: 27 wrz 2008, 17:33
Niestety, poza złośliwością to za wiele mięska w tych postach nie ma... ![:-$ :-$](./images/smilies/eusa_shhh.gif)
![:-$ :-$](./images/smilies/eusa_shhh.gif)
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
powiem Ci ze jezdzc linnia 26 odnioslem wrazenie ze jest tam bardziej napiety rozklad ( przynajmniej w weekendy ) i naprawde trzeba ostro jechac.Ale to moja opinniasmoła pisze:Za to przystanek CM.Prawosławny istnieje i ma się dobrze a tramy jak jeździły powoli przed remontem tak po remoncie jeżdżą jeszcze wolniej
Bujda. Co najwyżej mniej trzęsą stąd i wrażenie wolniejszej jazdy.smoła pisze: a tramy jak jeździły powoli przed remontem tak po remoncie jeżdżą jeszcze wolniej
Pamiętaj, że na razie masz objazdy i to z wrednymi skrętami. Wydaje mi się, że po powrocie będzie taki luz jak poprzednio (czyli 8 dojeżdżające na Fort Wola na +42525 pisze: powiem Ci ze jezdzc linnia 26 odnioslem wrazenie ze jest tam bardziej napiety rozklad ( przynajmniej w weekendy ) i naprawde trzeba ostro jechac.Ale to moja opinnia
Ale czy faktycznie jeżdżą ostro ? Co rozumiesz przez określenie : ostro ? - 30 zamiast 25 km/h czy ostre hamowanie, zamykanie ludziom drzwi przed nosem i dalej 20 km/h, przepuszczanie czasem dwóch faz zielonego aby pogadać przez komórkę.2525 pisze:powiem Ci ze jezdzc linnia 26 odnioslem wrazenie ze jest tam bardziej napiety rozklad ( przynajmniej w weekendy ) i naprawde trzeba ostro jechac.Ale to moja opinniasmoła pisze:Za to przystanek CM.Prawosławny istnieje i ma się dobrze a tramy jak jeździły powoli przed remontem tak po remoncie jeżdżą jeszcze wolniej
Czy jakiś tramwaj pojechał tam po remoncie szybciej niż 40 km/h ?inż. Glonojad pisze:Bujda. Co najwyżej mniej trzęsą stąd i wrażenie wolniejszej jazdy.
przez ostro rozumiem predkosc miedzy przystankowa oscylujaca w granicach 50-6km/h.I wiekszoszc motorowych tak smiga (przynajmniej z Pingwinowa) moze reszta nie lubi swojej przerwysmoła pisze:Ale czy faktycznie jeżdżą ostro ? Co rozumiesz przez określenie
tak jasmoła pisze:Czy jakiś tramwaj pojechał tam po remoncie szybciej niż 40 km/h ?
Taaak, zwłaszcza ten, który o 22 przyjechał spóźniony 13 minut i jeszcze mu się nie spieszyło wcale2525 pisze: 0tak jasmoła pisze:Czy jakiś tramwaj pojechał tam po remoncie szybciej niż 40 km/h ?i wiekszosc z R4
ROTFL! I PLONK od razu.smoła pisze: Czy jakiś tramwaj pojechał tam po remoncie szybciej niż 40 km/h ?
no i nieudala sie promocja zoliborza :inż. Glonojad pisze:Taaak, zwłaszcza ten, który o 22 przyjechał spóźniony 13 minut i jeszcze mu się nie spieszyło wcale
Żoliborzowi potrzebna jest wymiana kierownictwa, a nie promocja2525 pisze:no i nieudala sie promocja zoliborza :inż. Glonojad pisze:Taaak, zwłaszcza ten, który o 22 przyjechał spóźniony 13 minut i jeszcze mu się nie spieszyło wcale![]()
Czy mógłbyś wyjaśnić co to znaczy ?inż. Glonojad pisze:ROTFL! I PLONK od razu.
Z Pingwinowa ? Gdzie to jest ? 50 -60 km'h ? - ale ja piszę o WOLSKIM fragmencie W-Z2525 pisze:przez ostro rozumiem predkosc miedzy przystankowa oscylujaca w granicach 50-6km/h.I wiekszoszc motorowych tak smiga (przynajmniej z Pingwinowa) moze reszta nie lubi swojej przerwy )
Niestety jest to prawda. A póżniej na następny czterowagonowiec, którego dwa ostatnie wagony odczepiane są przy Płockiej i kierowane w stronę Mokotowa albo Centruminż. Glonojad pisze:Taaak, zwłaszcza ten, który o 22 przyjechał spóźniony 13 minut i jeszcze mu się nie spieszyło wcale Generalnie R-4 na 26 jeździ w pierwszych dwóch wagonach pociągu czterowagonowego (drugie dwa wagony obstawia dowolna inna zajezdnia )
nie mi o tym decydowac ( jak glosza informacje rozklejane na naszych ekspedycjach)inż. Glonojad pisze:Żoliborzowi potrzebna jest wymiana kierownictwa, a nie promocja
ale cykl swietlny nie ulegl tam zmianie, jest identyczny jak poprzednio, win za to nieudolnosc niektorych motorniczych, ktorzy nie umieja ruszyc z wyprzedzeniem tylko czekaja na swiatlosmoła pisze:tramy wyrabiały się na światłach przed Elekcyjna od strony Jelonek bo motorowi ostro dawali w pedał (nawet na zdezelowanych torach na łuku) a teraz wszystkie się zatrzymują i dłuugo czekają na zielone.
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,3486 ... ajowy.htmlgazeta.pl pisze: Na Trasie W-Z tylko mały remont tramwajowy
Zamiast wielkiej modernizacji torów na Trasie W-Z zaledwie prowizorka. Tramwaje Warszawskie odkładają m.in. budowę przystanków tramwajowo-autobusowych przy pl. Zamkowym
Wczoraj Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na projekt i remont torów w al. "Solidarności" od pl. Bankowego do ul. Jagiellońskiej. Prace mają być prowadzone od wiosny do jesieni przyszłego roku. Koncepcja modernizacji tej linii zakładała jednak wytyczenie na tym odcinku pasa tramwajowo-autobusowego oraz budowę sygnalizacji i przystanków przy torach pod pl. Zamkowym. Miały one zostać zadaszone nowoczesnymi szklanymi wiatami. Teraz jest tam dość niebezpiecznie, bo piesi muszą dochodzić do wagonów przez jezdnię, a nie wszyscy kierowcy zatrzymują się przed przystankiem.
Torowisko w przyszłym roku ma być wprawdzie tak wzmocnione, by mogły po nim jeździć autobusy, ale nowych przystanków z wiatami ani sygnalizacji na razie nie będzie. Wzdłuż Trasy W-Z miasto nie planuje też na razie instalowania wyświetlaczy pokazujących godziny odjazdów poszczególnych linii (takich jak w Al. Jerozolimskich). Wybrana firma ma stworzyć tylko projekty nowego układu komunikacyjnego w tym rejonie i zaproponować nowe, bezpieczniejsze dojścia do przystanków przy parku Praskim i na pl. Bankowym.
- Najpierw muszą powstać ich dokładne kosztorysy, żeby uniknąć dyktowania wysokich cen - mówi Michał Powałka, rzecznik Tramwajów Warszawskich. Nie wiadomo jednak, kiedy inwestycja zostanie dokończona. Jak się dowiedzieliśmy, budowa przystanków przy pl. Zamkowym ma być połączona ze wzmocnieniem skarpy w tym miejscu.
Wykonawca, którego urzędnicy chcą wybrać w tym roku, ma za to wykonać skręt z al. "Solidarności" w ul. Jagiellońską. Będzie on służyć tramwajom w czasie budowy stacji metra przy Dworcu Wileńskim.
W przyszłym roku ma być też dokończony remont torów na wolskim odcinku Trasy W-Z. Powstaną wydzielone tory do skrętów u zbiegu al. "Solidarności" i Towarowej. Odbędzie się przełożony z tej jesieni remont rozjazdów przy kinie Femina.
Źródło: Gazeta Wyborcza Stołeczna