Sąd nad 14

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 29 mar 2013, 20:05

Jednak z 50% studentów sobie zrobiła wcześniej wolne, w tym ja :P
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

michj
Posty: 192
Rejestracja: 19 lip 2013, 12:36
Lokalizacja: Warszawa (i okolice)

Post autor: michj » 27 sie 2013, 19:57

Przy okazji podłączę się do tematu.
14 jest najmniej zapełniona na Mokotowie (Puławska), dlatego można by w przyszłości skierować ją do Wilanowa. Podobnie 35 (NOWE BEMOWO - PAŁACOWA). Ale trzeba będzie jeszcze długo poczekać :-k

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 sie 2013, 20:28

A już na pewno na tą Pałacową... ulica urywa się mniej więcej tam, gdzie miasto obecnie czyli koło szpitala Medicover.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

michj
Posty: 192
Rejestracja: 19 lip 2013, 12:36
Lokalizacja: Warszawa (i okolice)

Post autor: michj » 27 sie 2013, 20:41

A gdy w 2005 pierwszy raz planowano zbudowanie tam linii tramwajowej, osiedla jeszcze nie było, a teraz ono musi się najpierw rozszerzyć ku Pałacowej.
Ale być może ową linię zaczną budować już wcześniej, przecież to długie połączenie (a w międzyczasie Miasteczko Wilanów się powiększy). Jednak to może znowu się odkładać na później, jak wtedy... :sad:
viewtopic.php?t=673

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 27 sie 2013, 21:08

michj pisze:Podobnie 35 (NOWE BEMOWO - PAŁACOWA). Ale trzeba będzie jeszcze długo poczekać :-k
I w zamian za to 35 co dasz na południowej części Puławskiej? Bo same słabe 4 i 10 do Centrum to nie oferta, to wygaszanie popytu jak na Żoliborzu.

michj
Posty: 192
Rejestracja: 19 lip 2013, 12:36
Lokalizacja: Warszawa (i okolice)

Post autor: michj » 27 sie 2013, 21:48

Vilén pisze:I w zamian za to 35 co dasz na południowej części Puławskiej? Bo same słabe 4 i 10 do Centrum to nie oferta, to wygaszanie popytu jak na Żoliborzu.
4 jest silna, gorzej z 10. Jest też słaba 18.
Po proponowanej przeze mnie zmianie Puławska będzie miała podobną częstotliwość do równoległej Wołoskiej. A tak chyba może być (czyżby popyt na Puławskiej jest większy?)

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 27 sie 2013, 21:51

24 kursów/h będzie OK. Tyle, że teraz 4 jest silna, bo nie 35 nie jeździło na Wyścigi. Od 2.09 znowu będzie słaba.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

michj
Posty: 192
Rejestracja: 19 lip 2013, 12:36
Lokalizacja: Warszawa (i okolice)

Post autor: michj » 27 sie 2013, 21:55

To dokonując zmian po otwarciu linii wilanowskiej można wzmocnić na stałe 4.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 27 sie 2013, 21:56

Glonojad pisze:A już na pewno na tą Pałacową... ulica urywa się mniej więcej tam, gdzie miasto obecnie czyli koło szpitala Medicover.
Ech, gdzie te czasy, w których komunikacja wyprzedzałą i stymulowała rozwój :roll:
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 27 sie 2013, 22:38

michj pisze:To dokonując zmian po otwarciu linii wilanowskiej można wzmocnić na stałe 4.
A po co na Bródnie silna linia, która nie będzie dowozić dogodnie, ani do I, ani do II linii metra?
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 27 sie 2013, 22:38

michj pisze:4 jest silna, gorzej z 10. Jest też słaba 18.
4 jest silna tylko na czas wakacji, w normalnym układzie jest słaba. 18 z kolei nie obsługuje całego ciągu Puławskiej, skręcając w Wołoską przy Królikarni.
michj pisze:To dokonując zmian po otwarciu linii wilanowskiej można wzmocnić na stałe 4.
Wtedy z kolei zrobisz nadpodaż na Bródnie…
MeWa pisze:Ech, gdzie te czasy, w których komunikacja wyprzedzałą i stymulowała rozwój :roll:
W Warszawie obawiam się, nigdy takich czasów nie było.

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 27 sie 2013, 22:45

Chyba, że przed wojną.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 27 sie 2013, 22:52

Os0 pisze:Chyba, że przed wojną.
Nawet przed wojną ciężko mówić było o jakimkolwiek wyprzedzaniu, skoro przez pewien czas działała niezależna od miasta Społeczna Komunikacja Autobusowa, która powstała ze względu na zaniedbania miasta w dziedzinie zapewniania komunikacji na nowowybudowanym wówczas Żoliborzu.

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 27 sie 2013, 23:06

Jednak linie poza granice miasta, jak i na peryferyjne dzielnice powstawały. Dziś możemy tylko o takim rozmachu pomarzyć, niestety.
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 27 sie 2013, 23:07

A metro w pole na Kabatach się nie liczy?

ODPOWIEDZ