Quo vadis, MZA?

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Walas
Posty: 17173
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 10 wrz 2024, 17:34

fraktal pisze:
10 wrz 2024, 16:50
A 251 nie jest na elektryki? One to chyba raczej odstraszają kierowców. Może dlatego najwięcej ich jeździ ostatnio na 106. :P
Połowa brygad na spalinowe a połowa na elektryki.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1

kajo
Posty: 2807
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 11 wrz 2024, 9:16

BrdzJkb pisze:
10 wrz 2024, 14:06
konri pisze:
10 wrz 2024, 12:23
To, że "zasilak" na zleceniu w MZA tłucze po 230h nie jest normalne.
kajo pisze:
10 wrz 2024, 9:48
Problem z ajentami jest taki że o ile nie złapiesz ich za mordę to będą szukać każdej luki byleby okraść swoich pracowników z urlopu/emerytury. Jak nie będzie to kierowca to będzie to sprzątaczka.
:twisted:
px33 pisze:
10 wrz 2024, 13:58
A da się w jej ramach sensownie uregulować sporadyczne zasilanie - takie stricte "na telefon", dopuszczające też 0 godzin w miesiącu? Może umowa na absolutnie minimalną część etatu (1h miesięcznie) plus rozliczenie w długim okresie, ale to takie hakowanie prawa.
Wystarczy urlop bezpłatny
Chciałbym to porównać z tym, że w Grodzisku kierowcy potrafili jeździć po 16h dziennie i dorabiać u innego ajenta jeszcze. A to wszystko za cudowną stawkę 5 pln/h, albo mniej jak nie byli Polakami.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

fraktal
Posty: 5552
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 11 wrz 2024, 9:35

Ale to było bardzo dawno, w czasach manualnych Jelczy, które nie miały monitoringu (i niskiej podłogi przy okazji). W czasach Scanii już nie mogli tak robić - a przynajmniej tak się "żalił" jeden kierowców ze Scanii. A teraz to cbyba w ogole niemożliwe, bo logują się do systemu.

kajo
Posty: 2807
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 11 wrz 2024, 14:56

fraktal pisze:
11 wrz 2024, 9:35
Ale to było bardzo dawno, w czasach manualnych Jelczy, które nie miały monitoringu (i niskiej podłogi przy okazji). W czasach Scanii już nie mogli tak robić - a przynajmniej tak się "żalił" jeden kierowców ze Scanii. A teraz to cbyba w ogole niemożliwe, bo logują się do systemu.
To jak nie przytną na godzinach to na stanie wozów. Swoją drogą kierowcy są na UoP, a jak jest z mechanikami u Ajentów? Z tego co pamiętam oni już nie są objęci monitoringiem ZTM. Mają u ajentów normalną umowę?

Z resztą gdyby ZTM nie kontrolował tego to zaraz by był jakiś cwaniak co rano robi w Arivie, a po południu w Mobilisie.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Autobus Czerwon
Posty: 4218
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 11 wrz 2024, 15:12

Roftl, oczywiście że są tacy cwaniacy nadal. A jak nie w ramach ZTM, to co to za problem jeździć w GPA czy Ząbkach. Na eLki też się nie zdaje certyfikatu i wiele etatowców z innych firm tak po cichu dorabia xD

KacpM
Posty: 9
Rejestracja: 09 sie 2023, 19:26

Post autor: KacpM » 11 wrz 2024, 15:39

fraktal pisze:
11 wrz 2024, 9:35
Ale to było bardzo dawno, w czasach manualnych Jelczy, które nie miały monitoringu (…).
Monitoring jest przeszkodą, no chyba że chodzi o eLki, to wtedy już nie.

Jurand
Posty: 1166
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 14 wrz 2024, 9:28

ZielonyJamnik pisze:
09 wrz 2024, 13:59
Całkiem możliwe, że plany MZA odnosnie stacjonowania nowych 80 elektryków się zmienią i jednak pojadą na Płochocińską, ale to moje gdybanie.

Tu jest opis artykułu z GW
https://transinfo.pl/infobus/mza-kupily ... autobusow/

W tym roku ma być przetarg jeszcze na elektryki:
- 20x 9m
- 60x 12m
- 80x 18m
Czy Pan prezes MZA coś wspominał że na Płochocińskiej są wszystkie niezbędne media do postawienia ładowarek dla elektryków?
Czy mi się tylko wydawało że wspominał 😄

Flash8222
Posty: 7723
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 14 wrz 2024, 12:25

Jest możliwość zrobienia przyłącza o mocy 30 megawatów.

Jurand
Posty: 1166
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 14 wrz 2024, 18:14

Możliwość to jest, tylko jakim kosztem?
To nie są tanie sprawy..
Stacja RPZ jest na Wartkiej przy Modlińskiej, a to 4.5km do zajezdni.
A powtarzam że to nie są tanie sprawy.

Awatar użytkownika
ZielonyJamnik
Posty: 874
Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25

Post autor: ZielonyJamnik » 14 wrz 2024, 21:50

No ale prezes mówił, że przyłącze jest przy zajezdni w przeciwieństwie do innych oddziałów.
Mkną po koleinach zielone jamniki... =D>

BrdzJkb
Posty: 232
Rejestracja: 26 kwie 2022, 18:34

Post autor: BrdzJkb » 14 wrz 2024, 22:55

ZielonyJamnik pisze:
14 wrz 2024, 21:50
No ale prezes mówił, że przyłącze jest przy zajezdni w przeciwieństwie do innych oddziałów.
Nie. Powiedział, że można przyłączyć, a nie że to przyłącze istnieje.
Prądu to tam jest na styk.

Jurand
Posty: 1166
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 15 wrz 2024, 7:27

BrdzJkb pisze:
14 wrz 2024, 22:55
ZielonyJamnik pisze:
14 wrz 2024, 21:50
No ale prezes mówił, że przyłącze jest przy zajezdni w przeciwieństwie do innych oddziałów.
Nie. Powiedział, że można przyłączyć, a nie że to przyłącze istnieje.
Prądu to tam jest na styk.
No właśnie
Zapomniał Pan prezes tylko wspomnieć o kosztach tej inwestycji 😆

Awatar użytkownika
Twmastersky
Posty: 97
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Twmastersky » 15 wrz 2024, 16:54

Budowa sieci to nie są takie wielkie koszta, ale podejrzewam że skoro mówią o takiej możliwości to otrzymali ze stoenu warunki przyłączenia do obecnych kabli
Obrazek

ODPOWIEDZ