To chyba w służbowych rozkładach. Szary obywatel korzysta z hafasa, który podaje numer 50280, żadnego innego.rufio198 pisze:Jak już to 504280. Nie ma pociągu z numerem takim jak podałeś ani w SKM W-wa, ani w KM-ach
Informacja pasażerska i oznaczenia linii kolejowych w WWK
Moderator: JacekM
http://www.ztm.waw.pl/?c=81&l=1To chyba w służbowych rozkładach.
Link do rozkładu linii S1- szary obywatel może sprawdzić czy tylko w służbowych rozkładach jest numer 504280, czy w innych też.
A Hafas nie od dziś słynie z różnych błędów.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Nie od dziś wiadomo, że konstruktorzy Hafas-a nie przewidzieli 6-cyfrowych nr pociągów. Wszystkie SKM-ki mają w Hafasie nr 5-cyfrowe - i tyle w temacie.
Co ciekawe - w nowoplanowanym SDIP na dw. Wschodnim, Stadionie i Zachodnim, też zaplanowano nr-y 5-cyfrowe - na co zwróciłem uwagę i mają to poprawić.
Co ciekawe - w nowoplanowanym SDIP na dw. Wschodnim, Stadionie i Zachodnim, też zaplanowano nr-y 5-cyfrowe - na co zwróciłem uwagę i mają to poprawić.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Ostatnimi tygodniami na peronach postawiono nowe gabloty na rozkłady - fasonem przypominają te ustawione przez ZTM dla SKM, mają tylko zielone wykończenia. Fajno. Tylko dlaczego we Włochach uparcie ustawiane są na środku peronu, a nie pod dachem w połowie drogi między wyjść z tunelu
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Te nowe gabloty stawiane są w miejscach często mało sensownych. Na ruchliwych peronach (przystanki w obrębie Warszawy i perony Warszawy Zachodniej i Wschodniej powinny być stawiane w pobliżu każdego wejścia na peron (zwykle są 2 wejścia).
[ Komentarz dodany przez: MeWa: Wto 15 Lis, 2011 ]
Usunięcie części postu nie na temat w związku z przeniesieniem części wiadomości do innego tematu. MeWa
[ Komentarz dodany przez: MeWa: Wto 15 Lis, 2011 ]
Usunięcie części postu nie na temat w związku z przeniesieniem części wiadomości do innego tematu. MeWa
fajnie, poza tym że w cywilizowanych krajach w ruchu podmiejskim operuje się raczej numerami linii. 6-cyfrowe numery mogą zapamiętać chyba tylko kolejarze i kolejowe nerdy.Pamar pisze:Nie od dziś wiadomo, że konstruktorzy Hafas-a nie przewidzieli 6-cyfrowych nr pociągów. Wszystkie SKM-ki mają w Hafasie nr 5-cyfrowe - i tyle w temacie.
Co ciekawe - w nowoplanowanym SDIP na dw. Wschodnim, Stadionie i Zachodnim, też zaplanowano nr-y 5-cyfrowe - na co zwróciłem uwagę i mają to poprawić.
[ Komentarz dodany przez: MeWa: Pią 02 Gru, 2011 ]
Uzupełnienie postu o cytat. MeWa
Operuje się numerami linii w przypadku SKMek (S-bahn etc). W przypadku pociągów regionalnych (a z takie głównie u nas jeżdżąc przecież) mamy póki co numery tylko pociągów. Jeszcze dojdziemy do etapu w którym będzie normalnie
Byle na nowych SDIP wyświetlały się również informacje, czy to linia S1, S2 czy S9...
Byle na nowych SDIP wyświetlały się również informacje, czy to linia S1, S2 czy S9...
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
a w ogóle jakiś szary obywatel interesuje się czymś takim jak numer pociągu? przyznam, że mi w karierze korzystania z pociągów ani razu nie przyszło skorzystać z numeru pociągu, ani razu nie było to informacją praktyczną, a tym bardziej możliwą i łatwą do przyswojenia. To raczej dla kolejarzy i miłośników, a nie zwykłych pasażerów.
Czemu nie da się tego zastąpić bardziej przyswajalnymi numerami linii?
Czemu nie da się tego zastąpić bardziej przyswajalnymi numerami linii?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Wygląd nowych gablotek: http://www.fotokolej.home.pl/cpg1418/di ... p?pos=-568
Nie ma problemu, nie widzę przeciwskazań, żeby było wyświetlane:MeWa pisze:Czemu nie da się tego zastąpić bardziej przyswajalnymi numerami linii?
REG2 Siedlce, REG2 Mińsk Mazowiecki przez... a w dolnej linii może być równie dobrze numer pociągu.
[ Komentarz dodany przez: MeWa: Pią 02 Gru, 2011 ]
Uzupełnienie postu o cytat. MeWa
Wszystkie RE i RB są ponumerowane. Oni maja siatkę połączeń regionalnych podzielona na linie i takie numery są wyświetlane po kategorii pociagów. Jeszcze tylko nie udało mi się rozgryźć w/g jakiego schematu jest ten podział. W każdym bądź razie nie spotkasz dwóch RE/RB o takich samych numerach po rodzaju pociągu - przynajmniej mi się jeszcze nie udało, a po Niemczech trochę już się wywłóczyłem pociągami RE/RB.pawcio pisze:Oj, nie. W Niemczech RB i RE w niektórych regionach też są ponumerowane, np. RE7
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach