Co ze stacjami A-12 Plac Konstytucji i A-16 Muranów?
Moderator: JacekM
Chyba każdej z nich. Normalnie liczyło się z grubsza po 250 mln zł na stację, a Gocław oidp to 250 mln zł infrastruktura + 150 mln tabor, który już jest zamówiony (sprawdźcie mnie).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Na Muranowie przesunięcie stacji Ratusz Arsenał poważnie podważa sens Muranowa. Zaś Pl. Konsytucji na sens tylko wtedy jeśli tędy pójdzie M3.
A co, Politechnika nie pasuje dla tego mitycznego M3?
Nie wiem jak Muranów, ale stacja Plac Konstytucji jest potrzebna. Nie jest niezbędna, ale jest potrzebna. Może powinno się ją teraz nazwać Wilczą, to lepiej pokazywałoby jej położenie.
MJN wskazuje, że ruszanie Placu Konstytucji ma sens tylko pod warunkiem ustalenia ostatecznego przebiegu trzeciej linii: https://miastojestnasze.org/budowa-nowy ... nii-metra/
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Dla mnie kluczową sprawą przy projektowaniu tych stacji jest decyzja co do docelowego układu drogowego na górze - czy budować drugą jezdnię Andersa oraz czy zwężać Marszałkowską. Inaczej zostaniemy z wejściami na środku chodnika, z którymi nic się potem nie da zrobić.
-
- Posty: 454
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Nawet pomimo pandemii temat stacji Plac Konstytucji i Muranów nie cichnie: https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/ ... na-4786213
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Umowy są zawarte, to prace sie toczą. Może przyjdzie opamiętanie.
@Yelonker do przebiegu w SUIKZP nie pasuje. Ale gdyby jej przebieg zmienić na bardziej sensowny (Trasą Łazienkowską) to by pasowało.
@Yelonker do przebiegu w SUIKZP nie pasuje. Ale gdyby jej przebieg zmienić na bardziej sensowny (Trasą Łazienkowską) to by pasowało.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 454
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Wygląda na to że (na szczęście) tytułowe stacje być może jednak nie powstaną: https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/ ... iu-6077285
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Wcale nie "na szczęście".
-
- Posty: 454
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Dlaczego nie? Czy na prawdę te stacje są tak niezbędne, zwłaszcza że na górze są dość często jeżdżące tramwaje?
Też uważam, że "na szczęście".
Do pomysłu można wrócić za 50 lat, kiedy będzie już cała działająca M4 północ-południe, która częściowo odciąży M1 i wtedy można będzie sobie pozwolić na utrudnienia w ruchu na M1.
Do pomysłu można wrócić za 50 lat, kiedy będzie już cała działająca M4 północ-południe, która częściowo odciąży M1 i wtedy można będzie sobie pozwolić na utrudnienia w ruchu na M1.
Jeśli nie ma pieniędzy, to wiadomo że teraz nie ma sensu budować tych stacji. Poczekają sobie na lepsze czasy jeśli chodzi o finanse miasta. A docelowo dziś przy dobrym układzie tramwajowym, nie są te stacje potrzebne obecnie.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Te stacje powinny wypaść na koniec listy projektów komunikacyjnych. Wydaje mi się, że nawet Trasa Olszynki Grochowskiej byłaby przydatniejsza.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!