Nie będzie tam żywej obsługi
No z tym to chyba przesadzili. Byłoby super, gdyby był jakiś autonomiczny system parkowania, możliwość zgłaszania online od razu wszystkich usterek czy wirtualne karty drogowe (widziałem że coś takiego jest w testach, ale nie wiem o co w tym chodzi dokładnie). No ale bez żywych ludzi to się raczej nie obejdzie. Jasne, że w obecnych czasach powinny być systemy które bardziej ułatwią pracę mechaników, dyspozytorów czy ochrony, zamiast papierowo jak obecnie, ale jednak bez ich obecności się nie obejdzie.
Czy 210, 114 i 103 to JEDYNE linie na północy? MZA nie obsługuje 7xx z Modlińskiej, 518, 186, 509, 511, 145, 184, 116, 180, 171 i innych solówkowych linii na północy?
Na mój chłopski rozum (autoironia) przy trzech dużych zajezdniach na południu aż prosi się o cokolwiek na północy.
No to konkretnie:
Stalowa - Chomiczówka: 10,5 km
Stalowa - Gwiaździsta: 9 km
Stalowa - Nowodwory: 13 km
Stalowa - Żerań FSO: 6 km
Stalowa - Olesin: 14 km
Stalowa - Metro Młociny: 13,5 km
Płochocińska - Chomiczówka: 10,5 km
Płochocińska - Gwiaździsta: 7 km
Płochocińska - Nowodwory: 7,5 km
Płochocińska - Żerań FSO: 4,5 km
Płochocińska - Olesin: 7,5 km
Płochocińska - Metro Młociny: 8 km
Z kolei do krańców na Pradze-Północ czy Targówku będzie bliżej ze Stalowej, wiadomo, ale też mam nadzieję, że nie będzie się nikt spieszył z likwidacją Stalowej.