SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

alojz
Posty: 2706
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 18 cze 2013, 21:16

W przyszłym tygodniu powitamy linie S10, S11 i S20 :D
http://ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=979&c=100&l=1

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 18 cze 2013, 23:04

W czasie dwóch pierwszych weekendów lipca – 6-7.07 i 13-14.07 – w związku z dodatkowymi pracami torowymi na odcinku Warszawa Rembertów – Sulejówek Miłosna, w czasie których zamknięty zostanie jeden tor, pociągi linii S20 będą kursować wyłącznie na odcinku Warszawa Wschodnia – Warszawa Rembertów
Świetna linia! Podoba mi się. Nie ma to jak całe 2 stacje.
Przynajmniej będzie można się przejechać wszystkim na średnicy. Chyba.

ashir
Posty: 27969
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 cze 2013, 7:45

VLnt7 pisze:Świetna linia! Podoba mi się. Nie ma to jak całe 2 stacje.
Tak, to jest bardzo ciekawa linia, która ma 2 krańce i zero przystanków pośrednich. :D

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 22 cze 2013, 11:08

Pytanie praktyczne: co zrobić, gdy klimatyzacja w pociągu nie jest włączona, a kierownik nie wykazuje się minimum inteligencji, żeby o tym powiedzieć maszyniście?
Wczoraj dla przykładu w 504 (poc. 304273) chyba próbowali nas udusić...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26916
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 cze 2013, 11:25

w SKM to bym próbował interwencji przez infolinię ZTM...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 22 cze 2013, 11:25

Wczoraj w 504 właśnie zasilanie kimy padło przy mnie w trakcie burzy. Ale to raczej kwestia przepięć z sieci. Ucichła. Wcześniej działała prawidłowo. Widocznie uszkodzenie trwałe. Co robić? Otwierać okna.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26916
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 cze 2013, 11:48

Zjechać na awarię - w taki dzień kursy bez klimy pojazdów bez okien (wszystkich przewoźników, czyli także np. 120N) powinny być płatne max 10% od najbliższego krańca.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5909
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 22 cze 2013, 12:01

A co powiesz na +32 w kabinie motorniczego? Można zjechać, a na hali będzie +25 i zjazd jest nieuzasadniony. Klima prowadzącego jest mało wydajna przy wysokich temperaturach zewnętrznych, tak jak ogrzewanie w zimie. Ważne, że pasażerowie mają komfort.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26916
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 cze 2013, 12:32

Temeperatura w kabinie to aby nie jest zapisywana?

32 w przedziale pasażerskim, jeśli na zewnatrz jest +40 to nawet za zimno by było (chłodzenie bardziej niż -7 w stosunku do otoczenia powinno być karalne), ale u motorniczego już nie (choć pytanie, czy się nie przeziębi po powrocie do kabiny z przestawiania zwrotnicy).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5909
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 22 cze 2013, 12:56

Podobno KTOŚ ma stały podgląd na HVAC w swingach na mieście, ale to chyba bardziej chodzi o temperatury w ładowni. Swojego czasu wypełnialiśmy kontrolki temperatury( w określonych godzinach), nie było tabelki "kabina prowadzącego".
Generalnie, w lato idę się ochłodzić, a w zimę zagrzać, na salon. Żeby swing miał dodatkowy lufcik z prawej strony, byłoby o niebo lepiej.
miłośnik 13N

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 23 cze 2013, 20:05

Glonojad pisze:Zjechać na awarię
Wtedy, po deszczu na zewnątrz było już lepiej nieco, a słońce nie nagrzewało składu. Ja bym skończył kurs z odblokowanymi oknami, których w Impulsie na szczęście jest całkiem sporo (względem Flirta czy ELFa)., bo awaria nie miała znaczącego wpływu na jazdę pociągu (choć nie wiem, czy wszystkie wózki pracowały).

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26916
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 cze 2013, 20:33

Może i sporo, ale to nie żadne okna, tylko lufciki nędzne.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 23 cze 2013, 23:07

Lufciki spore, jak na nowy pojazd. Popatrz na to, co jest w czopkach albo piętrusach Bombardiera. Takie same są w ELFie. A czopki jeżdżą codziennie, a w Elfie uszkodzoną klimę miałem już nie raz i jakoś się żyło ;) Ale w popołudniowym szczycie to ciężko to sobie i tak wyobrazić.

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 04 sie 2013, 22:17

Kto jest lektorem anglojęzycznych zapowiedzi następnych przystanków w SKM?
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 13 sie 2013, 1:23

Padło słowo "lektor", więc nie mam pojęcia, o kim mowa. Nikogo takiego w SKM nie ma. Zakładam z kontekstu, że chodziło o tego gościa, którego nagrali jak "czytał" po "angielsku" i teraz puszczają te "zapowiedzi". Nie wiem, czy chcę poznać nazwisko tego osobnika. Osobiście zastanawiam się, po jaką cholerę powtarza nazwę stacji po polsku oraz dlaczego nagrali kogoś z takim głosem, wymową i tonem... już nawet nie komentując tego, o czym napisał Jacek...
Naprawdę mam nadzieję, że ktoś się kiedyś łaskawie wysili i zostanie to zmienione. Na razie to jest zrobione tragicznie - na "odczep się". Już ivona by była duuużo lepsza.

ODPOWIEDZ