Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
604 (Nasielsk-W-wa Gdańska 07:33) od dwóch dni znowu w podwójnym składzie.
Przy okazji, jadąc w poniedziałek 113341 (14:59 Dw Zachodni->Modlin) wydawało mi się że ta jednostka już jest po powrocie z moderny z Pesy - we wnętrzu między tymi żółtymi rurami a ścianą była szybka z bohomazami Pesy
Poza tym szyby byly przeraźliwie czyste
Niestety nie spojrzałem przy wysiadaniu na nr jednostki
Przy okazji, jadąc w poniedziałek 113341 (14:59 Dw Zachodni->Modlin) wydawało mi się że ta jednostka już jest po powrocie z moderny z Pesy - we wnętrzu między tymi żółtymi rurami a ścianą była szybka z bohomazami Pesy
Poza tym szyby byly przeraźliwie czyste
Niestety nie spojrzałem przy wysiadaniu na nr jednostki
EN-76-12, raz widzialem ze 2 tygodnie temu. Chyba ze juz dwie sztuki są po tej modernieWojtekE65 pisze:604 (Nasielsk-W-wa Gdańska 07:33) od dwóch dni znowu w podwójnym składzie.
Przy okazji, jadąc w poniedziałek 113341 (14:59 Dw Zachodni->Modlin) wydawało mi się że ta jednostka już jest po powrocie z moderny z Pesy - we wnętrzu między tymi żółtymi rurami a ścianą była szybka z bohomazami Pesy
Obrazek
Poza tym szyby byly przeraźliwie czyste
Niestety nie spojrzałem przy wysiadaniu na nr jednostki
[ Dodano: Śro 10 Kwi, 2013 10:12 ]
EN-76-12, raz widzialem ze 2 tygodnie temu. Chyba, że juz dwie sztuki są po tej modernie.WojtekE65 pisze:604 (Nasielsk-W-wa Gdańska 07:33) od dwóch dni znowu w podwójnym składzie.
Przy okazji, jadąc w poniedziałek 113341 (14:59 Dw Zachodni->Modlin) wydawało mi się że ta jednostka już jest po powrocie z moderny z Pesy - we wnętrzu między tymi żółtymi rurami a ścianą była szybka z bohomazami Pesy
Obrazek
Poza tym szyby byly przeraźliwie czyste
Niestety nie spojrzałem przy wysiadaniu na nr jednostki
Trwa zabudowa nowych napędów zwrotnicowych (elektrycznych) w rozjazdach nr (o ile dobrze czytam ze planu) 105 i 106 na stacji Warszawa Wileńska Marki. Umożliwi to wykonywanie krzyżowań pociągów na tym posterunku w czasie zamknięcia toru do Zielonki związanego z budową tunelu w Ząbkach.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka
Chyba raczej tylko na szlaku Wileńska - Wileńska Marki, biorąc pod uwagę, że na tej stacji zlikwidowano drugą głowicę (de facto degradując ją do roli podg+pb).laczor pisze:Trwa zabudowa nowych napędów zwrotnicowych (elektrycznych) w rozjazdach nr (o ile dobrze czytam ze planu) 105 i 106 na stacji Warszawa Wileńska Marki. Umożliwi to wykonywanie krzyżowań pociągów na tym posterunku w czasie zamknięcia toru do Zielonki związanego z budową tunelu w Ząbkach.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Stacja w sensie handlowym
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ten jest chyba względnie aktualny:fik pisze:Zależy czy handlowo pasażerskim czy handlowo towarowym Ma ktoś aktualny schemat tego w ogóle?kveld pisze: W sensie handlowym z tego co się orientuję to Warszawa Wileńska Marki jest z grubsza niczym
http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/imag ... _Marki.png
Odnośnie wykorzystania handlowego - odkąd zlikwidowano ZPT to ktoś jeszcze z tej "stacji" korzysta?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Pewnie nie, ale teoretycznie mógłby.kveld pisze: Odnośnie wykorzystania handlowego - odkąd zlikwidowano ZPT to ktoś jeszcze z tej "stacji" korzysta?
Hm, faktycznie układ ciekawy. Pociągi raczej nie mogą się tu wyprzedzać, więc definicji stacji toto faktycznie nie spełnia.kveld pisze: Ten jest chyba względnie aktualny:
http://semaforek.kolej.or...enska_Marki.png
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories