Strona 24 z 26

: 29 mar 2013, 20:05
autor: Os0
Jednak z 50% studentów sobie zrobiła wcześniej wolne, w tym ja :P

: 27 sie 2013, 19:57
autor: michj
Przy okazji podłączę się do tematu.
14 jest najmniej zapełniona na Mokotowie (Puławska), dlatego można by w przyszłości skierować ją do Wilanowa. Podobnie 35 (NOWE BEMOWO - PAŁACOWA). Ale trzeba będzie jeszcze długo poczekać :-k

: 27 sie 2013, 20:28
autor: Glonojad
A już na pewno na tą Pałacową... ulica urywa się mniej więcej tam, gdzie miasto obecnie czyli koło szpitala Medicover.

: 27 sie 2013, 20:41
autor: michj
A gdy w 2005 pierwszy raz planowano zbudowanie tam linii tramwajowej, osiedla jeszcze nie było, a teraz ono musi się najpierw rozszerzyć ku Pałacowej.
Ale być może ową linię zaczną budować już wcześniej, przecież to długie połączenie (a w międzyczasie Miasteczko Wilanów się powiększy). Jednak to może znowu się odkładać na później, jak wtedy... :sad:
viewtopic.php?t=673

: 27 sie 2013, 21:08
autor: Vilén
michj pisze:Podobnie 35 (NOWE BEMOWO - PAŁACOWA). Ale trzeba będzie jeszcze długo poczekać :-k
I w zamian za to 35 co dasz na południowej części Puławskiej? Bo same słabe 4 i 10 do Centrum to nie oferta, to wygaszanie popytu jak na Żoliborzu.

: 27 sie 2013, 21:48
autor: michj
Vilén pisze:I w zamian za to 35 co dasz na południowej części Puławskiej? Bo same słabe 4 i 10 do Centrum to nie oferta, to wygaszanie popytu jak na Żoliborzu.
4 jest silna, gorzej z 10. Jest też słaba 18.
Po proponowanej przeze mnie zmianie Puławska będzie miała podobną częstotliwość do równoległej Wołoskiej. A tak chyba może być (czyżby popyt na Puławskiej jest większy?)

: 27 sie 2013, 21:51
autor: Os0
24 kursów/h będzie OK. Tyle, że teraz 4 jest silna, bo nie 35 nie jeździło na Wyścigi. Od 2.09 znowu będzie słaba.

: 27 sie 2013, 21:55
autor: michj
To dokonując zmian po otwarciu linii wilanowskiej można wzmocnić na stałe 4.

: 27 sie 2013, 21:56
autor: MeWa
Glonojad pisze:A już na pewno na tą Pałacową... ulica urywa się mniej więcej tam, gdzie miasto obecnie czyli koło szpitala Medicover.
Ech, gdzie te czasy, w których komunikacja wyprzedzałą i stymulowała rozwój :roll:

: 27 sie 2013, 22:38
autor: Os0
michj pisze:To dokonując zmian po otwarciu linii wilanowskiej można wzmocnić na stałe 4.
A po co na Bródnie silna linia, która nie będzie dowozić dogodnie, ani do I, ani do II linii metra?

: 27 sie 2013, 22:38
autor: Vilén
michj pisze:4 jest silna, gorzej z 10. Jest też słaba 18.
4 jest silna tylko na czas wakacji, w normalnym układzie jest słaba. 18 z kolei nie obsługuje całego ciągu Puławskiej, skręcając w Wołoską przy Królikarni.
michj pisze:To dokonując zmian po otwarciu linii wilanowskiej można wzmocnić na stałe 4.
Wtedy z kolei zrobisz nadpodaż na Bródnie…
MeWa pisze:Ech, gdzie te czasy, w których komunikacja wyprzedzałą i stymulowała rozwój :roll:
W Warszawie obawiam się, nigdy takich czasów nie było.

: 27 sie 2013, 22:45
autor: Os0
Chyba, że przed wojną.

: 27 sie 2013, 22:52
autor: Vilén
Os0 pisze:Chyba, że przed wojną.
Nawet przed wojną ciężko mówić było o jakimkolwiek wyprzedzaniu, skoro przez pewien czas działała niezależna od miasta Społeczna Komunikacja Autobusowa, która powstała ze względu na zaniedbania miasta w dziedzinie zapewniania komunikacji na nowowybudowanym wówczas Żoliborzu.

: 27 sie 2013, 23:06
autor: Os0
Jednak linie poza granice miasta, jak i na peryferyjne dzielnice powstawały. Dziś możemy tylko o takim rozmachu pomarzyć, niestety.

: 27 sie 2013, 23:07
autor: MichalJ
A metro w pole na Kabatach się nie liczy?