Strona 24 z 257

: 11 kwie 2008, 11:34
autor: fraktal
altar pisze:103 :arrow: CM. PÓŁNOCNY - ... - Przy Agorze - Kasprowicza - Młociny - Kasprowicza - Sokratesa - Conrada - Al. Reymonta - Żeromskiego - Przybyszewskiego - Kasprowicza (M. Bielany) - Al. Zjednoczenia - Żeromskiego - Perzyńskiego - Broniewskiego - Krasińskiego - PL. WILSONA. Częstotliwość 15/10, linia o charakterze lokalnej dowozówki.
Trasa 103 jest za bardzo zakręcona. Myślę, że najlepiej zostawić 103 na obecnej trasie nawet po otwarciu stacji metra. Co do podmiejskich - najlepszym rozwiązaniem (do którego sam się przekonuję z czasem) jest skierowanie 708 do Metra Młociny, 726 do Włościańskiej lub pl. Wilsona. 110 raczej też chyba powinno zostać na trasie do Włościańskiej. 156 powinno pojechać prosto Kasprowicza, tak jak dotychczas, bo potrzebna jest jakaś linia autobusowa nad metrem, chociażby dla tych, którzy nie mieszkają tuż przy planowanych stacjach. Pozostaje tylko jeszcze kwestia 701. Docelowa trasa tej linii powinna zależeć od nowej trasy KMŁ. Ja raczej skłaniam się ku opcji, by posłać 701 do Metra Młociny.

: 11 kwie 2008, 11:38
autor: altar
A można wiedzieć, jaki argument stoi za tym, że to akurat tylko wspomagające 726 wyciągasz do WŁOŚCIAŃSKIEJ, a nie 708?

: 11 kwie 2008, 11:40
autor: Nazgul
Mała uwaga - z Chomików najbliżej jest do Metra Wawrzyszew, po co pchać Chomiki aż na Hutę? tym bardziej jeśli będzie to przesiadka w relacji do/z Centrum. Bez sensu żeby pasażerowie jechali Metrem do Młocin i cofali się potem, żeby dotrzeć na Chomiki.

Potrzebna jest tu silna linia w relacji
Chomiki - Conrada - Sokratesa - Kasprowicza - Przybyszewskiego/Oczapowskiego - Żeromskiego - Słowackiego - Włościańska
która zapewniałaby także połączenie Wawrzyszewa z ciągiem Żeromskiego oraz metra z ciągiem Żeromskiego, która zapełniłaby lukę po 114 oraz 7xx skróconych do M Młociny.

: 11 kwie 2008, 12:20
autor: altar
No to mamy kolejny pomysł na dowozówkę

: 11 kwie 2008, 13:22
autor: fraktal
altar pisze:A można wiedzieć, jaki argument stoi za tym, że to akurat tylko wspomagające 726 wyciągasz do WŁOŚCIAŃSKIEJ, a nie 708?
Ze względu na niewidomych z Lasek. Uważam, że przy Metrze Młociny niewidomi z Lasek będą mieli lepsze możliwości przesiadki niż przy Włościańskiej. Poza tym na pewno niektóre grupy pasażerów z Izabelina będą zainteresowane szybkim dotarciem do metra zamiast wydłużoną jazdą autobusem po Bielanach. A postulowany dowóz do szkół dobrze spełni właśnie 726.

[ Dodano: 2008-04-11, 13:29 ]
Nazgul pisze:która zapewniałaby także połączenie Wawrzyszewa z ciągiem Żeromskiego oraz metra z ciągiem Żeromskiego, która zapełniłaby lukę po 114 oraz 7xx skróconych do M Młociny.
Moim zdaniem, lukę po 114 wypełni odpowiednio wzmocnione 103 - nie potrzeba kolejnej linii. Przecież 103 zapewnia połączenie z ZP Al. Zjednoczenia i Perzyńskiego, do ZP Żeromskiego będzie metro lub 156. Nie ma sensu mnożyć linii na Oczapowskiego/Przybyszewskiego. Natomiast pozostaje problem dowozu Chomików do metra i zastanawia mnie, czy można wykorzystać do tego celu ulicę Wolumen (po uprzednim zdemontowaniu progów zwalniających). Jeśli nie, to rzeczywiście najlepiej chyba puścić jakąś linię Sokratesa i dalej Kasprowicza.

: 11 kwie 2008, 13:56
autor: Nazgul
fraktal pisze:Moim zdaniem, lukę po 114 wypełni odpowiednio wzmocnione 103 - nie potrzeba kolejnej linii. Przecież 103 zapewnia połączenie z ZP Al. Zjednoczenia i Podczaszyńskiego, do ZP Żeromskiego będzie metro lub 156. Nie ma sensu mnożyć linii na Oczapowskiego/Przybyszewskiego. Natomiast pozostaje problem dowozu Chomików do metra i zastanawia mnie, czy można wykorzystać do tego celu ulicę Wolumen (po uprzednim zdemontowaniu progów zwalniających). Jeśli nie, to rzeczywiście najlepiej chyba puścić jakąś linię Sokratesa i dalej Kasprowicza.
Nie do końca się zrozumieliśmy. Po usunięciu 114 i 7xx z Żeromskiego (IMHO wszystkie 7xx powinny być skrócone do M Młociny, lekkiemu wzmocnieniu może ulec 110) znacznie zmniejszy sie podaż w relacji M Słodowiec/Marymont - ciąg Żeromskiego. Dlatego będzie potrzebna linia w tej relacji, która dodatkowo może zapewnić połączenie Chomików z Metrem Wawrzyszew. Ta relacja powinna być wykorzystana, jeśli chcemy odciążyć 116 (dodatkowo zapełnione po wycofaniu 195 z Bielan)

Co do 103 to linia ta powinna zostać połączona ze 132, gdyż ich trasy na Bielanach właściwie się dublują, natomiast ostateczny kształt tej linii jest do przedyskutowania i przemyślenia

: 14 kwie 2008, 19:38
autor: Bastian
Nazgul pisze:Ta relacja powinna być wykorzystana, jeśli chcemy odciążyć 116 (dodatkowo zapełnione po wycofaniu 195 z Bielan)
Dlaczego 116 miałoby się dodatkowo zapełnić na Bielanach? Bo że dalej w stronę centrum, to możliwe. Tylko że jemu przydałoby się wzmocnienie, a to się kłóci z puszczaniem przez Żeromskiego silnej dowozówki. Wydaje mi się, że trzeba się zdecydować na jedno z tych rozwiązań.

: 14 kwie 2008, 19:44
autor: Piotrek
fraktal pisze:jest skierowanie 708 do Metra Młociny, 726 do Włościańskiej lub pl. Wilsona.
Nie można rozbić tych linii. Tzn. niby można, ale to bez sensu. Zresztą z taką częstotliwością jaką ma 726, na Żeromskiego praktycznie jest zbędne... A niewidomi też będa mieli łatwiej, bo dwie linie pasujące na jednym przystanku.
fraktal pisze:110 raczej też chyba powinno zostać na trasie do Włościańskiej.
To jest problem... Uważam, że mimo wszystko linia ta powinna zostac do Wilsona nawet po otwarciu metra do Huty. Bo 1. dowóz uczniów do szkoły w Mościskach (musiałby być przesiadka) 2. dojazd np. do centrum handlowego jakim jest Leclerc (kilka przystanków i znów musiałbyś robić przesiadki), dojazd do szkół w ciągu Żeromskiego, dojazd do UD etc etc etc. Wszędzie porobiły by się przesiadki, a w przypadku Żeromskiego nawet dwie 8-(

Kłopotliwa sprawa #-o

[ Dodano: 2008-04-14, 19:45 ]
Nazgul pisze:(IMHO wszystkie 7xx powinny być skrócone do M Młociny, lekkiemu wzmocnieniu może ulec 110)
w takim przypadku musi bardzo. co również nie zmienia faktu, że z całego mojego rejonu dowozówka do metra w postaci 708/726 (patrząc na dzisiejszy rozkład) to też miernie...

: 14 kwie 2008, 20:45
autor: fik
Bastian pisze: Dlaczego 116 miałoby się dodatkowo zapełnić na Bielanach?
Bo strefy dojścia przystanków na Żeromskiego i Kasprowicza się częściowo pokrywają.

: 14 kwie 2008, 20:47
autor: Bastian
Ale przyrost zostanie zniwelowany odejściem części pasażerów obydwu linii.

: 14 kwie 2008, 20:48
autor: fik
Gdzie oni odejdą? Na piechotę pomaszerują na Trakt Królewski? :-s =;

: 14 kwie 2008, 21:01
autor: Bastian
A wszyscy jadą 116 i 195 na Trakt? Odlicz tych, którzy jadą na Żoliborz itp.

: 14 kwie 2008, 21:05
autor: fik
Naprawdę sądzisz, że ktoś z Conrada na Wilsona będzie jeździł nie 116, tylko metrem? :shock: 116 zachowa wszystkich obecnych pasażerów i przejmie (czy to na Żeromskiego, czy na Wilsonie) znaczną część potoków 195.

: 14 kwie 2008, 21:11
autor: slav
Z całym szacunkiem dla niewidomych, ale oni stanowią ułamek korzystających z 708. Pomyślmy lepiej o większości..

: 14 kwie 2008, 21:15
autor: Bastian
Fikander pisze:Naprawdę sądzisz, że ktoś z Conrada na Wilsona będzie jeździł nie 116, tylko metrem? :shock: 116 zachowa wszystkich obecnych pasażerów i przejmie (czy to na Żeromskiego, czy na Wilsonie) znaczną część potoków 195.
Na Wilsona nie, to chyba jasne. Tym niemniej odpadnie niemało ludzi, którzy jechali tam lub pod Halę się przesiąść w cokolwiek, włącznie z metrem. Nie spodziewam się wyludnienia 116 (inaczej nie chciałbym go wzmacniać), ale też i zakładam, że jego frekwencja weźmie się także z innych wycofywanych linii (także 195). Tym niemniej niemałej ilości chomiczowian będzie się opłacało podjechać do metra w podróży do centrum, na Mokotów, Służewiec itp. A może nawet na przesiadkę na Pragę. Na siłę ich tam nie chcę wysłać, ale spodziewam się, że zagłosują nogami.