Strona 237 z 264

: 04 gru 2012, 21:57
autor: przewoz

: 04 gru 2012, 22:51
autor: VLnt7
Oj, przewozek, chodzi o to, że nikt nie napisał "nie będzie", pisali natomiast "może nie być".

: 05 gru 2012, 8:59
autor: przewoz
W każdym razie temat poruszony i widać, jak to się może skończyć.
Może ktoś bliżej władz powiatowych i miejskich Otwocka coś powie, czy w ogóle szykuje się jakiekolwiek porozumienie, czy są na to gotowi. Podwyżka bardzo duża...

: 07 gru 2012, 0:17
autor: Jacek Z.
Tyle się mówi, jaka "biedna i udręczona" jest Warszawa tym "janosikowym", de facto niczym taki metropolitarny wampir odsysając ludzi, ich siłę nabywczą i miejsca pracy z mniejszych ośrodków. A tu jakby odwrotnie... Moim zdaniem władze Otwocka też powinny mieć na takie negocjacje przygotowane już analizy, ile to razy w 2012 - w końcu za ich pieniądze - coś na czas nie dojechało albo ludzie tłoczyli się w godzinach szczytu w pojedynczym 14WE ;-)

: 07 gru 2012, 11:42
autor: MeWa
VLnt7 pisze:Oj, przewozek, chodzi o to, że nikt nie napisał "nie będzie", pisali natomiast "może nie być".
Bo nie ma jeszcze decyzji.

: 11 gru 2012, 20:12
autor: VLnt7
Wycinek-zagadka:
http://i.imgur.com/aaBdD.jpg

Co było napisane z lewej strony? ;) Tylko w tytule dałem radę odgadnąć: "Kursy" i "nadal". :mrgreen:

: 11 gru 2012, 22:05
autor: michalek^
VLnt7 pisze:"Kursy"
A nie przypadkiem "Losy"?
To jest aktualny artykuł o SKM?

: 11 gru 2012, 22:33
autor: VLnt7
W sumie nie wiem. Chyba trzeba się przejść po gazetkę.
Ale tak, to jest o SKM.

: 11 gru 2012, 22:51
autor: metron
Ktoś powinien zająć się trochę pracownikami SKM, kilku wysłać na ścisłe badania psychotechniczne bo ewidentnie mają problem ze sobą i wykonaniem najprostszych czynności
I tak jeden pociąg SKM na Gdańskim potrafi pojechać aż na sam początek peronu, prawie pod Arkadię, następny potrafi się zatrzymać w drugim końcu peronu
Jest przynajmniej dwóch złośliwych maszynistów starszych wiekiem widocznie ze starej PKP szkoły którzy podczas obrotu w Legionowie Piaski za każdym razem zmianę kabiny robią tuż za peronem, z wjazdem w peron czekają do ostatniej chwili i po zabraniu pasażerów odjeżdżają po czasie. Nie muszę mówić jak na mrozie wygląda czekanie na pociąg kiedy na peronie nie ma żadnej wiaty
Kilka razy nie zwolnili blokady drzwi a pasażerowie sami pozrywali dźwignie aby wyjść na peron

: 11 gru 2012, 23:30
autor: Jacek Z.
VLnt7 pisze:W sumie nie wiem. Chyba trzeba się przejść po gazetkę.
Ale tak, to jest o SKM.
Pytanie dotyczące linii S1 - szczególnie do mieszkańców Otwocka i okolic - czy tam gdzieś wybudowano promujący korzystanie z komunikacji publicznej parking P+R (a jeśli tak, to za czyje pieniądze)? Info mam z trzeciej ręki, ale jeśli tak, to skrócenie trasy S1 w 2013 byłoby golem Warszawy do własnej bramki...

: 11 gru 2012, 23:39
autor: VLnt7
Jacek Z. pisze:Pytanie dotyczące linii S1 - szczególnie do mieszkańców Otwocka i okolic - czy tam gdzieś wybudowano promujący korzystanie z komunikacji publicznej parking P+R (a jeśli tak, to za czyje pieniądze)? Info mam z trzeciej ręki, ale jeśli tak, to skrócenie trasy S1 w 2013 byłoby golem Warszawy do własnej bramki...
A więc oprócz dotychczasowej pętelki przed dworcem, koło stacji Otwock został wybudowany parking po wschodniej stronie torów, myślę że z kasy gminy. Nigdy tam nie parkowałem, ale jest dość sporawy.
W Świdrze już parkingu "P+R" nie ma - w każdym razie nie oficjalnego. Ludzie parkują po obu stronach torów - na trawie, przed opuszczonym garażem, na parkingu przed spożywczakiem. O miejsca walczą również przyjezdni handlarze (w tym kiełbasiarze z Sulejówka ze swoją furgonetką ;) ) Na ogół wszystkie możliwe "miejsca" parkingowe są zajęte.
W Józefowie i Michalinie parkingi są po obu stronach torów - zwłaszcza po zachodniej. Również tutaj płaciła gmina. Udało się stworzyć dużą ilość miejsc - jak na tak mały obszar pomiędzy drogą, a torami.

: 11 gru 2012, 23:42
autor: kubaS1
Tak. Oto link do artykułu z gazety Józefów nad Świdrem: http://jozefow.pl/WWW/RM/JNS/JNS_1210/06.html

: 11 gru 2012, 23:47
autor: VLnt7
Na google maps są zdjęcia satelitarne - choć dosyć stare, widać dobrze pokaźne rozmiary parkingu(ów).
W Otwocku jeszcze z czasu, gdy je budowali.

: 12 gru 2012, 0:16
autor: cube
http://maps.google.com/maps/myplaces?ll ... 0&t=h&z=18
Na wschód od peronów, na zdjęciu znajduje się skład węgla. Składu już nie ma, ale cały ten teren jest parkingiem dla aut. 3 rzędy aut prostopadle do torów i jeden równolegle. 3 wjazdy, 2 na krańcach i środek.
Na zachód od peronów znajduje się teren należący do kolei (stare tory, nieużywana rampa). Widać wydeptane nieformalne przejście na peron. Na tym terenie (nieformalny parking) samochody stoją również licznie, na "polance" w kilku rzędach prostopadle do torów; wzdłuż starej rampy i ogrodzenia po lewej 1 albo 2 rzędy równolegle (do ogrodzenia). Czasami aż do samego końca rampy stoją auta.
Jeszcze jest parking od frontu, między wiaduktami. Zajęty najwcześniej. Część miejsca przy jednym z krawężników zajmują taksy, przy przeciwnym auta stoją wzdłuż do samej drogi pod wiaduktami oraz w 1 i 2 rzędach na środku, prostopadle do torów.
Parkingi cieszą się OGROMNĄ popularnością, przyjeżdżają ludzie z okolicy. Jeśli Ci sami ludzie co korzystają z kolei teraz, mieli by się zmieścić (zwłaszcza w godzinach 6-8) do pociągów tylko KM, przez miesiąc (bo najbliższa możliwa korekta rozkładu w lutym? tak mówią) to po tygodniu cały zarząd powiatu oraz władze otwocka wesoło by dyndały sobie na wietrze, wiszące pewnie na słupach trakcyjnych. Jeśli skmki nie będzie do otw, to tu pewnie zacznie się rewolucja, obalanie rządów...

: 12 gru 2012, 7:55
autor: ashir
cube pisze:(bo najbliższa możliwa korekta rozkładu w lutym? tak mówią)
A nie od marca?