Trasa tramwajowa Dw.Zachodni - Wilanów

Moderator: Wiliam

Delwin
Posty: 301
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 22 mar 2017, 15:10

Tak, widziałem - wydaje mi się, że omawiana była opcja dotychczasowa oraz wariant na wprost Rostafińskich: bez zakrętu koło Pola Mokotowskiego i potem aż do Ronda ONZ. Koniec OT z mojej strony.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36956
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 mar 2017, 15:34

Mylisz się. Był fragment dyskusji stricte odnoszący się do dylematu "Spacerowa - Politechnika - DWC" vs "Spacerowa - Pole Mokotowskie - DWC". EOT :)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Delwin
Posty: 301
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 10 kwie 2017, 13:32

Racja - nie wyłapałem tego. Pytanie przy okazji: jakie dalsze kroki? Przetarg na projekt?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36956
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 10 kwie 2017, 19:26

Na razie robi się koncepcja. Dla części odcinków do końca roku, dla części w przyszłym. Potem projekty, więc przetargi na przełomie lat (mniej więcej).
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Delwin
Posty: 301
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 10 kwie 2017, 23:47

Dzięki za informacje -przetargi już na budowę jak rozumiem? Przełom roku to byłoby świetnie :-). Kiedy zapadną decyzje co do "wąsów" na odcinku D/E?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4857
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 11 kwie 2017, 9:27

Myślę że dopiero przetargi na projekt.
Obrazek

Delwin
Posty: 301
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 11 kwie 2017, 12:35

To może być trochę ciężko zmieścić się w deklaracjach o budowie części odcinków już w latach 2019-20. Wprawdzie to nie autostrada, ale trzeba liczyć najpierw przetarg na projekt, realizacja a potem jeszcze przetarg na budowę i jego rozstrzygnięcie - a to wszystko musiałoby się zmieścić powiedzmy do wiosny 2019.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36956
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 kwie 2017, 21:06

Raczej nie będzie odrębnych przetargów na projekt i na budowę.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Flash8222
Posty: 7964
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 12 kwie 2017, 11:36

Tak się zacząłem zastanawiać czy TramBusPas wzdłuż Sobieskiego to dobry pomysł. Jeśli tramwaj ma być szybki to za wszelką cenę nie powinno wpuszczać się wentyli na torowisko. Już teraz dochodzi do sytuacji na trasie W-Z, że wentyle umyślnie jadą 40 km/h pomimo opóźnienia i spowalniają tramwaje.

Łukasz
Posty: 11297
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 kwie 2017, 18:47

Flash8222 pisze:Tak się zacząłem zastanawiać czy TramBusPas wzdłuż Sobieskiego to dobry pomysł. Jeśli tramwaj ma być szybki to za wszelką cenę nie powinno wpuszczać się wentyli na torowisko. Już teraz dochodzi do sytuacji na trasie W-Z, że wentyle umyślnie jadą 40 km/h pomimo opóźnienia i spowalniają tramwaje.
Umyślnie to na wz od zawsze ciężko było jechać szybciej, bo którymś kołem wpadasz na szynę i się robi niebezpiecznie (sam zreszta wiesz lepiej, ja przypuszczam).
Ostatnio coraz częściej widzę jak wentyle jadą szybko, ale przekraczając środek drogi.
ŁK

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 12 kwie 2017, 20:10

Co dziwi, bo częściej zjeżdżają na pas pod prąd niż na prawy pas, ten dla samochodów. Trochę bez sensu.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Delwin
Posty: 301
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 25 kwie 2017, 11:07

No i strona jest :-). http://www.tramwajdowilanowa.pl/

Od razu pytania:
- rozumiem, że materiały ze studium nie obejmujące odnóg są tylko poglądowo;
- czy policzone czasy przejazdów np. Sielce - Metro Pole Mokotowskie wskazują już trasowanie linii?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 27035
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 kwie 2017, 6:59

Flash8222 pisze:Tak się zacząłem zastanawiać czy TramBusPas wzdłuż Sobieskiego to dobry pomysł. Jeśli tramwaj ma być szybki to za wszelką cenę nie powinno wpuszczać się wentyli na torowisko. Już teraz dochodzi do sytuacji na trasie W-Z, że wentyle umyślnie jadą 40 km/h pomimo opóźnienia i spowalniają tramwaje.
Zgłoś proszę tę uwagę w konsultacjach.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5445
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 26 kwie 2017, 10:21

Poc Vocem pisze:Dzisiaj ator Stegny jet może zbędny. Natomiast z uwagi na warunki zabudowy całej okolicy tego przystanku projekt powinien zakładać dodanie tego przystanku w bliżej nieokreślonej przyszłości (myślę jednak, że będzie to bliżej 5 niż 50 najbliższych lat), bo będzie on potrzebny i to bardzo. Zresztą jak ktoś już pisał, pierwszy biurowiec już powstaje.

Oczywiście równie dobrze można by właśnie przesunąć Mangalię w kierunku Sikorskiego, dokładając jednocześnie Czarnomorską i w ten sposób zapewnić obsługę rejonu, ale to by trzeba zrobić od razu, a zatem przez kilka lat przystanek miałby słabsze wykorzystanie.
Ponoć całej przestrzeni biurowej na Dolnym Mokotowie, nie tylko przy Sobieskiego ale i przy Trasie Siekierkowskiej ma być tyle co w całym Poznaniu...
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

Flash8222
Posty: 7964
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 26 kwie 2017, 10:25

Glonojad pisze:
Flash8222 pisze:Tak się zacząłem zastanawiać czy TramBusPas wzdłuż Sobieskiego to dobry pomysł. Jeśli tramwaj ma być szybki to za wszelką cenę nie powinno wpuszczać się wentyli na torowisko. Już teraz dochodzi do sytuacji na trasie W-Z, że wentyle umyślnie jadą 40 km/h pomimo opóźnienia i spowalniają tramwaje.
Zgłoś proszę tę uwagę w konsultacjach.
Jak będę miał możliwość przyjść to z miłą chęcią.

ODPOWIEDZ