Strona 235 z 399

Priorytety dla tramwajów

: 17 maja 2017, 20:33
autor: drobert
Żeby zmienić kabinę nie ale np. dziś jeden z motorniczych musiał wyjść by zrestartować wagon.

Priorytety dla tramwajów

: 17 maja 2017, 21:04
autor: Stary Pingwin
Nie wiem, tabliczka taka wisi. Może do tojki?

Priorytety dla tramwajów

: 17 maja 2017, 21:34
autor: pawcio
Mogą chcieć pójść do niebieskiego domku.

Priorytety dla tramwajów

: 18 maja 2017, 10:22
autor: Delwin
Jechałem wczoraj 10 od Koszykowej do Dworkowej ok. 19. Generalnie dramat na kółkach - łapał wszystkie światła po drodze a już Pl Unii Lubelskiej był dubeltowy. Jako, że hobbistycznie puszczam w każdej podróży (nieważny środek lokomocji) Endemodo to sobie mierzę średnią prędkość. No i na tym odcinku wyszło jakieś 10,76 km/h.

Priorytety dla tramwajów

: 18 maja 2017, 12:31
autor: Stary Pingwin
Tą linią trzeba umieć jeździć. Jeżeli na ONZ ruszył na +1, to potem będzie się wlekł. Do Centralnego 2 minuty, Koszykowa 1,Nowowiejska, Plac Politechniki i Metro Politechnika po 2 minuty. Jeżeli nic przed nim nie ma i światła się układają, to się wlecze. Dam przykład- wczoraj miałem 10( nie o 19) i z ONZ ruszyłem -3. Wynikało to z jazdy od Ratusza Bemowo za 11 i odczekanie światła na Daszyńskim, żeby 11 zrobiła obrót( czekałem przed dla dobra pasażerów). Z minus 3 na ONZ ruszyłem na 0 z Metro Politechnika.

Priorytety dla tramwajów

: 30 maja 2017, 16:05
autor: Flash8222
Czy naprawdę w dzisiejszych czasach nie można stworzyć przy Aspekcie peiorytetu dla tramwajów tylko magiczne 7 sekund pionowego na jeden skład i 70 sekund stania?

Priorytety dla tramwajów

: 30 maja 2017, 16:45
autor: pawcio
Można. Tylko pewnie możliwości przerobowe Jarka są ograniczone.

Priorytety dla tramwajów

: 30 maja 2017, 17:05
autor: Bastian
Tam jest przygotowywana modernizacja sterowania (na całej Wólczyńskiej).

Priorytety dla tramwajów

: 30 maja 2017, 17:37
autor: Flash8222
pawcio pisze:Można. Tylko pewnie możliwości przerobowe Jarka są ograniczone.
Powiedz mi gdzie a będę przelewał co miesiąc kasę na sklonowanie Jarka, myślę że zarząd oraz druga połówka Jarka będą z tego bardzo zadowolone :D
Bastian pisze:Tam jest przygotowywana modernizacja sterowania (na całej Wólczyńskiej).
W którym terminie ma być ta modernizacja? Bo jak na razie wystarczy być na drugiego do Aspektu w kierunku Centrum a wszystko tak zajeżdża 33, że na Kielecką przyjeżdża po odjezdzie :/ Przy Reymonta też możnaby naprawić priorytet.

Priorytety dla tramwajów

: 30 maja 2017, 19:41
autor: Łukasz
Flash8222 pisze:
pawcio pisze:Można. Tylko pewnie możliwości przerobowe Jarka są ograniczone.
Powiedz mi gdzie a będę przelewał co miesiąc kasę na sklonowanie Jarka, myślę że zarząd oraz druga połówka Jarka będą z tego bardzo zadowolone :D
Z dzieci się będą śmiać, że mają 2 tatusiów (i to takich samych).

A serio to pora, żeby Jarek zaczął prowadzić szkółkę. Ciekawe, czy umiałbym się tego nauczyć i robić np. po godzinach. Z programowaniem w życiu już trochę miałem wspólnego, więc musiałbym "tylko" poznać teorię skrzyżowań. Może takich ludzi byłoby więcej?

Priorytety dla tramwajów

: 30 maja 2017, 21:00
autor: Piotrek_2274
Czy tylko ja mam wrażenie że stało się coś dziwnego z sygnalizacją w al. Jana Pawła II pomiędzy Halą Mirowską a Feminą? Jadąc w kierunku Feminy po ruszeniu z Hali Mirowskiej mogę być niemal pewny że zatrzyma mnie światło przy Elektoralnej lub Ogrodowej, natomiast w kierunku przeciwnym po ruszeniu z Feminy trzeba się niemal zatrzymać przy Ogrodowej.

Priorytety dla tramwajów

: 30 maja 2017, 21:03
autor: Stary Pingwin
Dobrze zaobserwowałeś.

Priorytety dla tramwajów

: 30 maja 2017, 22:20
autor: Flash8222
Piotrek_2274 pisze:Czy tylko ja mam wrażenie że stało się coś dziwnego z sygnalizacją w al. Jana Pawła II pomiędzy Halą Mirowską a Feminą? Jadąc w kierunku Feminy po ruszeniu z Hali Mirowskiej mogę być niemal pewny że zatrzyma mnie światło przy Elektoralnej lub Ogrodowej, natomiast w kierunku przeciwnym po ruszeniu z Feminy trzeba się niemal zatrzymać przy Ogrodowej.
Znowu rozjechała się koordynacja, wystarczy dłuższa wymiana na ONZ, a w objęcia Halinki wjeżdżasz już w połowie czasu pionowego i przy Ogrodowej masz gwarantowany odpoczynek jeśli jakimś cudem zdążyłeś wyrwać się Halince przy pionowym.

Priorytety dla tramwajów

: 31 maja 2017, 4:40
autor: KwZ
Jak to w ogóle możliwe, żeby koordynacja rozjechała się? Samosię czy ktoś musiał przy tym nieumiejętnie grzebać?

Priorytety dla tramwajów

: 31 maja 2017, 15:33
autor: drobert
Te koordynacje w ogóle mają tendencję to sypania się. W al. Niepodległości i Chałubińskiego też jest gorzej niż było bo nie ma szans z Nowowiejskiej do GUSu na jednym świetle pojechać. Na Pradze nie lepiej, od Parku Praskiego do Ząbkowskiej "zarobiłem" cztery minuty bo postój na wszystkich światłach. No i Sowińskiego też bez priorytetu więc zamiast rozkładowej minuty jedzie się 2-3.