Połowa brygad na spalinowe a połowa na elektryki.
Quo vadis, MZA?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1
Chciałbym to porównać z tym, że w Grodzisku kierowcy potrafili jeździć po 16h dziennie i dorabiać u innego ajenta jeszcze. A to wszystko za cudowną stawkę 5 pln/h, albo mniej jak nie byli Polakami.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Ale to było bardzo dawno, w czasach manualnych Jelczy, które nie miały monitoringu (i niskiej podłogi przy okazji). W czasach Scanii już nie mogli tak robić - a przynajmniej tak się "żalił" jeden kierowców ze Scanii. A teraz to cbyba w ogole niemożliwe, bo logują się do systemu.
To jak nie przytną na godzinach to na stanie wozów. Swoją drogą kierowcy są na UoP, a jak jest z mechanikami u Ajentów? Z tego co pamiętam oni już nie są objęci monitoringiem ZTM. Mają u ajentów normalną umowę?fraktal pisze: ↑11 wrz 2024, 9:35Ale to było bardzo dawno, w czasach manualnych Jelczy, które nie miały monitoringu (i niskiej podłogi przy okazji). W czasach Scanii już nie mogli tak robić - a przynajmniej tak się "żalił" jeden kierowców ze Scanii. A teraz to cbyba w ogole niemożliwe, bo logują się do systemu.
Z resztą gdyby ZTM nie kontrolował tego to zaraz by był jakiś cwaniak co rano robi w Arivie, a po południu w Mobilisie.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
-
- Posty: 4218
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Roftl, oczywiście że są tacy cwaniacy nadal. A jak nie w ramach ZTM, to co to za problem jeździć w GPA czy Ząbkach. Na eLki też się nie zdaje certyfikatu i wiele etatowców z innych firm tak po cichu dorabia xD
Czy Pan prezes MZA coś wspominał że na Płochocińskiej są wszystkie niezbędne media do postawienia ładowarek dla elektryków?ZielonyJamnik pisze: ↑09 wrz 2024, 13:59Całkiem możliwe, że plany MZA odnosnie stacjonowania nowych 80 elektryków się zmienią i jednak pojadą na Płochocińską, ale to moje gdybanie.
Tu jest opis artykułu z GW
https://transinfo.pl/infobus/mza-kupily ... autobusow/
W tym roku ma być przetarg jeszcze na elektryki:
- 20x 9m
- 60x 12m
- 80x 18m
Czy mi się tylko wydawało że wspominał
Jest możliwość zrobienia przyłącza o mocy 30 megawatów.
Możliwość to jest, tylko jakim kosztem?
To nie są tanie sprawy..
Stacja RPZ jest na Wartkiej przy Modlińskiej, a to 4.5km do zajezdni.
A powtarzam że to nie są tanie sprawy.
To nie są tanie sprawy..
Stacja RPZ jest na Wartkiej przy Modlińskiej, a to 4.5km do zajezdni.
A powtarzam że to nie są tanie sprawy.
- ZielonyJamnik
- Posty: 874
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
No ale prezes mówił, że przyłącze jest przy zajezdni w przeciwieństwie do innych oddziałów.
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Nie. Powiedział, że można przyłączyć, a nie że to przyłącze istnieje.ZielonyJamnik pisze: ↑14 wrz 2024, 21:50No ale prezes mówił, że przyłącze jest przy zajezdni w przeciwieństwie do innych oddziałów.
Prądu to tam jest na styk.
No właśnieBrdzJkb pisze: ↑14 wrz 2024, 22:55Nie. Powiedział, że można przyłączyć, a nie że to przyłącze istnieje.ZielonyJamnik pisze: ↑14 wrz 2024, 21:50No ale prezes mówił, że przyłącze jest przy zajezdni w przeciwieństwie do innych oddziałów.
Prądu to tam jest na styk.
Zapomniał Pan prezes tylko wspomnieć o kosztach tej inwestycji
- Twmastersky
- Posty: 97
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
Budowa sieci to nie są takie wielkie koszta, ale podejrzewam że skoro mówią o takiej możliwości to otrzymali ze stoenu warunki przyłączenia do obecnych kabli