Problemy komunikacyjne Służewca
: 05 paź 2016, 14:31
Największy problem jest w tym, że nie ma kontroli, na które linie pojedzie SM10 z trzecimi drzwiami, a na które bez.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Czyli najwyższy czas, by dokonać takiego rozróżnienia.pawcio pisze:Największy problem jest w tym, że nie ma kontroli, na które linie pojedzie SM10 z trzecimi drzwiami, a na które bez.
W czym problem? Niedasie?pawcio pisze:Największy problem jest w tym, że nie ma kontroli, na które linie pojedzie SM10 z trzecimi drzwiami, a na które bez.
Solbus to Solbus to po pierwsze a po drugie wóz idzie za kierowcą, który ma go na stanie. Wg Ciebie na które linie powinien iść Solbus 2 a na które 3 drzwiowy: 107, 108, 163, 179, 192, 218, 323, 700, 715Emyl pisze:W czym problem? Niedasie?pawcio pisze:Największy problem jest w tym, że nie ma kontroli, na które linie pojedzie SM10 z trzecimi drzwiami, a na które bez.
Tylko jak kierowcy by nie mieli wozów na stanie to wiesz jak one by wyglądały? To by były jeżdzące ruiny i w kabinie byłby syf, bo nikt by nie dbał, bo po co? A tak przynajmniej te wozy jakoś wyglądają i są w miare zadbane(patrz taki 8110, 8809, 8883 i wiele innych). A po drugie nie tylko w MZA są wozy przypisane do kierowców bo i u ajntów też, więc co Ty gadasz...Flash8222 pisze:MZA już dawno temu powinno zrezygnować z dwóch archaicznych rzeczy. Pierwsze to premia za oszczędność paliwa a druga to przypisanie wozów do kierowców.
No i są wysyłana prawidłowe wozy, bo SM10 z pierwszej serii 1020-1039 jest na równi z tymi z drugiej serii 1060-1079, bo decydujące znaczenie ma liczba metrów wozu, a nie ilość drzwi...fik pisze:Powinny być drakonskie kary finansowe za wysłanie nieprawidłowego wozu na linie, bo kierowca. Po tygodniu by się patologia skończyła.
W przeciwieństwie do 218, szynobus nie jest linią. Sorry, z tej dyskusji (i jej umiejscowienia na tym podforum) wcale nie wynikało, że jej jedynym problemem jest rodzaj obsługującego taboru.Łukasz pisze:Udajesz, czy naprawdę nie rozumiesz?Bastian pisze:Albo linia nie ma sensu, albo nie można się do niej zabrać, zdecydujcie się.
Byłeś kiedyś w okolicy?
A szynobus do Wołomina to dobra linia, czy zła linia?
Dwudrzwiowe: 163, 192, 323, 700.Walas pisze:Solbus to Solbus to po pierwsze a po drugie wóz idzie za kierowcą, który ma go na stanie. Wg Ciebie na które linie powinien iść Solbus 2 a na które 3 drzwiowy: 107, 108, 163, 179, 192, 218, 323, 700, 715Emyl pisze: W czym problem? Niedasie?
W tramwajach już dawno temu zrezygnowano z przypisywania ludzi do wozów i jakoś wszyscy żyją.Walas pisze:Tylko jak kierowcy by nie mieli wozów na stanie to wiesz jak one by wyglądały? To by były jeżdzące ruiny i w kabinie byłby syf, bo nikt by nie dbał, bo po co? A tak przynajmniej te wozy jakoś wyglądają i są w miare zadbane(patrz taki 8110, 8809, 8883 i wiele innych). A po drugie nie tylko w MZA są wozy przypisane do kierowców bo i u ajntów też, więc co Ty gadasz...Flash8222 pisze:MZA już dawno temu powinno zrezygnować z dwóch archaicznych rzeczy. Pierwsze to premia za oszczędność paliwa a druga to przypisanie wozów do kierowców.