: 13 sie 2008, 16:19
Przecież z Dw. Centralnego do Centrum Onkologii jest bezpośrednie 504 - chyba jedna linia wystarczy dla przyjezdnych pacjentów.
te 505 to naprawdę ktoś na głowę upadłLipa pisze:Ja to wiem i Ty to wiesz, ale widać, że UD tej informacji do siebie nie dopuszcza.
Nie wiem, czy powinno, ale z pewnoscia nikt sie nie obrazi na linie do Centrum, bo, jakby nie patrzec, linia do Centrum nawet co 30//60 to wielki luksus dla Jeziorek i Pyr.Bastian pisze:Pytanie, czy się powinno wprowadzać linie Centrum - głębokie (z całym szacunkiem) peryferie.
Spoko, nie twierdze przeciez, ze to nie jest zadupie.Bastian pisze:głębokie (z całym szacunkiem) peryferie
geograf pisze:Primo - dlaczego Jeziorki miałyby otrzymać taki luksus, jak linia do centrum, której później pewnie nie dałoby się zlikwidować?
Jakos na znaczne podbicie czestotliwosci na 151 sie znalazly i tak samo znajda sie wkrotce na chociazby 119, wiec i na 505 by sie skads wyskrobalo.geograf pisze:Secundo - skąd brygady na wydłużenie?
Bron Boze. Moze 504 nie wystarczy, a takie 505 co 60 min. byloby wielka pomoca?geograf pisze:Tertio - z Jeziorek linia miałaby podjeżdżać pod Centrum Onkologii, a później do centrum?
geograf pisze:(jeśli Jeziorki potrzebują dodatkowej linii, to czegoś częstszego od 715 do metra)
Też co 37 minut w DP, a 72 w DS? Jak chcecie...Kra pisze:zaczniemy na północy walczyć o pozostawienie 520
W żadnym wypadku, napisałem dla porównania z idiotyzmem tworzenia czegoś takiego jak 505 w tym wydaniu, to dla mnie naprawdę śmieszne.Bastian pisze:Też co 37 minut w DP, a 72 w DS? Jak chcecie...Kra pisze:zaczniemy na północy walczyć o pozostawienie 520
Nawet i to się nie da osiągnąć na jednym wozie w DS.drapka pisze:Rozsądnym kompromisem byłaby częstotliwość co 15/20 w szczycie, poza co 30 i nawet to 60 w DS.
P&R ma powstać na zachodniej części pętli. Sama pętla w okrojonym zakresie zostanie utrzymana.drapka pisze:Czy istnieje jakiś w miarę konkretny plan w odniesieniu do pętli Ursynów Płd. Ostatnie przetasowania spowodowały, że obecnie czteroperonowa i (przynajmniej) ośmiostanowiskowa pętla jest wykorzystywana przez jedną linię, a ma być przez dwie (co i tak niewiele zmieni) Czy pętla ma być zlikwidowana a grunt sprzedany? Czy to na tym terenie ma być P+R?
nessie-jp napisała:
Ursynów Północny również straci -- skrócona trasa 195 to jeszcze pikuś, mało kto
chyba jeździł od pętli do pętli. Ale zmniejszenie częstotliwości tej linii to
naprawdę głupi pomysł. Lepiej byłoby już wysłać to 195 krótszą trasą do
Wilanowa, z dogodną przesiadką w 116-->Trakt Królewski.
Natomiast bardzo ciekawie rysuje się koncepcja 192 -- jeśli rzeczywiście będzie
kursować co 10 minut, to 505 można bez żalu pożegnać.
No i jeszcze jedno: czy ktoś mógłby użyczyć mi siekiery, młota, piły łańcuchowej
i koniecznie maski hokejowej na twarz, bo muszę iść do Urzędu Dzielnicy i
przemówić do rozumu panom radnym, którzy od 5 (PIECIU! słownie: pięciu!!!!!) lat
czynią usilne acz uwieńczone niepowodzeniem starania w kierunku utworzenia
przystanku na żądanie na Herbsta? Czego to wymaga? Postawienia słupka, znaku
drogowego "Przystanek" i oczywiście stosownego addendum do organizacji ruchu,
sprowadzającego się do stwierdzenia, "o tu jest przystanek". I tego od
PIECIU!!!!! lat nie umieją zrobić nasi panowie radni...((
Może przy okazji kolejnej rewolucji komunikacyjnej ta sprawa znowu wypłynie i
ktoś się tym na nowo zainteresuje, bo ja już nie mam siły. Tonę papieru
zmarnowałam na prośby i groźby, nic, jak grochem o ścianę. Pięć lat temu ten
przystanek był mi jeszcze potrzebny (dojazdówka do metra), jeszcze istniały
autobusy, żeby się na nim zatrzymywać, ale teraz...Płacz, żal, zgryzota.