: 183
Rejestracja: 13 lut 2007, 14:29

Post autor: pjok-79 » 29 gru 2007, 9:59

Wolfchen pisze:
pjok-79 pisze:Ale ja mam takie pytanie: co się dzieje z samą stacją Słodowiec, czy tam nie powinny już się zacząć odbiory techniczne?
O ile się orientuję, to odbiory techniczne mogą się zacząć dopiero po definitywnym zakończeniu robót...
Czyli stacja i tunel są budowane jako całość?
Bo tak się zastanawiam, że problem z tunelem to jedno, a stacja powinna już być gotowa

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 gru 2007, 10:06

pjok-79 pisze:Czyli stacja i tunel są budowane jako całość?
Nie, tunel jest osobno budowany, ale trudno mówić o tym, że stacja jest ukończona bez testów torowiska i podobnych, jak na moje oko... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 29 gru 2007, 14:42

Nie powinny się zacząć - data zakończenia całości prac i tak wszak była wyznaczona na 15 stycznia.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 sty 2008, 1:21

Wykonawca mówi, że stacja będzie gotowa 15 marca i zgłasza potrzebę zamknięcia stacji Marymont na 5 tygodni (pomyliłem się - nie 5 dni, a 5 tygodni!). Na razie Metro sceptycznie podchodzi do tych warunków i będzie to przedmiotem uzgodnień.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Tomasz
Posty: 202
Rejestracja: 26 kwie 2006, 13:24

Post autor: Tomasz » 10 sty 2008, 17:10

A dlaczego aż 5 tygodni? Jakie prace będą wykonywane w tym czasie?

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7774
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 10 sty 2008, 17:11

MeWa pisze:zamknięcia stacji Marymont na 5 tygodni (pomyliłem się - nie 5 dni, a 5 tygodni!).
No to czeka nas 5 tygodni bez większych dziur między kursami pociągów na zasadniczym odcinku metra :dance:
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 10 sty 2008, 17:14

MeWa pisze:Wykonawca mówi, że stacja będzie gotowa 15 marca i zgłasza potrzebę zamknięcia stacji Marymont na 5 tygodni (pomyliłem się - nie 5 dni, a 5 tygodni!).
Nie widzę większych problemów z tym zwiazanych, przeciwnie, Metro oszczędzi jeszcze na tym...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 sty 2008, 17:19

Tomasz pisze:A dlaczego aż 5 tygodni? Jakie prace będą wykonywane w tym czasie?
łaczenie systemów. Wcześniej na takie coś góra 3 dni były potrzebne...
R-9 Chełmska pisze:No to czeka nas
jeszcze nie ma decyzji i zgody.
Wolfchen pisze:przeciwnie, Metro oszczędzi jeszcze na tym
nie dostając pieniędzy za krusy, które nie odbędą się?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 10 sty 2008, 18:49

MeWa pisze:nie dostając pieniędzy za krusy, które nie odbędą się?
Ale nie poniesie kosztów ich wykonania... 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 10 sty 2008, 18:55

I co z tego, że nie poniesie? Po coś jest ustalona stawka za wagonokm...
Poza tym nie dostanie pieniędzy za kursy, a i tak płacić będzie spółka za utrzymanie stacji.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 sty 2008, 19:31

To nie PKP, gdzie opłaca się nie jeździć bo dotacja stała. :D
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 16 sty 2008, 14:33

Link do zeskanowanego na Siskomie artykułu z Dziennika Polska

Metro wpadło w poślizg

Generalnie zdziwiło mnie że w lipcu beda otwarte stacje Stare Bielany i Wawrzyszew a Młociny we wrzesniu. Nie miało byc tak że bedą razem? Jesli to prawda to chyba zapowiada sie kolejne wahadało tylko tym razem od Słodowca.
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 16 sty 2008, 15:49

Od dawien dawna Młociny względem dwóch poprzednich stacji były przesunięte w czasie. Do Wawrzyszewa dojeżdżać może co któryś pociąg z Kabat.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ