Strona 233 z 268

: 17 sie 2012, 15:41
autor: pawcio
Te tabuny z Marek to nie za bardzo mają gdzie się podziać. Jagiellońska z gumy też nie jest.

: 17 sie 2012, 15:51
autor: MichalJ
Ale mówicie na teraz czy na kiedyś?

: 17 sie 2012, 16:27
autor: Dantte
pawcio pisze:Jagiellońska z gumy też nie jest.
Ale byłaby dużo bardziej przejezdna, gdyby SM pilnowała wjazdu, bo od cholery tam pojazdów, które nie powinny się tam znajdować.

: 17 sie 2012, 17:19
autor: BJJ
Dantte pisze:Oh, bardzo dobrze, że 527 out. Na ŚD 160, 190 i 226 to wszystko, co powinno zostać. Żadnych tabunów przegubów z Marek.
Na temat 527 się już nie wypowiadam, ale co zrobić z tabunami z Marek i Radzymina? Dowieźć do Wileniaka i kazać się przesiadać z te kilka 190?

Póki metra nie ma trzeba ich dowieźć w jakieś konkretne miejsce a nie tworzyć kolejne "dogodne" przesiadki.

W zasadzie to powinno się zrobić P+R przy Wschodnim od strony Kijowskiej i tam puszczać 7** małą Radzymińską i al. Tysiąclecia :)

: 17 sie 2012, 17:31
autor: Dantte
BJJ pisze:Póki metra nie ma trzeba ich dowieźć w jakieś konkretne miejsce a nie tworzyć kolejne "dogodne" przesiadki.
Od roku 1988 linia o numerze 718 dojeżdżała do dworca Wschodniego. Owszem, w okolicy wiele się zmieniło, ale wytłumaczenie, że "dopóki nie ma metra, trzeba dowieźć ich do metra" jest średnie.

: 17 sie 2012, 17:37
autor: Vilén
BJJ pisze:W zasadzie to powinno się zrobić P+R przy Wschodnim od strony Kijowskiej
P+R w środku miasta?!
i tam puszczać 7** małą Radzymińską i al. Tysiąclecia :)
Po torach?
Na temat 527 się już nie wypowiadam, ale co zrobić z tabunami z Marek i Radzymina? Dowieźć do Wileniaka i kazać się przesiadać z te kilka 190?
Dowieźć do Wschodniego, i kazać się przesiadać na: 7 22 S1 S2 S3C S3S KM1 KM2 KM3 KM7 KM8 KML. Wszystkie dowożą do Śródmieścia po szynie.

: 17 sie 2012, 18:22
autor: bartoni722
Szkoda, że pętla na Esperanto nadal będzie świecić pustkami. Ale twórzmy więcej takich nieekspediowanych linii jak 527!

: 17 sie 2012, 18:28
autor: ashir
Nie widzę sensu go wydłużać przez Rondo Radosława i Okopową, aby dojeżdżał do krańca Esperanto. Tylko po to, aby była ekspedycja, 527 jest raczej punktualne i wystarczą długie postoje obok Arkadii, a wyrównawczy na Skarbka z Gór. Szkoda brygad, na wydłużenie trasy...

: 17 sie 2012, 18:30
autor: Dantte
bartoni722 pisze:Szkoda, że pętla na Esperanto nadal będzie świecić pustkami. Ale twórzmy więcej takich nieekspediowanych linii jak 527!
Też mi przykro, że straciłeś swoją ulubioną linię. Ale teraz ma lepszą trasę - dowozi szybciej (może nie zauważalnie, ale jednak) do stacji metra, na której można częściej niż rzadziej w szczycie wsiąść (przyjdzie rok akademicki i wszystkie białołęczaki wspomnicie moje słowa), a przy okazji nie marnuje się brygad na jakieś durne zawijasy po Muranowie, z których nikt nie korzystał (DZIELNA!!!!!1111jedenjedenjeden) przez co miasto zyskuje więcej pieniędzy. Takie są fakty :)

: 17 sie 2012, 18:33
autor: bartoni722
Szkoda patrzeć na taką opustoszałą, wyremontowaną pętlę. No i jak już dowozić do Metra Skarbki, to do Marymontu 132. Z częstotliwością i taborem 527 oczywiście.

: 17 sie 2012, 18:35
autor: Dantte
A to przede wszystkim. 132 bardzo dużo pasażerów teraz zyskało. Tylko z częstotliwością nadal marnie.

: 17 sie 2012, 18:36
autor: bartoni722
Teraz to będzie przynajmniej jakaś dobra okazja do tego kroku, a nie odłożone na potem...

: 17 sie 2012, 18:37
autor: Dantte
Myślę, że odłożą to na "po remoncie Grota". Licz, że 2017.

: 17 sie 2012, 21:15
autor: ARTUR P
Bastian pisze:http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... _blad.html
(...)
W porannym szczycie grozi nam więc jeszcze większy korek na zablokowanej teraz totalnie Wisłostradzie i nowy od strony Pragi. Utkną w nim nie tylko samochody, ale też autobusy, które do tej pory bez przeszkód dojeżdżały do Dworca Wileńskiego z Targówka czy Marek. W dodatku ZTM musi ograniczyć ich liczbę, żeby na moście Śląsko-Dąbrowskim zmieściły się na torach tramwajowych i nie zablokowały przystanków (teraz kursują jezdnią). Oznacza to większy tłok i zmiany tras. Szef ZTM Leszek Ruta przyznaje, że z objazdu przez most Gdański na Trasę W-Z może już nie wrócić popularna linia 527 z Zielonej Białołęki. Otwarcie mostu Śląsko-Dąbrowskiego dla wszystkich tak naprawdę nie będzie więc rozwiązaniem dobrym dla nikogo.

I bardzo dobrze, obecna trasa lini 527 jest optymalna!
Pytanie co z 512, 718, 738 i 805?
Może 512 do Esperanta /lub pl. Bankowego/ z wysoką częstotliwością w godzinach szczytu, a 805 trasą Toruńską do M. Marymont? 718 i 738 do Wschodniego lub do Dw. Wileńskiego? :-k

: 17 sie 2012, 21:35
autor: Vilén
ARTUR P pisze:I bardzo dobrze, obecna trasa lini 527 jest optymalna!
Oj, nie jest… na Białołęce linia robi jednokierunkowe kółko, a jej samej… nie powinno być. No ale to temat na inny temat.
Pytanie co z 512, 718, 738 i 805?
Może 512 do Esperanta /lub pl. Bankowego/ z wysoką częstotliwością w godzinach szczytu, a 805 trasą Toruńską do M. Marymont? 718 i 738 do Wschodniego lub do Dw. Wileńskiego? :-k
512 powinno się uzwyklić na trasie ZACISZE – DW. WSCHODNI /KIJOWSKA/, jak to za komuny jeździło 119, podmiejskie… też skierować do Wschodniego.