[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
Dlaczego obawy?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Akurat jakby się pojawiła Gamma w Warszawie to nie byłoby źle.
Szkoda, że nie było Tramino jak jeszcze istniała spółka joint venture Stadler-Solaris.
Szkoda, że nie było Tramino jak jeszcze istniała spółka joint venture Stadler-Solaris.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ta powykrzywiana podłoga jest po prostu niebezpieczna, a w wariancie dwukierunkowym nie ma miejsc siedzących dostępnych z podłogi (co jest kluczową rzeczą przy taborze rzekomo dostępnym). Do tego pojedyncze drzwi na zwisach, z których dostanie się do wnętrza tramwaju wymaga przebrnięcia przez kanion i katastrofa gotowa.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Poprawione
A ja im będę twardo kibicował.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Już chyba wolałbym Twisty od Pesy Mają lepszą aranżację wnętrza, nie ma tych szykan między wózkami. Wydają się też być lżejsze, bo jak miałem okazję jechać Gammą to strasznie hałasowała.
- Krzysztof_J
- Posty: 485
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Obecnie jest 141 wagonów dwukierunkowych - czy to nadal nie jest wystarczająca liczba? Niezależnie, jaki byłby układ wnętrza, to w wagonie dwukierunkowym z racji drzwi po obu stronach i dwóch kabin, trudniej jest sensowniej zaprojektować wnętrze, więc jak dla mnie, powinny one stanowić tylko uzupełnienie taboru, a nie jego podstawę, przede wszystkim ze względu na mniejszą liczbę miejsc siedzących, tym samym niezbyt się nadają na dłuższe trasy. Dlatego według mnie błędem jest brak klasycznej pętli w Wilanowie - nie wierzę, że by się nie zmieściła - jeśli rzeczywiście nie było możliwości wykupu dodatkowych gruntów, to można było chyba np. zrobić samą pętlę wchodzącą częściowo na jezdnie, a przystanki na pasie między jezdniami.Glonojad pisze: ↑19 sty 2024, 8:03W wagonach dwukierunkowych powinny być wyłącznie siedzenia nad wózkami - wówczas mogą być w układzie 2+2 i, być może, częściowo na podestach.
Natomiast w takim układzie nie może byc oczywiście żadnych pojedynczych drzwi na zwisach i innych tego typu pułapek na pasażerów - powinny być 2 lub, najlepiej, 3 przestrzenie wielofunkcyjne bez foteli, ewentualnie z tzw. podpośladkownikami wzdłuż okien i z dużą ilością uchwytów dla osób stojących (także w postaci kolumn).
To oczywiście wymaga całkowitego wywrócenia wymagań Św. Organizatora.
Na szczęście mnie nikt o zdanie co do specyfikacji nie pyta, więc spokojnie.
Dziś dwukierunków na mieście jest za dużo, ale istotna część z nich za chwilę zostanie uwiązana przez Wilanów i Sielce. Wtedy znów może się okazać, że brakuje czasami dwukierunków w sezonie remontowym, jak to było w czasach przedhyundaiowych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
No tak, powinno się ją zbudować - albo przynajmniej trójkąt manewrowy.Krzysztof_J pisze: ↑19 sty 2024, 13:34Dlatego według mnie błędem jest brak klasycznej pętli w Wilanowie
Ma być, tylko trochę (bardzo trochę) dalej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A Pesa nie może po prostu Swinga zaproponować? Przynajmniej byłoby to co znamy, a na 20 pojazdów nie opłaca się rewolucji robić Swing nie spełniałby jakichś teraźniejszych wymagań?
Sztywne wózki moja nie być dopuszczone a tym bardziej preferowane.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Jakieś 30 lat dalej, rzekłbym.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Ja nie określiłem wymiaru tego dalej, nie bez kozery.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Gamma Gammie nie równa. Akurat łódzkie Gamonie mają całkiem dobrą aranżacje wnętrza w porównaniu do poznańskich czy wrocławskich.
Wagon 4219 dotychczas R-4, został przeniesiony na R-3.
Wagon 4256 dotychczas R-3, został przeniesiony na R-4.
Wagon 4256 dotychczas R-3, został przeniesiony na R-4.