Projekt zmian na Ursynowie
Moderator: Wiliam
Jak już to proponuje Expresową linie ZTM po trasie dawnego Expressu Piaseczno z tym samymi przystankami. Ludzie jeździli by na dachu, chyba, że częstotliwość byłaby lepsza niż co 5 min. (oczywiście dodatkowo Bus-Pas na Puławskiej)
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Przy zastosowaniu Bus-pasu można by nawet zaoszczędzić brygady.
Można by chociaż rozważyć na forum taką sytuacje. Pewnie pieniądze potrzebne na taką linie były by spore, ale ilość samochodów, które nie wjechały by do centrum także. Ja osobiście jestem w stanie zaangażować sie społecznie i zbierać podpisy pod petycją do władz Piaseczna by udało się to przeforsować. Przy okazji może udało by sie tym zainteresować gmine Lesznowola, ponieważ ona także miałaby spore korzyści z takiej lini. Ale to niestety wymagałoby nieszablonowego podejścia, co jest dosyć trudne wśród lokalnych władz.
[ Dodano: Sro 13 Sie, 2008 22:06 ]
Pozatym to był sarkazm na linie do Jeziorek.
Można by chociaż rozważyć na forum taką sytuacje. Pewnie pieniądze potrzebne na taką linie były by spore, ale ilość samochodów, które nie wjechały by do centrum także. Ja osobiście jestem w stanie zaangażować sie społecznie i zbierać podpisy pod petycją do władz Piaseczna by udało się to przeforsować. Przy okazji może udało by sie tym zainteresować gmine Lesznowola, ponieważ ona także miałaby spore korzyści z takiej lini. Ale to niestety wymagałoby nieszablonowego podejścia, co jest dosyć trudne wśród lokalnych władz.
[ Dodano: Sro 13 Sie, 2008 22:06 ]
Pozatym to był sarkazm na linie do Jeziorek.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
eeee przecież tam jest przystanek i zawsze był (148 & 505)rubeus pisze:W zastępstwie użytkowniczki z gazetowego forum Ursynównessie-jp napisała:
No i jeszcze jedno: czy ktoś mógłby użyczyć mi siekiery, młota, piły łańcuchowej
i koniecznie maski hokejowej na twarz, bo muszę iść do Urzędu Dzielnicy i
przemówić do rozumu panom radnym, którzy od 5 (PIECIU! słownie: pięciu!!!!!) lat
czynią usilne acz uwieńczone niepowodzeniem starania w kierunku utworzenia
przystanku na żądanie na Herbsta? Czego to wymaga? Postawienia słupka, znaku
drogowego "Przystanek" i oczywiście stosownego addendum do organizacji ruchu,
sprowadzającego się do stwierdzenia, "o tu jest przystanek". I tego od
PIECIU!!!!! lat nie umieją zrobić nasi panowie radni...((
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
[ Dodano: Czw 14 Sie, 2008 02:33 ]
Niedługo powiecie, że Ursynów nie ma prawa mieć żadnej linii przyspieszonej do centrum, bo przecież ma metro! Mam rozumieć, że wielką łaską z waszej strony jest to iż 503 & 504 w ogóle jeszcze istnieje w obecnym kształcie..?Dęboszczak pisze:Też mam taką nadzieję. Są w Warszawie ważniejsze potrzeby komunikacyjne.Colony pisze:Ta linia nie dożyje Nowego Roku.
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Metro zdecydowanie spełnia kryteria linii przyspieszonej.TOMEK pisze:[q
Niedługo powiecie, że Ursynów nie ma prawa mieć żadnej linii przyspieszonej do centrum, bo przecież ma metro!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Z tego co kojarze, chodzi o odcinek Herbsta między Pileckiego a RomeraTOMEK pisze: eeee przecież tam jest przystanek i zawsze był (148 & 505)![]()
[ Dodano: Czw 14 Sie, 2008 09:22 ]
Nie wszystkim jest po drodze z metrainż. Glonojad pisze:Metro zdecydowanie spełnia kryteria linii przyspieszonej.TOMEK pisze:[q
Niedługo powiecie, że Ursynów nie ma prawa mieć żadnej linii przyspieszonej do centrum, bo przecież ma metro!
A ten przystanek dla 148 i 505 nie był kiedyś przed skrzyżowaniem? Wtedy to rozwiązałoby problem, bo w lewo z Pileckiego i tak nic nie skręci. Tylko nie wiem, czy troche nie za blisko ZP Centrum Onkologii, ale skoro NŻ...rubeus pisze:Z tego co kojarze, chodzi o odcinek Herbsta między Pileckiego a RomeraTOMEK pisze: eeee przecież tam jest przystanek i zawsze był (148 & 505)![]()
I jeszcze pytanie z troche innej beczki. Jak puszczą 192 przez Cynamonową, to przystanek Magellana 02 będzie obowiązywał tylko dla niej, czy 193 dalej będzie tam stawało NŻ? Dawniej był taki właśnie podział: linie wyjeżdżające z Cynamonowej stawały na Magellana, a linie jadące na przestrzał Ciszewskiego na Strzeleckiego i wszyscy byli szczęśliwi.
Z tym, że cała dalsza Stryjeńskich wykorzystuje 504 głównie jako dowóz do metra, tam następuje ogromna wymiana. Cały wschodni Natolin wsiada właśnie przy metrze, i w większości po to aby jechac przynajmniej na Służewiec. Linia ta jako dalekobieżna (a nie jako dowozówka) jest nawet bardziej potrzebna Belgradzkiej niż Stryjeńskich.ness pisze:Skoro ma byc czeste 179 do metra z dalszych stryjenskich, to czy nie da rady wyprostowac 504?
W pyte czasu (5-6 min vs 1-2 min) potrafi tracic przez ten podjazd do metra.
A poza tym jako mieszkaniec Ursynowa powtarzam: projekt ZTM jest naprawdę dobry (poza 505, ale skoro UD się uparł...).