[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
: 10 paź 2024, 19:33
A tak w ogóle to do Wilanowa będą dojeżdżały wyłącznie 140N czy też 128N (i ewentualnie 120NaDuo)?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Tak i jeździłyby przez całe miasto by dojechać do Wilanowa oraz zjechać.ashir pisze: ↑10 paź 2024, 18:35Według artykułu na R5 będą stacjonowały wagony typu 105Na (i pochodne), 120Na, 123N, 128N, 141N. Nie wymieniono w ogóle 140N (i 142N). Samych 141N jest tylko 18 sztuk, o ile wszystkie przejdą. Kiedyś myślałem, że na nową zajezdnię to będą skierowane przede wszystkim nowe wagony, a tymczasem ma być na odwrót.
Większej różnicy między 15 zjeżdżającą z Pl. Wilsona na R-4, a 15 zjeżdżającą z MRA na R-5 nie widzę.Flash8222 pisze: ↑10 paź 2024, 21:02Tak i jeździłyby przez całe miasto by dojechać do Wilanowa oraz zjechać.ashir pisze: ↑10 paź 2024, 18:35Według artykułu na R5 będą stacjonowały wagony typu 105Na (i pochodne), 120Na, 123N, 128N, 141N. Nie wymieniono w ogóle 140N (i 142N). Samych 141N jest tylko 18 sztuk, o ile wszystkie przejdą. Kiedyś myślałem, że na nową zajezdnię to będą skierowane przede wszystkim nowe wagony, a tymczasem ma być na odwrót.
R1 zostaje z samymi tyrystorami.ZielonyJamnik pisze: ↑10 paź 2024, 18:24https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 84983.html
Zastanawiam się nad sensem przenoszenia 123N. One mocno się różnią w obsłudze serwisowej oraz w częściach zamiennych od 105N?
Bo może lepiej było coś innego z R-1 zabrać, a zostawić serię na zajezdni gdzie znają je od podszewki
To są delfiny tylko w innym trochę pudle, Nic rewelacyjnego i skomplikowanego.
Patrząc na to jak TW niechętnie inwestuje w modernizację nadwozia, śmiem wątpić czy ktoś w ogóle rozważa wstawanie 3 członu. Chyba że macie dostęp do jakieś decyzyjnej osoby, której można by było rzucić taki pomysł
Teraz to już trochę po ptokach, to są prawie dwudziestoletnie wagony. Do tego chodzą słuchy, że starzeją się mniej szlachetnie niż 105N2k/bulwy (które też już trochę stare).ZielonyJamnik pisze: ↑11 paź 2024, 10:14Patrząc na to jak TW niechętnie inwestuje w modernizację nadwozia, śmiem wątpić czy ktoś w ogóle rozważa wstawanie 3 członu. Chyba że macie dostęp do jakieś decyzyjnej osoby, której można by było rzucić taki pomysł
Nie ma szans.pawcio pisze: Ja sobie zakładam, że 123N betyzacji nie unikną.
Dokładnie, 13N dojezdziły do końca w prawie pierwotnym stanie, 105Na po NG III dalej nie mają nawet głupich wyświetlaczy xdZielonyJamnik pisze: ↑11 paź 2024, 10:14Dzięki za informację.Patrząc na to jak TW niechętnie inwestuje w modernizację nadwozia, śmiem wątpić czy ktoś w ogóle rozważa wstawanie 3 członu. Chyba że macie dostęp do jakieś decyzyjnej osoby, której można by było rzucić taki pomysł
Myślę, że - przynajmniej ze strony przedsiębiorstwa - więcej w tym kalkulacji. Na używańce nie ma pieniędzy z UE. Nie jest to idealnie sferyczny rachunek ekonomiczny w gospodarce rynkowej, ale taki nigdy nie istnieje.
Co robi, poza tym że kasuje?Zobaczcie co Kraków robi ze swoimi 105-tkami. Tu jest problem, a nie w braku używańców.
Dlatego inne, dużo biedniejsze przedsiębiorstwa, dały sobie z tym radę, tak?gfedorynski pisze: ↑11 paź 2024, 10:44Myślę, że - przynajmniej ze strony przedsiębiorstwa - więcej w tym kalkulacji. Na używańce nie ma pieniędzy z UE.
Dobra, cofam. Po prostu je dobrze utrzymuje. Upgrade'y są w innych wagonach