KM po ukończeniu budowy pierwszej linii Metra

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 mar 2009, 21:56

desert_eag pisze:
JacekM pisze:Z taką niepunktualnością?
A z jaką regularnością :evil:
No właśnie. Wypada więc poczekać na odbudowę wiaduktu na Mickiewicza... ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

desert_eag
Posty: 1279
Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12

Post autor: desert_eag » 26 mar 2009, 22:02

Bastian pisze: No właśnie. Wypada więc poczekać na odbudowę wiaduktu na Mickiewicza... ;)
157 wariant przez Arkadię zrobiłby dobrze nawet teraz. Szkoda częstotliwości, Hłaski by się na taką zamianę nie obraziła, ale Mickiewicza dla zasady by larum podniosła...

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 26 mar 2009, 22:17

Bastian pisze:
desert_eag pisze: A z jaką regularnością :evil:
No właśnie. Wypada więc poczekać na odbudowę wiaduktu na Mickiewicza... ;)
I korki pomiędzy Redutą a Stawkami znikną??? ](*,)

[ Dodano: 2009-03-26, 22:18 ]
JacekM pisze:Bardziej bym widział skrócenie 157 gdzieś na Muranowie, a na Mickiewicza-Gdańską 103.
to nie byłoby lepsze naprawdę?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 mar 2009, 22:33

desert_eag pisze:157 wariant przez Arkadię zrobiłby dobrze nawet teraz. Szkoda częstotliwości, Hłaski by się na taką zamianę nie obraziła, ale Mickiewicza dla zasady by larum podniosła...
No i właśnie o to się chyba rozeszło.
JacekM pisze:to nie byłoby lepsze naprawdę?
No ale gdzie na Muranowie? Kogo by to miało wozić?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 26 mar 2009, 22:48

Bastian pisze:No ale gdzie na Muranowie?
Konwiktorska? Tego, kogo wozi teraz od Stawek do Reduty? :roll: Tranzyt nie jest jakiś powalający, można będzie się przesiąść na 116.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 26 mar 2009, 23:50

JacekM pisze:
Bastian pisze:No ale gdzie na Muranowie?
Konwiktorska?
tam już i tak za dużo linii kończy...
noidea

fraktal
Posty: 5505
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 27 mar 2009, 22:01

Tego chyba nie było.
TVN Warszawa pisze:Radni Żoliborza chcą zmian w komunikacji miejskiej na terenie dzielnicy. Ich zdaniem nawet planowane na 24 kwietnia otwarcie tymczasowego przejazdu na torami kolejowymi przy dworcu Gdańskim nie załatwi sprawy, bo linie autobusowe są ułożone tak, by dowozić ludzi głównie do metra. - Upychanie ludzi w metrze nie rozwiązuje problemu - mówią.
- Chcemy specjalnej linii mikrobusowej, która zapewni mieszkańcom dojazd do szkół i placówek zdrowia - mówił na antenie TVN Warszawa Jarosław Słoń, przewodniczący rady.

Żoliborscy radni uchwalili w czwartek stanowisko w sprawie niezbędnych zmian w systemie komunikacji miejskiej na terenie dzielnicy i wnioskują do ZTM o skorygowanie wielu tras. Chcą m.in. przywrócenia linii 121, 103, 122, przeniesienia końca linii 708 i 110 na pętlę przy stacji metra Marymont, a także zmodyfikowania trasy linii 205.
Rozbierają bez przerw. Prace na Andersa przez całą dobę



- Mamy nadzieję, że ZTM zareaguje na naszą prośbę, ponieważ upychanie ludzi w metrze nie rozwiązuje problemu. Chodzi nam o komunikację zastępczej na czas wybudowania tymczasowej przeprawy na Andersa - powiedział w rozmowie z tvnwarszawa.pl przewodniczący rady dzielnicy, Piotr Wertenstein-Żuławski.

- Po zlikwidowaniu linii 520 oraz 122 dostajemy od mieszkańców wiele sygnałów, że potrzebne są dodatkowe autobusy - dodał.

Autobusy pojadą tymczasową kładką

- Jeśli tylko taki wniosek do nas dotrze, na pewno zostanie rozpatrzony, ale na przestrzeni kilku tygodni, do czasu powstania tymczasowych kładek, są raczej niewielkie szanse na to, żeby zostały uruchomione nowe linie - powiedział rzecznik ZTM, Igor Krajnow.

- Jest niemal pewne, że tymczasowymi przeprawami pojadą autobusy - powiedział portalowi tvnwarszawa.pl rzecznik i dodał, że jeśli rzeczywiście tak się stanie, to problemy komunikacyjne mieszkańców Żoliborza, powinny być w dużym stopniu rozwiązane już za kilka tygodni.
Jeśli nic nas nie zaskoczy, to kładki zastępcze będą otwarte 24 kwietnia
dyrektor ZMiD, Andrzej Marecki


Ruch puszczą pod koniec kwietnia

- Potwierdzam, że komunikacja miejska będzie "puszczona" tymczasowymi przeprawami. Kładki będą otwarte 24 kwietnia jeśli nic nas nie zaskoczy, powiedział portalowi tvnwarszawa.pl dyrektor ZMiD, Andrzej Marecki.

Nowy wiadukt w 2011

W połowie marca drogowcy otrzymali decyzję środowiskową niezbędną do rozpoczęcia prac przy budowie nowego, docelowego wiaduktu przy Dworcu Gdańskim. To już prawie ostatni etap przygotowań do budowy nowego przejazdu.

Umowa z wykonawcą powinna zostać podpisana w kwietniu, zaś prace ruszą w połowie roku. Mają się zakończyć w 2011 r.


[ Dodano: Pią 27 Mar, 2009 22:05 ]
http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1592920,0, ... omosc.html

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 27 mar 2009, 22:07

fraktal pisze:Chcą m.in. przywrócenia linii 121
To dla zasady, czy też w jakim celu?
fraktal pisze:przeniesienia końca linii 708 i 110 na pętlę przy stacji metra Marymont
Kolejna dzielnica specjalizująca się w błaźnieniu się. Ech... :/
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ppdk
Posty: 45
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:29
Lokalizacja: Warszawa (Bielany)

Post autor: ppdk » 27 mar 2009, 22:17

TVN Warszawa pisze: Chcą m.in. przywrócenia linii 121, 103, 122
Przywrócenia gdzie ? Po starych trasach ? Paranoja, że najważniejsze dla ludzi z dzielnicy (wiadomo jakich) jest poprawa komunikacji w dojazdach do miejsc , które nie będą codziennie oblegane, może jeszcze więcej linii na Cm.Północny ? Tak, ale im to na rękę, a ci co potrzebują wyjechać poza dzielnice niech dalej się tłoczą w metrze.
TVN Warszawa pisze:przeniesienia końca linii 708 i 110 na pętlę przy stacji metra Marymont
Jasne, najpierw tylko wybudujmy dodatkową skarpę na której dobudujemy drugą pętle, bo na tej więcej linii się już nie zmieści.
TVN Warszawa pisze: Mamy nadzieję, że ZTM zareaguje na naszą prośbę, ponieważ upychanie ludzi w metrze nie rozwiązuje problemu.
Więc po co robić kraniec 708 i 110 na pętli przy innej stacji metra?
TVN Warszawa pisze:Po zlikwidowaniu linii 520 oraz 122 dostajemy od mieszkańców wiele sygnałów, że potrzebne są dodatkowe autobusy - dodał.
122? To przecież nigdy nie miało jakiejś zadziwiającej frekwencji. 520 by się przydało, ale tym razem na Żeromskiego, tylko że to nierealne.
Obsługiwany linią 116 (dzięki za kursy skrócone)
...no to mi podziękowali

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 mar 2009, 22:19

ppdk pisze:520 by się przydało, ale tym razem na Żeromskiego, tylko że to nierealne.
Komu i do czego? #-o =;
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

ppdk
Posty: 45
Rejestracja: 08 paź 2008, 17:29
Lokalizacja: Warszawa (Bielany)

Post autor: ppdk » 27 mar 2009, 22:29

fik pisze:
ppdk pisze:520 by się przydało, ale tym razem na Żeromskiego, tylko że to nierealne.
Komu i do czego? #-o =;
Przepraszam, rozpędziłem się za bardzo, po tym jak przeczytałem o tych apelach mieszkańców :-? Właściwie do szczęścia na Żeromskiego nic nie brakuje. Na początku było tragicznie,a teraz ludzie wybrali inne sposoby dotarcia poza dzielnicę i da się jeździć.
Obsługiwany linią 116 (dzięki za kursy skrócone)
...no to mi podziękowali

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 27 mar 2009, 22:32

ppdk pisze:
TVN Warszawa pisze: Mamy nadzieję, że ZTM zareaguje na naszą prośbę, ponieważ upychanie ludzi w metrze nie rozwiązuje problemu.
Więc po co robić kraniec 708 i 110 na pętli przy innej stacji metra?
Dokładnie. Tym bardziej, że chyba im bliżej krańca linii metra przesiadki tym lepiej bo nie ma prolemu z wejściem do wagonu, ba nawet miejsce można sobie wybrać! Później jak dosiada się Tarchomin to zbyt ciekawie już nie jest...

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 27 mar 2009, 22:37

ppdk pisze:122? To przecież nigdy nie miało jakiejś zadziwiającej frekwencji.
Podaj definicję zadziwiającej frekwencji, proszę.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 27 mar 2009, 22:41

ppdk pisze:Więc po co robić kraniec 708 i 110 na pętli przy innej stacji metra?
Jeszcze raz, bo jakoś nie zwróciliście na to uwagi: o jaką inną stację chodzi w przypadku 110? :-s
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 27 mar 2009, 23:03

ppdk pisze: Paranoja, że najważniejsze dla ludzi z dzielnicy (wiadomo jakich) jest poprawa komunikacji w dojazdach do miejsc , które nie będą codziennie oblegane, może jeszcze więcej linii na Cm.Północny ? Tak, ale im to na rękę, a ci co potrzebują wyjechać poza dzielnice niech dalej się tłoczą w metrze.
Rozwiń swoją myśl na temat "ludzi z dzielnicy" - wiadomo jakich - ja akurat tego nie rozumiem.

Dla wyjaśnienia (komunikat TVN jest nieco chaotyczny i niechlujny - p. Żuławski z PO jest przewodniczącym Rady, p. Słoń z LiD jest przewodniczącym Komisji Infrastruktury) - Stanowisko Rady Dzielnicy Żoliborz.
Rada Dzielnicy Żoliborz pisze: Rada Dzielnicy Żoliborz domaga się zmian w komunikacji (26 marca 2009)
Na XXXIII Sesji Rady Dzielnicy Żoliborz uchwaliła stanowisko w sprawie niezbędnych zmian w systemie komunikacji miejskiej na terenie Żoliborza i Bielan. Z uwagi na fakt, że Rada występuje w bardzo ważnej dla wszystkich mieszkańców naszej dzielnicy sprawie, przytaczamy tekst stanowiska w pełnym brzmieniu.

Na uwagę zasługuje fakt, że stanowisko jest zgodne z poglądami wyrażanymi przez przedstawicieli Rady i Zarządu Dzielnicy Bielany oraz reprezentuje interes mieszkańców znacznej części Warszawy. Poniżej tekst stanowiska:

§ 1
Rada Dzielnicy Żoliborz wyraża swoje zaskoczenie z powodu nieuwzględnienia żadnych zmian w komunikacji miejskiej na terenie Dzielnicy Żoliborz zgłaszanych przez mieszkańców (3000 podpisów) oraz na spotkaniach przedstawicieli ZTM z Komisjami Rady Dzielnicy Żoliborz (Komisja Infrastruktury, Komisja Planowania i Rozwoju). Brak działań we wskazanym kierunku jest tym bardziej niezrozumiały, że sytuacja komunikacyjna na Żoliborzu uległa znacznemu pogorszeniu w związku z zamknięciem wiaduktu na ul. Mickiewicza przy Dworcu Gdańskim. Obecny układ linii autobusowych ZTM odpowiada być może rachunkowi ekonomicznemu przedsiębiorstwa, ale nie wypełnia misji społecznej, dla której instytucja ta została powołana.

§ 2
Rada Dzielnicy Żoliborz wnioskuje do ZTM w imieniu mieszkańców Żoliborza, o niezwłoczne skorygowanie obecnego układu komunikacji miejskiej o następujące punkty:
Przywrócenie linii 520 do obsługi Dzielnicy Żoliborz z pętlą przy stacji metra Marymont lub poprowadzenie jej w kierunku Dzielnicy Bielany oraz wyznaczenie dodatkowych przystanków przy ul. Gen.Zajączka i przy Pl. Inwalidów;
Przeniesienie końca linie 708, 110 na pętlę przy stacji metra Marymont;
Przywrócenie linii 121 na starą trasę;
Przywrócenie linii 103 na starą trasę;
Zmodernizowanie linii 205 uwzględniającej obsługę Żoliborza Oficerskiego przez skierowanie jej ulicami od CH Arkadia: Słomińskiego – Międzyparkowa - Krajewskiego – Gen. Zajączka – Mickiewicza – Al. Wojska Polskiego – Popiełuszki - Rondo Zgrupowania AK Radosław i przystanek końcowy przy CH Arkadia. Jednocześnie proponujemy dodanie nowych przystanków usytuowanych w Alejach Wojska Polskiego na wysokości ulicy Bitwy pod Rokitną (powrotny: ul. Kozietulskiego);
Wprowadzenie linii autobusowej zastępującej nieczynną linię tramwajową.
Przygotowanie wprowadzenia linii mikrobusowej obsługującej placówki edukacyjne i ochrony zdrowia na terenie Dzielnic Żoliborz i Bielany.
Przywrócenie linii 122 na starą trasę.
Utworzenie linii mikrobusowej na trasie: parking przy Cmentarzu Wojskowym – Elbląska – Włościańska – metro Marymont – Słowackiego – Krasińskiego – parking przy Cmentarzu Wojskowym.

ODPOWIEDZ