Strona 233 z 398

Priorytety dla tramwajów

: 12 kwie 2017, 19:24
autor: drobert
Na ONZ światło na wjazd spokojnie może zapalać się razem z samochodowym światłem a teraz sygnalizatorach na wjazd i na zjazd z ronda jednocześnie zapala się pionowe jak i poziome.
Co do Marszałkowskiej to dziś z Centrum ruszyłem na 0 a z pl. Konstytucji -3 bo wszystkie możliwe światła trzymały.

Priorytety dla tramwajów

: 12 kwie 2017, 23:17
autor: Flash8222
Odcinek Centrum - pl. Konstytucji to poezja, ktoś powinien za to dostać rozgrzany pręt w dupę. Przy okazji na Waryńskiego pionowe zapala się znowu przed pionowym przy Goworka więc legalnie tylko jeden tramwaj przejedzie na drugim świetle. Podobnie jest przy Dolnej, drugi tramwaj w kierunku Królikarni zostaje na środku. Wszystko zaczęło się psuć od poniedziałku, tak donosi kolega który na stałe jeździ 4.

Priorytety dla tramwajów

: 13 kwie 2017, 19:04
autor: drobert
Pl. Wilsona też ostatnio działa coraz gorzej. Mając 6 i będąc na pl. Inwalidów na 0 z przystanku za placem ruszam na -2. Za to na Marymoncie od kilku dni trwają prace przy montażu nowych pętli indukcyjnych.

Priorytety dla tramwajów

: 13 kwie 2017, 23:23
autor: Flash8222
Przy okazji jeszcze trochę ponarzekam. Kiedy będzie obiecana koordynacja pomiędzy Feminą a Stawkami oraz po co montowane są detektory skoro nie korzysta się z nich? Wystarczy dłuższa wymiana pasażerska na Halince w stronę DwC a drugi skład utknie na poziomym przy Grzybowskiej. To ma być priorytet czy ułomna koordynacja?

Priorytety dla tramwajów

: 14 kwie 2017, 8:22
autor: drobert
Na Marymoncie dziś mamy stałoczasówkę

Priorytety dla tramwajów

: 19 kwie 2017, 21:36
autor: Stary Pingwin
Się zastanawiam, czy do otwarcia Służewca da się ucywilizować prawoskręt z Woronicza w Wołoską? Dlaczego sygnalizatory na Wołoskiej mogą pracować w trybie stałoczasowym, a na Woronicza nie? Podjazd trama pod sygnalizator minutę przed teoretycznym zapaleniem się światła do skrętu, tegoż światła już nie zapali. XXI wiek.

Priorytety dla tramwajów

: 19 kwie 2017, 21:59
autor: pawcio
Nie przyjąłbym zakładu co będzie pierwsze. Bo że żadne nie będzie szybko to akurat dość prawdopodobne.

Priorytety dla tramwajów

: 19 kwie 2017, 23:19
autor: drobert
Ja czasem odnoszę wrażenie, że tramwaje są kulą u nogi dla drogowców, projektantów, inżynierów itp. Dla miasta też bo to miasto poprzez odpowiednie instytucje zarządza całą infrastrukturą i jeśli by była wola na górze to by wszystko dało się zrobić. Myślę też, że gdyby Unia nie dawała kasy na tabor i infrastrukturę to nadal byśmy jeździli 13N bo miasto by wolało inwestować w autobusy bo tańsze. Wystarczy cofnąć się do czasów sprzed zakupów z dotacji unijnych i przypomnieć sobie ile miasto kupiło niskich tramwajów a ile autobusów. Jak dobrze kojarzę 30 ubotów i jednego 112N bo później dziwnym zbiegiem okoliczności żaden przetarg się nie udał aż do czasu 120N.

Priorytety dla tramwajów

: 20 kwie 2017, 7:22
autor: KwZ
Było jeszcze 30 wagonów z Cegielskiego za pieniądze TW.

Priorytety dla tramwajów

: 20 kwie 2017, 13:01
autor: Otzi
123N nie są niskopodłogowe.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Priorytety dla tramwajów

: 22 kwie 2017, 18:07
autor: Szeregowy_Równoległy
Z Puławskiej w Woronicza się nie skręca. Sygnalizacja przy Królikarni fazę dla standardowej relacji 18 podaje w każdym cyklu. Dla 31 też. Kosztem fazy do jazdy na wprost.

Priorytety dla tramwajów

: 22 kwie 2017, 21:10
autor: Flash8222
Ale tylko od poniedziałku do soboty w godzinach szczytu :P

Priorytety dla tramwajów

: 22 kwie 2017, 22:00
autor: Łukasz
Kto by na weekend przestawiał cykle. Gorzej, że 31 już tu nie wróci w weekendy (w tygodniu tez poza tymi kilkoma dniami w kwietniu) - a faza zostanie. Oczywiście argumentem pewnie będą wyjazdy/zjazdy na Mokotów.

Jarku, czy ktoś tam planuje zmiany?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Priorytety dla tramwajów

: 23 kwie 2017, 10:16
autor: Stary Pingwin
Podczas skrętu 31 skręcają też samochody, światła nie znikną po zniknięciu 31.

Priorytety dla tramwajów

: 23 kwie 2017, 15:44
autor: Szeregowy_Równoległy
To nie kwestia godzin szczytu. Raczej bym to powiązał z wyłączoną zwrotnicą. System widzi awarię i wszystkie fazy profilaktycznie podaje.