Strona 24 z 136

: 30 maja 2010, 9:32
autor: Glonojad
MeWa pisze:A ktoś może mi wytłumaczy nurtującą mnie rzecz: do jakich peronów zaplanowano ten pociąg, skoro na obecnej trasie potrzebne jest tego schodka?
Chyba nie tyle do peronów, co do podłogi bez stopni poprzecznych. Tyle "wyszło" z konstrukcji pojazdu (wózek, średnica zestawów kołowych) i tyle jest.

: 30 maja 2010, 12:17
autor: Michalk001
Schodek się przydaje - może nie dla dorosłych, ale dzieciarnia może w dość bezpieczny sposób sama wejść do pociągu.

: 30 maja 2010, 13:22
autor: zofey
Właśnie. Zaplanowano tak jak Newagowi wyszło... Flirt (to samo ELF) na swojej codziennej trasie ma perony wyżej, na równi i niżej niż podłoga; zawsze są to różnice akceptowalne. 19WE ma wszędzie niżej albo dużo niżej; a jakby miał np. zawinąć na zewnętrznych (przelotowych) torach stacji Otwock to już nikt nie wsiądzie (taka awaryjna sytuacja jest przecież bardzo realna na stacjach PKP).
Reasumując: taki przypadkowy produkt na jedną trasę.

: 30 maja 2010, 15:58
autor: rufio198
A czemu w Otwocku na przelotowych peronach nikt by nie wsiadł w 19WE? Przecież tam są wysokie perony :-s

: 30 maja 2010, 16:34
autor: humptyangel
ZTCP to 19WE ma wejście na wysokości 1157 mm PGS. W specyfikacji na leasing nie było mowy o tym, że ma być 760 mm, tylko pojawiło się stwierdzenie, iż docelowo mają obsługiwać perony 760 mm. Nie podoba mi się ten schodek, bo skoro ktoś przyjął wysokość 760 mm (moim zdaniem jest ona zła) to należy się do niej stosować, a nie każdy sobie. KM jakoś mogą.

: 30 maja 2010, 18:34
autor: zofey
Analizuję zdjęcia i faktycznie nie zauważyłem że nie na całej długości są niskie. Po prostu widok krawężniczka przy torach za bardzo utkwił mi w pamięci.

: 31 maja 2010, 8:28
autor: PePe
W Rembertowie akurat ten schodek się przydaje zwłaszcza dla starszych i dzieci - jednak mechanizm ten jest cały na wierzchu, jeden siłownik to obsługujący plus trzy punkty mocowania całkowicie odsłonięte, w zimę na 100% po oblodzeniu i nabiciu błotem, śniegiem nie dadzą rady.

: 31 maja 2010, 12:10
autor: przewoz
zofey pisze:Po prostu widok krawężniczka przy torach za bardzo utkwił mi w pamięci.
Tam jest niskie zejście z peronu, ale podmiejskie zatrzymują się przed tym zejściem OIDP... Może dłuższe (czyli już żadne) dalekobieżne musiały podciągać dalej.

: 31 maja 2010, 16:25
autor: emzi
@przewoz dobrze gada - tak właśnie jest.

: 31 maja 2010, 18:04
autor: MichalJ
przewoz pisze:Może dłuższe (czyli już żadne) dalekobieżne musiały podciągać dalej.
Hehe, kiedyś Solina mnie wysadziła (z ostatniego wagonu) w Otwocku daleko w krzaki na wysokim nasypie...

: 10 cze 2010, 20:09
autor: abubu
Do Tłuszcza dotarła 4 SKM z Newagu.

: 12 cze 2010, 11:44
autor: Dzulikiewicz
abubu pisze:Do Tłuszcza dotarła 4 SKM z Newagu.
Skład jechał przez Chabówkę:
http://www.youtube.com/watch?v=LhPFAc73gss

: 12 cze 2010, 22:31
autor: Neoś_998
SKMWA ma zamiar codziennie na miasto wypuszczać wszystkie cztery 19WE czy któraś będzie robiła za rezerwę :?:

: 12 cze 2010, 23:22
autor: lukasek1
Neoś_998 pisze:SKMWA ma zamiar codziennie na miasto wypuszczać wszystkie cztery 19WE czy któraś będzie robiła za rezerwę :?:
Raczej wszystkie. Szkoda, żeby nowy tabor się marnował na postoju. Niech lepiej zasłużone, stare składy odpoczywają..A te wypożyczone SKMki do kiedy są, bo teraz już chyba nadmiar składów jest, wszystkie starsze 2-składy puszczają w szczytach. Będą sie starych pozbywać czy do nowych tras zostawią?

: 13 cze 2010, 13:29
autor: humptyangel
a może lepiej zagęścić rozkład? Zamiast tworzyć po fafnaście linii typu dyliżans może lepiej mniej ale o jakiejś zbożnej częstotliwości