Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 kwie 2018, 9:40

No ja inaczej sobie tego nie wyobrażam, założyłem, że to skrót myślowy. Inaczej to głupsze nawet od N03.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 13 kwie 2018, 9:53

Mnie się podoba N86. Osiedle Ursynów Central Park z przyległościami sięgnie do Smródki, a po 23.26 z Rzymowskiego brak jest komunikacji na Wyczółki. Jeszcze rozkład łykendowy 165 po 21 dogęścić i będzie dobrze.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 23 kwie 2018, 22:53

Ursynów (szczególnie Imielin i okolice pętli Kabaty - stada w takcie 2-28) mają denną komunikację nocną obecnie, tak więc dodatkowa linia się zdecydowanie przyda, o ile będzie sensownie wpasowana w rozkład.

Tyle, że koncepcyjna N86 jest bez sensu od momentu wjazdu na Ursynów - można by ją spokojnie puścić np. do PKP Jeziorki w zamian za podjazdy N83. :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 kwie 2018, 6:08

Nocne na Ursynowie są stadzie, bo sabat na Centralnym i pseudoskomunikowanie na Metrze Ursynów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 24 kwie 2018, 9:40

Wolfchen pisze:
23 kwie 2018, 22:53
Ursynów (szczególnie Imielin i okolice pętli Kabaty - stada w takcie 2-28) mają denną komunikację nocną obecnie, tak więc dodatkowa linia się zdecydowanie przyda, o ile będzie sensownie wpasowana w rozkład.

Tyle, że koncepcyjna N86 jest bez sensu od momentu wjazdu na Ursynów - można by ją spokojnie puścić np. do PKP Jeziorki w zamian za podjazdy N83. :-k
Właśnie przywróciłeś stare 606.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 24 kwie 2018, 9:52

Wolfchen pisze:
23 kwie 2018, 22:53
Ursynów (szczególnie Imielin i okolice pętli Kabaty - stada w takcie 2-28) mają denną komunikację nocną obecnie
Większość osiedli/dzielnic ma po jednej linii co 30 minut i jest to standard. Nie przesadzasz?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 kwie 2018, 11:19

Najbardziej denne to jest to nocne metro. :roll:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
yavorius
Posty: 2355
Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo

Post autor: yavorius » 28 kwie 2018, 15:32

Nocne co 20 minut, a tu cisza?
Ostatnio widziany 12.04.2018 w 522

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 28 kwie 2018, 16:13

Przecież to standard.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 kwie 2018, 16:31

Standard jak standard. Drugi raz dopiero w sezonie letnim.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 29 kwie 2018, 0:05

Noup, trzeci.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 kwie 2018, 11:03

person pisze:
24 kwie 2018, 9:52
Większość osiedli/dzielnic ma po jednej linii co 30 minut i jest to standard. Nie przesadzasz?
Jest różnica pomięzy dwoma liniami jeżdżącymi stadem a jedną linią co 30 minut. ;) Gdzyby przesunięcie między odjazdami było 10-20 (nawet niekoniecznie 15-15), byłoby to zdecydowanie lepsze. W innym przypadku kult nocnego metra dalej będzie żył.
fik pisze:
24 kwie 2018, 11:19
Najbardziej denne to jest to nocne metro. :roll:
Działanie propagandowe, dość kosztowne - podobne efekty można osiagnąć przy pomocy linii nocnej na takiej samej trasie, jeżdżącej nawet i co 10 minut na przegubach. I tak wyjdzie taniej.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 29 kwie 2018, 12:09

No ale te linie są skoordynowane, to muszą być razem. Rozumiem, że jak jeżdżą razem, to efektywnie jest jakby jedna, i to jest właśnie standard.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8424
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 30 kwie 2018, 11:06

Wolfchen pisze:
29 kwie 2018, 11:03
Gdzyby przesunięcie między odjazdami było 10-20 (nawet niekoniecznie 15-15), byłoby to zdecydowanie lepsze.
Co z sabatem na DWC?

PiotrekP
Posty: 3497
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 05 maja 2019, 10:05

Dostałem odpowiedź odnośnie zaproponowanej przeze mnie trasie linii N24 kursującej jak podczas objazdu (al. Sztandarów - Czwartaków - Paderewskiego - Chruściela - Strażacka), który miał miejsce w marcu:
ZTM pisze:Odpowiadając na Pana wystąpienie Zarząd Transportu Miejskiego uprzejmie informuje, że zmiany w układzie komunikacyjnym odbywają się w wyniku bilansowania rzeczywistych potrzeb przewozowych oraz posiadanych środków na ich zaspokajanie. W ramach działań statutowych oraz zgłaszanych postulatów dokonujemy stosownych analiz, w których wyniku podejmujemy decyzje mające na celu racjonalne wykorzystanie przyznanych środków. Obecnie nie posiadamy rezerw taborowych pozwalających na uruchamianie nowych linii, jak też wydłużanie tras linii już istniejących bez spadku częstotliwości ich kursowania. Podstawowy układ komunikacji nocnej opiera się na liniach nocnych kursujących pomiędzy węzłem przesiadkowym Dw. Centralny a poszczególnymi dzielnicami miasta. Rozkłady jazdy wszystkich podstawowych linii komunikacji nocnej skoordynowane są w tym węźle, umożliwiając wygodną przesiadkę w kierunku każdej z dzielnic Warszawy. Konieczne jest zatem zapewnienie odpowiedniego czasu postoju wszystkich linii na przystankach przy Dw. Centralnym. Wydłużenie tras istniejących linii nocnych nie może więc prowadzić do późniejszego ich przyjazdu na ten kraniec, a wraz z nim pogorszenia – lub wręcz likwidacji – możliwości dokonywania przesiadek pomiędzy liniami nocnymi przy Dw. Centralnym.

Informujemy ponadto, że komunikacja nocna ze względu na wielokrotnie mniejsze zainteresowanie pasażerów w stosunku do komunikacji dziennej pełni funkcję uzupełniającą, w związku z czym jej zasięg jest ograniczony.

Biorąc pod uwagę powyższe uwarunkowania, z przykrością informujemy, że aktualnie nie planujemy rozszerzania komunikacji nocnej.

Równocześnie w tej relacji nie jest wyznaczony przystanek w ZP REMBERTÓW-AKADEMIA dla linii jadącej prosto z ul. Republikańskiej w al. Sztandarów.

Z poważaniem

ODPOWIEDZ