Babice i okolice

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Gontar
(Rav5202)
Posty: 2281
Rejestracja: 15 paź 2009, 19:42
Lokalizacja: Warszawa - Witolin

Post autor: Gontar » 15 lut 2011, 11:47

Dziś w OSP w Starych Babicach od ok 19.30 są konsultacje. Jeżeli ma ktoś coś do powiedzenia w sprawie reformy to zapraszam!

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 15 lut 2011, 19:28

ZTM pisze:1 marca Zarząd Transportu Miejskiego uruchomi dwie nowe linie autobusowe w gminie Stare Babice. Wprowadzone zostaną również korekty tras kilku innych linii obsługujących gminę.

Pierwszą z uruchomionych linii będzie 726, która będzie kursowała na trasie: STARE BEMOWO – Radiowa – Klaudyn: Estrady – Ekologiczna – Sikorskiego – Lutosławskiego – Szymanowskiego – Ciećwierza – KLAUDYN (powrót: Ciećwierza – Sikorskiego).

W wybranych kursach, w dni robocze, linia będzie kursowała na wydłużonej trasie: KLAUDYN – Sikorskiego – Janów – Kwirynów - Sikorskiego – Okulickiego – Warszawska – Piłsudskiego – STARE BABICE/RYNEK/. W dni powszednie i święta autobusy będą jeździły co 80 minut.

Druga nowa linia to L-6, która połączy Borzęcin Mały ze szkołami w Koczargach i w Starych Babicach. Na ul. Jakubowicza zastąpi słabo wykorzystywaną linię 712. Babicka „eLka” będzie kursowała na trasie: BORZĘCIN MAŁY – Kosmowska – Borzęcin Duży: Kosmowska – Warszawska – Wierzbin: Warszawska – Wojcieszyn: Warszawska – Koczargi Nowe: Warszawska – Zielonki-Wieś: Szkolna – Koczargi Stare: Szkolna – Lipków: Akacjowa – Jakubowicza – Zielonki-Wieś: Sportowa – Zielonki: Białej Góry – Warszawska – STARE BABICE/RYNEK/ (powrót: Rynek – Piłsudskiego – Warszawska). Linia będzie kursowała tylko w dni powszednie z częstotliwością co ok. 60-80 minut.

Trzy inne linie obsługujące gminę (712, 714 i 729) będą miały zmienione trasy.

Trasa linii 712 zostanie skrócona i uproszczona: METRO MŁOCINY - … Sikorskiego – Okulickiego – Warszawska – Piłsudskiego – STARE BABICE/RYNEK/ (powrót Okulickiego – Sikorskiego). Będzie kursowała (w dni robocze i świąteczne) z częstotliwością co 80 minut.

Linia 714 stanie się linią okólną, która na odcinku między Starymi Babicami a Lipkowem będzie kursowała tylko w jednym kierunku. Jej trasa będzie prowadziła: OS. GÓRCZEWSKA -…Koczargi Stare – Lipków: Akacjowa – LIPKÓW-MUZEUM (powrót: Akacjowa – Mościckiego – Stare Babice: Sienkiewicza – Rynek – Sikorskiego – Hubala-Dobrzańskiego – Nowe Babice: Hubala-Dobrzańskiego – Latchorzew: Hubala-Dobrzańskiego – Blizne Jasińskiego: Hubala-Dobrzańskiego- Warszawa: Hubala-Dobrzańskiego – Blizne Łaszczyńskiego: Łaszczyńskiego – Graniczna – Przejazd – Warszawska – OS. GÓRCZEWSKA). Autobusy linii 714 będą kursowały co 20 minut w godzinach szczytu, co pół godziny poza szczytem i co godzinę w święto. Jej rozkład zostanie skoordynowany z rozkładem jazdy linii 719 ułatwi podróż między Starymi Babicami a os. Górczewska.

Skorygowaną trasę będzie miała także linia 729, która będzie kursowała: OS. GÓRCZEWSKA -…Wierzbin: - Królewicza Jakuba – Zalesie: Trakt Królewski – … MARIEW. Jej częstotliwość nie zmieni się.

Zmieni się za to rozkład linii 719. Częstotliwość kursowania zostanie dopasowana do potrzeb. W porze największego obłożenia autobusy tej linii będą kursowały częściej.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 15 lut 2011, 20:48

Co za tragiczne częstotliiwości!!! Co 80 minut? To jakieś kompletne nieporozumienie!!!

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 15 lut 2011, 21:51

Jarek pisze:Co za tragiczne częstotliiwości!!! Co 80 minut? To jakieś kompletne nieporozumienie!!!
A myślałem że od podmiejskich kursujących co 80 - 120 minut już się odchodzi...

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 15 lut 2011, 23:56

Jak dla mnie ta reforma to jedna wielka masakra. Częstotliwości tragiczne.
726 - jak dla mnie muchowóz.
712? trasa okej, ale w takim razie czemu tak fatalna częstotliwość? Nie mogę nie wspomnieć także o moim odcinku przy Arkuszowej i Wólczyńskiej gdzie ta linia zbierała również wielu pasażerów.
714 - zero połączenia Lasu Kampinoskiego i Truskawia z Os. Górczewska. Połączenie baardzo wygodne i nie tylko dla spacerowiczów (choć tych jest naprawdę dużo, szczególnie w weekendy). Teraz jeśli ktoś mieszka na Woli czy Jelonkach żeby dostać się do Kampinosu musi jechać do Metra Młociny? :/
L6 - też tragiczna częstotliwość, do tego odcinek obecnie obsługiwany przez 712 traci kontakt ze światem w weekendy.

DRAMAT. Mam nadzieję, że jeśli jeszcze dzisiaj były konsultacje itp. to ktoś się opamięta i jak najszybciej to wycofa. Czegoś gorszego dawno nei widziałem.

Aż nie mogę uwierzyć i ciągle patrzę na tę mapkę, jeeej. ale zło :-?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 lut 2011, 7:19

Jarek pisze:Co za tragiczne częstotliiwości!!! Co 80 minut? To jakieś kompletne nieporozumienie!!!
Klient płaci, klient ma. W powiecie WZ tego typu linie to jest czysty socjal, wskaźnik motoryzacji jest bardzo duży, a latem dużo osób używa rowerów (do czego zresztą infrastruktura także jest umiarkowanie przystosowana, biorąc pod uwagę ww motoryzację).

Niestety, przy takiej polityce miejscowych władz (i braku podejścia aglomeracyjnego) ten powiat ma szansę stać się okrętem flagowym urban sprawlu na Mazowszu, chyba nawet bardziej, niż powiat piaseczyński mający przynajmniej w miarę osiowo linię kolejową...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 16 lut 2011, 8:18

Jarek pisze:Co za tragiczne częstotliiwości!!! Co 80 minut? To jakieś kompletne nieporozumienie!!!
Daj milion to będą jeździły co 10 minut, po drodze po której jeździc się nie da.
Obrazek

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 16 lut 2011, 10:21

florekf pisze:
Jarek pisze:Co za tragiczne częstotliiwości!!! Co 80 minut? To jakieś kompletne nieporozumienie!!!
Daj milion to będą jeździły co 10 minut, po drodze po której jeździc się nie da.
stan DW 898 nie tłumaczy tak niskiej częstotliwości. Poza tym uważam, odcięci Klaudynu od Górczewskiej za zło. Wydaje mi się że trasę należało uproscić, co zrobiono, ale nie kończyć w Babicach. Cały Klaudyn będzie kierowany na Radiową i Młociny-może i geometrycznie jest bliżej, ale pogarsza dojazd. Ciekaw jestem gdzie jest większa liczba podróży? Co do braku połączenia z Izabelinem-przydaloby się zaangażować powiat. Ale to już rola teoretycznie gmin.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 lut 2011, 10:32

florekf pisze:
Jarek pisze:Co za tragiczne częstotliiwości!!! Co 80 minut? To jakieś kompletne nieporozumienie!!!
Daj milion to będą jeździły co 10 minut, po drodze po której jeździc się nie da.
Skoro nie ma miliona, to lepiej zmarnowac te (prawem analogii) 125 tysięcy?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

zzz
Posty: 1060
Rejestracja: 21 sty 2008, 22:46

Post autor: zzz » 16 lut 2011, 10:39

Glonojad pisze:Skoro nie ma miliona, to lepiej zmarnowac te (prawem analogii) 125 tysięcy?
Ciekawa koncepcja prowadzaca do likwidacji komunikacji ZTM w tych rejonach :D

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 16 lut 2011, 11:26

zzz pisze:Ciekawa koncepcja prowadzaca do likwidacji komunikacji ZTM w tych rejonach :D
raczej kadłubka komunikacji. Poza 719 nie ma tu w miarę mocnej linii.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 16 lut 2011, 11:31

Czy mi się zdaje czy koledzy nie wiedzą jak funkcjonuje komunikacja strefowa. Gmina decyduje o częstotliwości....Możliwosci ich budżetu są ograniczone!
Obrazek

Awatar użytkownika
Gontar
(Rav5202)
Posty: 2281
Rejestracja: 15 paź 2009, 19:42
Lokalizacja: Warszawa - Witolin

Post autor: Gontar » 16 lut 2011, 11:40

726 - Czy nie miało połączyć Starego Bemowo ze Starymi Babicami? Jeżeli wszystkie kursy byłyby do Babic, byłoby w miarę... Chyba, że Solina tam pojedzie, to ok =; Teraz tylko 719 jest dobrym Wariantem jazdy do miasta.

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 16 lut 2011, 12:17

Rav5202 pisze:729 - Miało wspaniałe obłożenie na odc. Borzęcin Duży - ARiMR Wojcieszyn... czemu ją ktoś puścił traktem Królewskim! Tego chyba nie było w planach
726 - Czy nie miało połączyć Starego Bemowo ze Starymi Babicami? Jeżeli wszystkie kursy byłyby do Babic, byłoby w miarę... Chyba, że Solina tam pojedzie, to ok =; Teraz tylko 719 jest dobrym Wariantem jazdy do miasta.
Nie kaleczcie chociaż 729! Lepsze by było podbicie lekko częstopliwości do 60 minut.
A czy ty pamiętasz, że za każdy kurs płaci gmina? Również gmina chciała puścić 729 przez Królewicza Jakuba.....Przecież wypadnie tylko Królowej Marysieńki.....
Obrazek

Awatar użytkownika
Gontar
(Rav5202)
Posty: 2281
Rejestracja: 15 paź 2009, 19:42
Lokalizacja: Warszawa - Witolin

Post autor: Gontar » 16 lut 2011, 12:22

pamiętam. To jest sens puszczać 726? Jeżeli koniecznie chcieliby coś puścić do Klaudyna to bardziej by chyba się opłacało L-6 przedłużyć.
Liczyłem, że będą 2 DOBRE połączenia ze SB, z OSG i Starego Bemowa (gdzie jest częste 523 a zaraz ma być tramwaj...)
729 - mój błąd :-$ =;

[ Dodano: |16 Lut 2011|, 2011 12:24 ]
Wiesz, ja zamiast inwestować w jeden dodatkowy kurs (bo pewnie tylko jeden jest dołożony) w 719 zainwestowałbym w 729 skoordynowane z 719, (obecnie jeździ co 120 minut, wiec może udałoby się co 60). Ale to gmina- płaci i wymaga.

ODPOWIEDZ