O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nieśmiało zauważę, że jednak 3xEN57 lepiej wypełnia peron podmiejski niż 2xEN71/ED74/ER75/EN76...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ha. Też słuszne spostrzeżenie. Tramwajowe stopiątki jednak najlepiej jeżdżą w stałych parach. Czy EN57 ma rozrusznik bębnowy czy styczniki?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Słusznie zauważasz, ale taki zestaw 2xEN71 czasem po prostu wystarcza a i do tego ma lepszego kopa niż 3x57, dzięki czemu jakoś niweluje się opóźnienie powstałe przy np. wydłużonej wymianie podróżnych.
To oczywiście takie małe lekarstwo...
Jeszcze powinna być możliwość połączenia 71 i 57 (tych po modernach) i dobór taboru do wymagań mamy pełny
[ Dodano: |11 Paź 2010|, 2010 21:15 ]
To oczywiście takie małe lekarstwo...
Jeszcze powinna być możliwość połączenia 71 i 57 (tych po modernach) i dobór taboru do wymagań mamy pełny
[ Dodano: |11 Paź 2010|, 2010 21:15 ]
Wał kułakowyGlonojad pisze:Czy EN57 ma rozrusznik bębnowy czy styczniki?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A bo zastanawiam się, czy to rozwiązanie wymaga podobnych zabiegów do prawidłowej jazdy wielokrotnej jak tramwaje generacji PCC. Bo nasuwają mi się podejrzenia, że problemy z trójkami mogą wynikać z faktu, że nie są to trójki stałe.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jak zwykle zero meritum. Kompleksy leczysz, czy co? Przemyśl swoją obecność na forum, bo Twoje ostatnie posty absolutnie nic nie wnoszą.
Chcesz mi udowodnić, że nie znam się na budowie EN57? Oczywiście, że się nie znam, nie jest mi to do niczego potrzebne - nie łażę po wagonowniach z kluczem francuskim, po zajezdniach tramwajowych zresztą też nie. Od tego są inni i oni mają robić swoją robotę, a ja mam swoją.
Potrzebne mi parametry kibla to przyspieszenie, Vmax, pojemność, długość i ewentualnie koszty eksploatacji (bo o zakup nowego ciężko).
Chcesz mi udowodnić, że nie znam się na budowie EN57? Oczywiście, że się nie znam, nie jest mi to do niczego potrzebne - nie łażę po wagonowniach z kluczem francuskim, po zajezdniach tramwajowych zresztą też nie. Od tego są inni i oni mają robić swoją robotę, a ja mam swoją.
Potrzebne mi parametry kibla to przyspieszenie, Vmax, pojemność, długość i ewentualnie koszty eksploatacji (bo o zakup nowego ciężko).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To słuzy wyłącznie do sterowania jazdą EN57/71... urzadzenie wykonawcze znajduje się w środkowym wagonie (pod podłogą).
Na Kraków jesteś wąski.... spieprzaj dziadu na Powazki
Tak chce Ci udowodnić bo kreujesz się na wielkiego znawcę tematyki kolejowej.Glonojad pisze:Chcesz mi udowodnić, że nie znam się na budowie EN57? Oczywiście, że się nie znam, nie jest mi to do niczego potrzebne - nie łażę po wagonowniach z kluczem francuskim, po zajezdniach tramwajowych zresztą też nie.
Kibel?, przyspieszenie średnie 0,5 m/s2, akmy mają 1,0 m/s2 (0-40km/h) długość ok. 65m, standardowy ma 212 miejsc siedzących. Koszty eksploatacji? hmm tego nikt nie wie nawet w KM-ach robi się dopiero pod tym kątem badania...Potrzebne mi parametry kibla to przyspieszenie, Vmax, pojemność, długość i ewentualnie koszty eksploatacji (bo o zakup nowego ciężko).
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36873
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
fidzio pisze:Tak chce Ci udowodnić bo kreujesz się na wielkiego znawcę tematyki kolejowej.Glonojad pisze:Chcesz mi udowodnić, że nie znam się na budowie EN57? Oczywiście, że się nie znam
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
ROTFL.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.