Trasa tramwajowa Dw.Zachodni - Wilanów
Moderator: Wiliam
Tak, widziałem - wydaje mi się, że omawiana była opcja dotychczasowa oraz wariant na wprost Rostafińskich: bez zakrętu koło Pola Mokotowskiego i potem aż do Ronda ONZ. Koniec OT z mojej strony.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36956
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Mylisz się. Był fragment dyskusji stricte odnoszący się do dylematu "Spacerowa - Politechnika - DWC" vs "Spacerowa - Pole Mokotowskie - DWC". EOT 

Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Racja - nie wyłapałem tego. Pytanie przy okazji: jakie dalsze kroki? Przetarg na projekt?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36956
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Na razie robi się koncepcja. Dla części odcinków do końca roku, dla części w przyszłym. Potem projekty, więc przetargi na przełomie lat (mniej więcej).
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Dzięki za informacje -przetargi już na budowę jak rozumiem? Przełom roku to byłoby świetnie
. Kiedy zapadną decyzje co do "wąsów" na odcinku D/E?

To może być trochę ciężko zmieścić się w deklaracjach o budowie części odcinków już w latach 2019-20. Wprawdzie to nie autostrada, ale trzeba liczyć najpierw przetarg na projekt, realizacja a potem jeszcze przetarg na budowę i jego rozstrzygnięcie - a to wszystko musiałoby się zmieścić powiedzmy do wiosny 2019.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36956
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Raczej nie będzie odrębnych przetargów na projekt i na budowę.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Tak się zacząłem zastanawiać czy TramBusPas wzdłuż Sobieskiego to dobry pomysł. Jeśli tramwaj ma być szybki to za wszelką cenę nie powinno wpuszczać się wentyli na torowisko. Już teraz dochodzi do sytuacji na trasie W-Z, że wentyle umyślnie jadą 40 km/h pomimo opóźnienia i spowalniają tramwaje.
Umyślnie to na wz od zawsze ciężko było jechać szybciej, bo którymś kołem wpadasz na szynę i się robi niebezpiecznie (sam zreszta wiesz lepiej, ja przypuszczam).Flash8222 pisze:Tak się zacząłem zastanawiać czy TramBusPas wzdłuż Sobieskiego to dobry pomysł. Jeśli tramwaj ma być szybki to za wszelką cenę nie powinno wpuszczać się wentyli na torowisko. Już teraz dochodzi do sytuacji na trasie W-Z, że wentyle umyślnie jadą 40 km/h pomimo opóźnienia i spowalniają tramwaje.
Ostatnio coraz częściej widzę jak wentyle jadą szybko, ale przekraczając środek drogi.
ŁK
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Co dziwi, bo częściej zjeżdżają na pas pod prąd niż na prawy pas, ten dla samochodów. Trochę bez sensu.
No i strona jest
. http://www.tramwajdowilanowa.pl/
Od razu pytania:
- rozumiem, że materiały ze studium nie obejmujące odnóg są tylko poglądowo;
- czy policzone czasy przejazdów np. Sielce - Metro Pole Mokotowskie wskazują już trasowanie linii?

Od razu pytania:
- rozumiem, że materiały ze studium nie obejmujące odnóg są tylko poglądowo;
- czy policzone czasy przejazdów np. Sielce - Metro Pole Mokotowskie wskazują już trasowanie linii?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27035
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zgłoś proszę tę uwagę w konsultacjach.Flash8222 pisze:Tak się zacząłem zastanawiać czy TramBusPas wzdłuż Sobieskiego to dobry pomysł. Jeśli tramwaj ma być szybki to za wszelką cenę nie powinno wpuszczać się wentyli na torowisko. Już teraz dochodzi do sytuacji na trasie W-Z, że wentyle umyślnie jadą 40 km/h pomimo opóźnienia i spowalniają tramwaje.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ponoć całej przestrzeni biurowej na Dolnym Mokotowie, nie tylko przy Sobieskiego ale i przy Trasie Siekierkowskiej ma być tyle co w całym Poznaniu...Poc Vocem pisze:Dzisiaj ator Stegny jet może zbędny. Natomiast z uwagi na warunki zabudowy całej okolicy tego przystanku projekt powinien zakładać dodanie tego przystanku w bliżej nieokreślonej przyszłości (myślę jednak, że będzie to bliżej 5 niż 50 najbliższych lat), bo będzie on potrzebny i to bardzo. Zresztą jak ktoś już pisał, pierwszy biurowiec już powstaje.
Oczywiście równie dobrze można by właśnie przesunąć Mangalię w kierunku Sikorskiego, dokładając jednocześnie Czarnomorską i w ten sposób zapewnić obsługę rejonu, ale to by trzeba zrobić od razu, a zatem przez kilka lat przystanek miałby słabsze wykorzystanie.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Jak będę miał możliwość przyjść to z miłą chęcią.Glonojad pisze:Zgłoś proszę tę uwagę w konsultacjach.Flash8222 pisze:Tak się zacząłem zastanawiać czy TramBusPas wzdłuż Sobieskiego to dobry pomysł. Jeśli tramwaj ma być szybki to za wszelką cenę nie powinno wpuszczać się wentyli na torowisko. Już teraz dochodzi do sytuacji na trasie W-Z, że wentyle umyślnie jadą 40 km/h pomimo opóźnienia i spowalniają tramwaje.