Problemy komunikacyjne Służewca

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 paź 2016, 14:31

Największy problem jest w tym, że nie ma kontroli, na które linie pojedzie SM10 z trzecimi drzwiami, a na które bez.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 paź 2016, 14:44

Uważam, że autobus z takim układem drzwi
Obrazek
(czyli ze ślepą kiszką bez drzwi za tylną osią) nie powinien być kupowany do obsługi żadnej warszawskiej linii.

Naprawdę dziś się dowiedziałem, że coś takiego po Warszawie jeździ. Przecież to się niemal niczym od PR100 nie różni...
Obrazek

Już 9-metrowce mają ślepą kiszkę za dużą, a 10-metrowce przecież są i kupowało się z normalnymi trzema drzwiami...

wincenty
Posty: 1570
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 05 paź 2016, 15:46

pawcio pisze:Największy problem jest w tym, że nie ma kontroli, na które linie pojedzie SM10 z trzecimi drzwiami, a na które bez.
Czyli najwyższy czas, by dokonać takiego rozróżnienia.
Choć kilkanaście lat temu nie było nawet rozróżnienia miedzy sztywniakami a przegubowymi niskaczami.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7010
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 05 paź 2016, 16:52

pawcio pisze:Największy problem jest w tym, że nie ma kontroli, na które linie pojedzie SM10 z trzecimi drzwiami, a na które bez.
W czym problem? Niedasie?

Walas
Posty: 17247
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 05 paź 2016, 17:04

Emyl pisze:
pawcio pisze:Największy problem jest w tym, że nie ma kontroli, na które linie pojedzie SM10 z trzecimi drzwiami, a na które bez.
W czym problem? Niedasie?
Solbus to Solbus to po pierwsze a po drugie wóz idzie za kierowcą, który ma go na stanie. Wg Ciebie na które linie powinien iść Solbus 2 a na które 3 drzwiowy: 107, 108, 163, 179, 192, 218, 323, 700, 715 :?:
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 05 paź 2016, 17:19

MZA już dawno temu powinno zrezygnować z dwóch archaicznych rzeczy. Pierwsze to premia za oszczędność paliwa a druga to przypisanie wozów do kierowców.

Łukasz
Posty: 11090
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 paź 2016, 17:24

Ntg troche

Domaniewska

Obrazek
ŁK

Walas
Posty: 17247
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 05 paź 2016, 17:25

Flash8222 pisze:MZA już dawno temu powinno zrezygnować z dwóch archaicznych rzeczy. Pierwsze to premia za oszczędność paliwa a druga to przypisanie wozów do kierowców.
Tylko jak kierowcy by nie mieli wozów na stanie to wiesz jak one by wyglądały? To by były jeżdzące ruiny i w kabinie byłby syf, bo nikt by nie dbał, bo po co? A tak przynajmniej te wozy jakoś wyglądają i są w miare zadbane(patrz taki 8110, 8809, 8883 i wiele innych). A po drugie nie tylko w MZA są wozy przypisane do kierowców bo i u ajntów też, więc co Ty gadasz...
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 05 paź 2016, 17:26

Powinny być drakonskie kary finansowe za wysłanie nieprawidłowego wozu na linie, bo kierowca. Po tygodniu by się patologia skończyła.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 paź 2016, 17:29

MZA chyba przebudowały plan brygadowy bo przypadki za małego taboru ostatnimi czasy to wyjątkowa rzadkość a nadmiarowe metry to codzienność.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 paź 2016, 17:50

fik pisze:Powinny być drakonskie kary finansowe za wysłanie nieprawidłowego wozu na linie, bo kierowca. Po tygodniu by się patologia skończyła.
No i są wysyłana prawidłowe wozy, bo SM10 z pierwszej serii 1020-1039 jest na równi z tymi z drugiej serii 1060-1079, bo decydujące znaczenie ma liczba metrów wozu, a nie ilość drzwi...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 05 paź 2016, 19:12

Co nie znaczy, że mieć nie powinna.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36867
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 05 paź 2016, 19:24

Łukasz pisze:
Bastian pisze:Albo linia nie ma sensu, albo nie można się do niej zabrać, zdecydujcie się.
Udajesz, czy naprawdę nie rozumiesz?
Byłeś kiedyś w okolicy?

A szynobus do Wołomina to dobra linia, czy zła linia?
W przeciwieństwie do 218, szynobus nie jest linią. Sorry, z tej dyskusji (i jej umiejscowienia na tym podforum) wcale nie wynikało, że jej jedynym problemem jest rodzaj obsługującego taboru.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

wincenty
Posty: 1570
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 05 paź 2016, 20:49

Walas pisze:
Emyl pisze: W czym problem? Niedasie?
Solbus to Solbus to po pierwsze a po drugie wóz idzie za kierowcą, który ma go na stanie. Wg Ciebie na które linie powinien iść Solbus 2 a na które 3 drzwiowy: 107, 108, 163, 179, 192, 218, 323, 700, 715 :?:
Dwudrzwiowe: 163, 192, 323, 700.
Trzydrzwiowe: 107, 108, 179, 218, 715.
I przyjać równie decydujące kryterium liczby dzrwi.
A tak w ogóle to podobnie jak w przypadku tramwajowych szceniaczków, podobnie jest i z midibusami - jest ich po prostu za dużo, jak na warszawskie warunki!
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Flash8222
Posty: 7826
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 05 paź 2016, 20:52

Walas pisze:
Flash8222 pisze:MZA już dawno temu powinno zrezygnować z dwóch archaicznych rzeczy. Pierwsze to premia za oszczędność paliwa a druga to przypisanie wozów do kierowców.
Tylko jak kierowcy by nie mieli wozów na stanie to wiesz jak one by wyglądały? To by były jeżdzące ruiny i w kabinie byłby syf, bo nikt by nie dbał, bo po co? A tak przynajmniej te wozy jakoś wyglądają i są w miare zadbane(patrz taki 8110, 8809, 8883 i wiele innych). A po drugie nie tylko w MZA są wozy przypisane do kierowców bo i u ajntów też, więc co Ty gadasz...
W tramwajach już dawno temu zrezygnowano z przypisywania ludzi do wozów i jakoś wszyscy żyją.

ODPOWIEDZ