Strona 239 z 246

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 10 paź 2024, 19:33
autor: ashir
A tak w ogóle to do Wilanowa będą dojeżdżały wyłącznie 140N czy też 128N (i ewentualnie 120NaDuo)?

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 10 paź 2024, 20:11
autor: pawcio
Wykluczyć nie można. Twardego zakazu się nie spodziewam.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 10 paź 2024, 21:02
autor: Flash8222
ashir pisze:
10 paź 2024, 18:35
Według artykułu na R5 będą stacjonowały wagony typu 105Na (i pochodne), 120Na, 123N, 128N, 141N. Nie wymieniono w ogóle 140N (i 142N). Samych 141N jest tylko 18 sztuk, o ile wszystkie przejdą. Kiedyś myślałem, że na nową zajezdnię to będą skierowane przede wszystkim nowe wagony, a tymczasem ma być na odwrót. :-k
Tak i jeździłyby przez całe miasto by dojechać do Wilanowa oraz zjechać.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 10 paź 2024, 21:28
autor: Paweł D.
Bo to mało było czy jest zjazdów przez całe miasto... Bardziej to może mieć znaczenie dla bilansu wozokm, bo to kawał nowej trasy będzie.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 10 paź 2024, 23:13
autor: ashir
Flash8222 pisze:
10 paź 2024, 21:02
ashir pisze:
10 paź 2024, 18:35
Według artykułu na R5 będą stacjonowały wagony typu 105Na (i pochodne), 120Na, 123N, 128N, 141N. Nie wymieniono w ogóle 140N (i 142N). Samych 141N jest tylko 18 sztuk, o ile wszystkie przejdą. Kiedyś myślałem, że na nową zajezdnię to będą skierowane przede wszystkim nowe wagony, a tymczasem ma być na odwrót. :-k
Tak i jeździłyby przez całe miasto by dojechać do Wilanowa oraz zjechać.
Większej różnicy między 15 zjeżdżającą z Pl. Wilsona na R-4, a 15 zjeżdżającą z MRA na R-5 nie widzę.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 11 paź 2024, 7:16
autor: MisiekK
ashir pisze:
10 paź 2024, 19:33
A tak w ogóle to do Wilanowa będą dojeżdżały wyłącznie 140N czy też 128N (i ewentualnie 120NaDuo)?
Podczas uruchamiania Sielc testowano wszystko, tu będzie podobnie. Tabor spełnia warunki, infrastruktura skrajnię - nie widzę problemu w jeżdżeniu wszystkim.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 11 paź 2024, 7:35
autor: pawcio
ZielonyJamnik pisze:
10 paź 2024, 18:24
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 84983.html

Zastanawiam się nad sensem przenoszenia 123N. One mocno się różnią w obsłudze serwisowej oraz w częściach zamiennych od 105N?
Bo może lepiej było coś innego z R-1 zabrać, a zostawić serię na zajezdni gdzie znają je od podszewki
R1 zostaje z samymi tyrystorami.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 11 paź 2024, 8:28
autor: MisiekK
ZielonyJamnik pisze:
10 paź 2024, 18:24
Zastanawiam się nad sensem przenoszenia 123N.
To są delfiny tylko w innym trochę pudle, Nic rewelacyjnego i skomplikowanego.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 11 paź 2024, 10:14
autor: ZielonyJamnik
Dzięki za informację.
MisiekK pisze:
11 paź 2024, 7:14
pawcio pisze:
10 paź 2024, 20:10
Ja sobie zakładam, że 123N betyzacji nie unikną.
Trzeba było zrobić to dawno, skoro był gotowy projekt. Z innej beki - 118N też bym brał - to jest takie 116Na w innym pudle.
Patrząc na to jak TW niechętnie inwestuje w modernizację nadwozia, śmiem wątpić czy ktoś w ogóle rozważa wstawanie 3 członu. Chyba że macie dostęp do jakieś decyzyjnej osoby, której można by było rzucić taki pomysł

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 11 paź 2024, 10:34
autor: tatra
A to dlatego że TW i MZA nadal tkwią w głębokiej komunie i mają się dobrze czekając na kasę z miasta czyli nas podatników. Inne miasta ściągneły tabor używany ale taki który pojedzie jeszcze wiele lat i kasuje 105ki

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 11 paź 2024, 10:37
autor: gfedorynski
ZielonyJamnik pisze:
11 paź 2024, 10:14
Patrząc na to jak TW niechętnie inwestuje w modernizację nadwozia, śmiem wątpić czy ktoś w ogóle rozważa wstawanie 3 członu. Chyba że macie dostęp do jakieś decyzyjnej osoby, której można by było rzucić taki pomysł
Teraz to już trochę po ptokach, to są prawie dwudziestoletnie wagony. Do tego chodzą słuchy, że starzeją się mniej szlachetnie niż 105N2k/bulwy (które też już trochę stare).
pawcio pisze: Ja sobie zakładam, że 123N betyzacji nie unikną.
Nie ma szans.

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 11 paź 2024, 10:38
autor: person
IMHO używany tabor w Wawie to kwestia dumy i mentalności Wilekiego Miasta Stołecznego*, a nie głębokiej mental komuny.
Zobaczcie co Kraków robi ze swoimi 105-tkami. Tu jest problem, a nie w braku używańców.



*z drugiej strony PiS zrobiłby na używańce większą nagonkę niż na łódzkie BOGESTRY, więc nie dziwię się, że nikt nie chce się męczyć

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 11 paź 2024, 10:40
autor: Autobus Czerwon
ZielonyJamnik pisze:
11 paź 2024, 10:14
Dzięki za informację.
MisiekK pisze:
11 paź 2024, 7:14


Trzeba było zrobić to dawno, skoro był gotowy projekt. Z innej beki - 118N też bym brał - to jest takie 116Na w innym pudle.
Patrząc na to jak TW niechętnie inwestuje w modernizację nadwozia, śmiem wątpić czy ktoś w ogóle rozważa wstawanie 3 członu. Chyba że macie dostęp do jakieś decyzyjnej osoby, której można by było rzucić taki pomysł
Dokładnie, 13N dojezdziły do końca w prawie pierwotnym stanie, 105Na po NG III dalej nie mają nawet głupich wyświetlaczy xd

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 11 paź 2024, 10:44
autor: gfedorynski
person pisze:
11 paź 2024, 10:38
IMHO używany tabor w Wawie to kwestia dumy i mentalności Wilekiego Miasta Stołecznego*, a nie głębokiej mental komuny.
Myślę, że - przynajmniej ze strony przedsiębiorstwa - więcej w tym kalkulacji. Na używańce nie ma pieniędzy z UE. Nie jest to idealnie sferyczny rachunek ekonomiczny w gospodarce rynkowej, ale taki nigdy nie istnieje.
Zobaczcie co Kraków robi ze swoimi 105-tkami. Tu jest problem, a nie w braku używańców.
Co robi, poza tym że kasuje?

[Hydepark] Tramwaje Warszawskie

: 11 paź 2024, 10:54
autor: person
gfedorynski pisze:
11 paź 2024, 10:44
person pisze:
11 paź 2024, 10:38
IMHO używany tabor w Wawie to kwestia dumy i mentalności Wilekiego Miasta Stołecznego*, a nie głębokiej mental komuny.
Myślę, że - przynajmniej ze strony przedsiębiorstwa - więcej w tym kalkulacji. Na używańce nie ma pieniędzy z UE.
Dlatego inne, dużo biedniejsze przedsiębiorstwa, dały sobie z tym radę, tak?
gfedorynski pisze:
11 paź 2024, 10:44
person pisze:
11 paź 2024, 10:38
Zobaczcie co Kraków robi ze swoimi 105-tkami. Tu jest problem, a nie w braku używańców.
Co robi, poza tym że kasuje?
Dobra, cofam. Po prostu je dobrze utrzymuje. Upgrade'y są w innych wagonach ;)