Problemy komunikacyjne Służewca
Moderator: Wiliam
Największy problem jest w tym, że nie ma kontroli, na które linie pojedzie SM10 z trzecimi drzwiami, a na które bez.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Uważam, że autobus z takim układem drzwi
(czyli ze ślepą kiszką bez drzwi za tylną osią) nie powinien być kupowany do obsługi żadnej warszawskiej linii.
Naprawdę dziś się dowiedziałem, że coś takiego po Warszawie jeździ. Przecież to się niemal niczym od PR100 nie różni...
Już 9-metrowce mają ślepą kiszkę za dużą, a 10-metrowce przecież są i kupowało się z normalnymi trzema drzwiami...
(czyli ze ślepą kiszką bez drzwi za tylną osią) nie powinien być kupowany do obsługi żadnej warszawskiej linii.
Naprawdę dziś się dowiedziałem, że coś takiego po Warszawie jeździ. Przecież to się niemal niczym od PR100 nie różni...
Już 9-metrowce mają ślepą kiszkę za dużą, a 10-metrowce przecież są i kupowało się z normalnymi trzema drzwiami...
Czyli najwyższy czas, by dokonać takiego rozróżnienia.pawcio pisze:Największy problem jest w tym, że nie ma kontroli, na które linie pojedzie SM10 z trzecimi drzwiami, a na które bez.
Choć kilkanaście lat temu nie było nawet rozróżnienia miedzy sztywniakami a przegubowymi niskaczami.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Solbus to Solbus to po pierwsze a po drugie wóz idzie za kierowcą, który ma go na stanie. Wg Ciebie na które linie powinien iść Solbus 2 a na które 3 drzwiowy: 107, 108, 163, 179, 192, 218, 323, 700, 715Emyl pisze:W czym problem? Niedasie?pawcio pisze:Największy problem jest w tym, że nie ma kontroli, na które linie pojedzie SM10 z trzecimi drzwiami, a na które bez.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
MZA już dawno temu powinno zrezygnować z dwóch archaicznych rzeczy. Pierwsze to premia za oszczędność paliwa a druga to przypisanie wozów do kierowców.
Tylko jak kierowcy by nie mieli wozów na stanie to wiesz jak one by wyglądały? To by były jeżdzące ruiny i w kabinie byłby syf, bo nikt by nie dbał, bo po co? A tak przynajmniej te wozy jakoś wyglądają i są w miare zadbane(patrz taki 8110, 8809, 8883 i wiele innych). A po drugie nie tylko w MZA są wozy przypisane do kierowców bo i u ajntów też, więc co Ty gadasz...Flash8222 pisze:MZA już dawno temu powinno zrezygnować z dwóch archaicznych rzeczy. Pierwsze to premia za oszczędność paliwa a druga to przypisanie wozów do kierowców.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27597
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Powinny być drakonskie kary finansowe za wysłanie nieprawidłowego wozu na linie, bo kierowca. Po tygodniu by się patologia skończyła.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
MZA chyba przebudowały plan brygadowy bo przypadki za małego taboru ostatnimi czasy to wyjątkowa rzadkość a nadmiarowe metry to codzienność.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No i są wysyłana prawidłowe wozy, bo SM10 z pierwszej serii 1020-1039 jest na równi z tymi z drugiej serii 1060-1079, bo decydujące znaczenie ma liczba metrów wozu, a nie ilość drzwi...fik pisze:Powinny być drakonskie kary finansowe za wysłanie nieprawidłowego wozu na linie, bo kierowca. Po tygodniu by się patologia skończyła.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36867
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
W przeciwieństwie do 218, szynobus nie jest linią. Sorry, z tej dyskusji (i jej umiejscowienia na tym podforum) wcale nie wynikało, że jej jedynym problemem jest rodzaj obsługującego taboru.Łukasz pisze:Udajesz, czy naprawdę nie rozumiesz?Bastian pisze:Albo linia nie ma sensu, albo nie można się do niej zabrać, zdecydujcie się.
Byłeś kiedyś w okolicy?
A szynobus do Wołomina to dobra linia, czy zła linia?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Dwudrzwiowe: 163, 192, 323, 700.Walas pisze:Solbus to Solbus to po pierwsze a po drugie wóz idzie za kierowcą, który ma go na stanie. Wg Ciebie na które linie powinien iść Solbus 2 a na które 3 drzwiowy: 107, 108, 163, 179, 192, 218, 323, 700, 715Emyl pisze: W czym problem? Niedasie?
Trzydrzwiowe: 107, 108, 179, 218, 715.
I przyjać równie decydujące kryterium liczby dzrwi.
A tak w ogóle to podobnie jak w przypadku tramwajowych szceniaczków, podobnie jest i z midibusami - jest ich po prostu za dużo, jak na warszawskie warunki!
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
W tramwajach już dawno temu zrezygnowano z przypisywania ludzi do wozów i jakoś wszyscy żyją.Walas pisze:Tylko jak kierowcy by nie mieli wozów na stanie to wiesz jak one by wyglądały? To by były jeżdzące ruiny i w kabinie byłby syf, bo nikt by nie dbał, bo po co? A tak przynajmniej te wozy jakoś wyglądają i są w miare zadbane(patrz taki 8110, 8809, 8883 i wiele innych). A po drugie nie tylko w MZA są wozy przypisane do kierowców bo i u ajntów też, więc co Ty gadasz...Flash8222 pisze:MZA już dawno temu powinno zrezygnować z dwóch archaicznych rzeczy. Pierwsze to premia za oszczędność paliwa a druga to przypisanie wozów do kierowców.