Strona 239 z 264

: 23 sty 2013, 12:47
autor: michalek^
wczoraj na rakowcu to ja stałem godzinę i w strone centrum z lotniska nic nie przyjechało, ani s3, ani s2.

: 23 sty 2013, 19:48
autor: przewoz
Wczoraj na Alejach była awaria rozjazdów. Co dziś? Sprawdzać własciwy wątek... Z reguły kolejne awarie...

: 27 lut 2013, 23:39
autor: VLnt7
Wycinek ze strony ztm http://ztm.waw.pl/informacje.php?i=687&c=98&l=1
„Impulsy” są przewidziane
m.in. do poprawy obsługi linii pruszkowskiej, a w przypadku
rezygnacji ze Wspólnego Biletu
przez władze Pruszkowa i Piastowa, na
odcinku Warszawa Ursus – Warszawa
Włochy – Warszawa Zachodnia.
Co u diabła ma wspólny bilet do SKM? Myślałem, że to dwie oddzielne rzeczy? I jak oni chcą zmieniać czoło w ursusie?

: 27 lut 2013, 23:44
autor: vernalisadonis
VLnt7 pisze: I jak oni chcą zmieniać czoło w ursusie?
Może tak jak kiedyś było z Sulejówkiem. Pociąg jechał tylko do Woli Grzybowskiej potem jechał dalej ale jako przejazd techniczny do Sulejówka Miłosnej, tam zawracał, znowu jechał jako przejazd techniczny do Woli Grzybowskiej i rozpoczynał znowu trasę.

: 28 lut 2013, 1:32
autor: marcin89
Teraz tak sobie myślę. Zamówili nowy tabor... A co by było gdyby wszystkie podwarszawskie gminy zmówiły się i nie zgodziły na obecne warunki ZTMu? Zostawiliby takie ogryzki i połowę taboru odstawili? :D Gdyby robiły składy puste obroty do Legionowa/Pruszkowa/Sulejówka to ZTM cienko by śpiewał :P

: 28 lut 2013, 9:37
autor: Nxo
VLnt7 pisze:Wycinek ze strony ztm http://ztm.waw.pl/informacje.php?i=687&c=98&l=1
„Impulsy” są przewidziane
m.in. do poprawy obsługi linii pruszkowskiej, a w przypadku
rezygnacji ze Wspólnego Biletu
przez władze Pruszkowa i Piastowa, na
odcinku Warszawa Ursus – Warszawa
Włochy – Warszawa Zachodnia.
Co u diabła ma wspólny bilet do SKM? Myślałem, że to dwie oddzielne rzeczy? I jak oni chcą zmieniać czoło w ursusie?
I poraz kolejny ZTM niewie o czym pisze. To jest jakaś chora organizacja działająca jak dawne władze PRL.
Wmawiają ludziom ze jak władze Pruszkowa się nie zgodzą na wspólny bilet to nie bedzie SKM co jest bzdurą, nawet sami na swojej stronie piszą ze jak nie będzie wspólnego biletu to SKM i tak będzie dojeżdżać do Pruszkowa.
Poza tym wmawiają ludiom ze ich rozwiązania są sukcesem ale jak się dokładniej przyjrzeć to są totalną klapom. ( przykład linii 2 na nowym moście )

: 01 mar 2013, 0:15
autor: Jacek Z.
VLnt7 pisze:Wycinek ze strony ztm http://ztm.waw.pl/informacje.php?i=687&c=98&l=1
„Impulsy” są przewidziane
m.in. do poprawy obsługi linii pruszkowskiej, a w przypadku
rezygnacji ze Wspólnego Biletu
przez władze Pruszkowa i Piastowa, na
odcinku Warszawa Ursus – Warszawa
Włochy – Warszawa Zachodnia.
Normalnie chyba organiczna nienawiść do wszystkiego co nie jest Warszawą ich zaślepia... Wypominają gminom ościennym nieufność niczym żona mężowi dziewictwo po 30 latach pożycia :D

Czy ci ludzie nie zauważając, że robiąc wokół tej sprawy "sejmową" atmosferę, podpiłowują gałąź na której siedzą? No i wkurza mnie to, że cały odcinek Wschodnia - Otwock jest traktowany jak "zło konieczne" przedłużona zawrotka trasy z/do Pruszkowa. To co, ZTM-ie, na wschód od Wisły to już nie ludzie :?: Tyle za 4 miliony?...

: 01 mar 2013, 6:54
autor: VLnt7
Oczywiście. W końcu do nas nikt zupełnie nie jeździ. PIC stwierdziło to samo. :)
W nas widzą tylko szansę na pozbycie się 521, o której nikt ze zdrowym rozumem ani myśli się pozbyć.

Ale się zdziwią, gdy im licznik pasażerów poda dane.

: 06 mar 2013, 22:11
autor: MeWa
Jacek Z. pisze:o co, ZTM-ie, na wschód od Wisły to już nie ludzie
Chyba, że Legionowo.

: 08 maja 2013, 16:34
autor: MeWa
ZTM Warszawa pisze:W związku z ograniczeniem możliwości zmiany kierunku jazdy pociągów na stacji kolejowej Pruszków, niektóre określone w tymczasowym rozkładzie jazdy przejazdy pociągów linii S1 na odcinku Warszawa Zachodnia – Grodzisk Mazowiecki – Pruszków oraz na odcinku Pruszków – Grodzisk Mazowiecki – Warszawa Zachodnia odbywać się będą z wykorzystaniem torów linii dalekobieżnej bez zabierania pasażerów.
Szykuje się ciekawostka... Jak to dokładnie będzie kursować?

: 08 maja 2013, 17:35
autor: ashir
Tylko, żeby teraz nie podali służbowego rozkładu do Grodziska Mazowieckiego dla SKM, jak ostatnio zrobili. :D A najfajniejsze w tym remocnie jest to, że na WKM można jeździć legalnie do Brwinowa. :)

: 08 maja 2013, 19:45
autor: SławekM
MeWa pisze:
ZTM Warszawa pisze:W związku z ograniczeniem możliwości zmiany kierunku jazdy pociągów na stacji kolejowej Pruszków, niektóre określone w tymczasowym rozkładzie jazdy przejazdy pociągów linii S1 na odcinku Warszawa Zachodnia – Grodzisk Mazowiecki – Pruszków oraz na odcinku Pruszków – Grodzisk Mazowiecki – Warszawa Zachodnia odbywać się będą z wykorzystaniem torów linii dalekobieżnej bez zabierania pasażerów.
Szykuje się ciekawostka... Jak to dokładnie będzie kursować?
Rano:

Z Otwocka pociąg S1 wjeżdża na peron 6, stacji Warszawa Zachodnia, wysadza pasażerów, jedzie na pusto do Grodziska po torach dalekobieżnych, gdzie w Pruszkowie przeskakuje na podmiejskie, w Grodzisku zmienia czoło, jedzie na pusto do Pruszkowa, skąd zabiera pasażerów.

Popołudniu. Pociąg dojeżdża do Pruszkowa, wysadza pasażerów. Jedzie na pusto do Grodziska, zmienia czoło, wraca na pusto do Pruszkowa gdzie przed peronem przeskakuje na dalekobieżne, po czym jedzie na Zachodni, na peron 5, bierze pasażerów i dalej normalnie do Otwocka.

: 08 maja 2013, 19:48
autor: KwZ
O KUR... :boje sie:

: 09 maja 2013, 1:46
autor: marcin89
Już to było przerabiane przy okazji remontu w Ursusie ;)

: 09 maja 2013, 15:29
autor: kveld
SławekM pisze:Rano:
Z Otwocka pociąg S1 wjeżdża na peron 6, stacji Warszawa Zachodnia, wysadza pasażerów, jedzie na pusto do Grodziska po torach dalekobieżnych, gdzie w Pruszkowie przeskakuje na podmiejskie, w Grodzisku zmienia czoło, jedzie na pusto do Pruszkowa, skąd zabiera pasażerów.

Popołudniu. Pociąg dojeżdża do Pruszkowa, wysadza pasażerów. Jedzie na pusto do Grodziska, zmienia czoło, wraca na pusto do Pruszkowa gdzie przed peronem przeskakuje na dalekobieżne, po czym jedzie na Zachodni, na peron 5, bierze pasażerów i dalej normalnie do Otwocka.
Układ torowy stacji w Pruszkowie jest delikatnie mówiąc niezbyt wygodny dla ruchów pomiędzy torami podmiejskimi i dalekobieżnymi. Dodatkowy problem stanowi fakt, że coś mi się obiło o uszy, że tor 5 stacji w Pruszkowie jest całkowicie zamknięty włącznie z rozjazdem 59, co całkowicie uniemożliwia przejazd z torów dalekobieżnych na podmiejskie przy jeździe w stronę Warszawy (i odwrotnie w kierunku przeciwnym - dlatego na kończącym się etapie objazdów pociągi dalekobieżne mijające utrudnienia torami podmiejskimi musiały wjeżdżać na nie już w Grodzisku).
Ilustracja:
http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/imag ... uszkow.gif