Projekt zmian na Ursynowie

Moderator: Wiliam

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 13 sie 2008, 21:31

Jak już to proponuje Expresową linie ZTM po trasie dawnego Expressu Piaseczno z tym samymi przystankami. Ludzie jeździli by na dachu, chyba, że częstotliwość byłaby lepsza niż co 5 min. (oczywiście dodatkowo Bus-Pas na Puławskiej)
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 13 sie 2008, 21:53

A Piaseczno zapłaci?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 13 sie 2008, 22:05

Przy zastosowaniu Bus-pasu można by nawet zaoszczędzić brygady.
Można by chociaż rozważyć na forum taką sytuacje. Pewnie pieniądze potrzebne na taką linie były by spore, ale ilość samochodów, które nie wjechały by do centrum także. Ja osobiście jestem w stanie zaangażować sie społecznie i zbierać podpisy pod petycją do władz Piaseczna by udało się to przeforsować. Przy okazji może udało by sie tym zainteresować gmine Lesznowola, ponieważ ona także miałaby spore korzyści z takiej lini. Ale to niestety wymagałoby nieszablonowego podejścia, co jest dosyć trudne wśród lokalnych władz.

[ Dodano: Sro 13 Sie, 2008 22:06 ]
Pozatym to był sarkazm na linie do Jeziorek.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

TOMEK
Posty: 2494
Rejestracja: 04 lut 2006, 18:12
Lokalizacja: URSYNÓW

Post autor: TOMEK » 14 sie 2008, 2:18

rubeus pisze:W zastępstwie użytkowniczki z gazetowego forum Ursynów
nessie-jp napisała:
No i jeszcze jedno: czy ktoś mógłby użyczyć mi siekiery, młota, piły łańcuchowej
i koniecznie maski hokejowej na twarz, bo muszę iść do Urzędu Dzielnicy i
przemówić do rozumu panom radnym, którzy od 5 (PIECIU! słownie: pięciu!!!!!) lat
czynią usilne acz uwieńczone niepowodzeniem starania w kierunku utworzenia
przystanku na żądanie na Herbsta? Czego to wymaga? Postawienia słupka, znaku
drogowego "Przystanek" i oczywiście stosownego addendum do organizacji ruchu,
sprowadzającego się do stwierdzenia, "o tu jest przystanek". I tego od
PIECIU!!!!! lat nie umieją zrobić nasi panowie radni... :(((
eeee przecież tam jest przystanek i zawsze był (148 & 505) :>

[ Dodano: Czw 14 Sie, 2008 02:33 ]
Dęboszczak pisze:
Colony pisze:Ta linia nie dożyje Nowego Roku.
Też mam taką nadzieję. Są w Warszawie ważniejsze potrzeby komunikacyjne.
Niedługo powiecie, że Ursynów nie ma prawa mieć żadnej linii przyspieszonej do centrum, bo przecież ma metro! Mam rozumieć, że wielką łaską z waszej strony jest to iż 503 & 504 w ogóle jeszcze istnieje w obecnym kształcie..?

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 14 sie 2008, 8:58

No przecież ma: metro oraz 503 i 504. Wszystko przyśpieszone do Centrum. Mało?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 sie 2008, 9:06

TOMEK pisze:[q
Niedługo powiecie, że Ursynów nie ma prawa mieć żadnej linii przyspieszonej do centrum, bo przecież ma metro!
Metro zdecydowanie spełnia kryteria linii przyspieszonej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
rubeus
Posty: 449
Rejestracja: 23 sty 2006, 20:24
Lokalizacja: Ursynów/Kabaty
Kontakt:

Post autor: rubeus » 14 sie 2008, 9:19

TOMEK pisze: eeee przecież tam jest przystanek i zawsze był (148 & 505) :>
Z tego co kojarze, chodzi o odcinek Herbsta między Pileckiego a Romera

[ Dodano: Czw 14 Sie, 2008 09:22 ]
inż. Glonojad pisze:
TOMEK pisze:[q
Niedługo powiecie, że Ursynów nie ma prawa mieć żadnej linii przyspieszonej do centrum, bo przecież ma metro!
Metro zdecydowanie spełnia kryteria linii przyspieszonej.
Nie wszystkim jest po drodze z metra

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8455
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 14 sie 2008, 11:17

rubeus pisze:Nie wszystkim jest po drodze z metra
Dokąd niby miałaby kursować kolejna linia pospieszna z Ursynowa?
Na Pragę?

Awatar użytkownika
Mihau
Posty: 98
Rejestracja: 29 gru 2007, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Ursynów Płn.

Post autor: Mihau » 14 sie 2008, 11:30

rubeus pisze:
TOMEK pisze: eeee przecież tam jest przystanek i zawsze był (148 & 505) :>
Z tego co kojarze, chodzi o odcinek Herbsta między Pileckiego a Romera
A ten przystanek dla 148 i 505 nie był kiedyś przed skrzyżowaniem? Wtedy to rozwiązałoby problem, bo w lewo z Pileckiego i tak nic nie skręci. Tylko nie wiem, czy troche nie za blisko ZP Centrum Onkologii, ale skoro NŻ...

I jeszcze pytanie z troche innej beczki. Jak puszczą 192 przez Cynamonową, to przystanek Magellana 02 będzie obowiązywał tylko dla niej, czy 193 dalej będzie tam stawało NŻ? Dawniej był taki właśnie podział: linie wyjeżdżające z Cynamonowej stawały na Magellana, a linie jadące na przestrzał Ciszewskiego na Strzeleckiego i wszyscy byli szczęśliwi.

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1320
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 14 sie 2008, 12:49

ness pisze:Skoro ma byc czeste 179 do metra z dalszych stryjenskich, to czy nie da rady wyprostowac 504?
W pyte czasu (5-6 min vs 1-2 min) potrafi tracic przez ten podjazd do metra.
Z tym, że cała dalsza Stryjeńskich wykorzystuje 504 głównie jako dowóz do metra, tam następuje ogromna wymiana. Cały wschodni Natolin wsiada właśnie przy metrze, i w większości po to aby jechac przynajmniej na Służewiec. Linia ta jako dalekobieżna (a nie jako dowozówka) jest nawet bardziej potrzebna Belgradzkiej niż Stryjeńskich.
A poza tym jako mieszkaniec Ursynowa powtarzam: projekt ZTM jest naprawdę dobry (poza 505, ale skoro UD się uparł...).

PiotrekP
Posty: 3498
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 14 sie 2008, 12:58

Nie wgłębiałem się zbytnio w nowy projekt ursynowski i nie znam za bardzo tamtejszych terenów, dlatego spytam, nie ma/będzie linii, która jechałaby wzdłuż Rosoła od Ciszewskiego do Wąwozowej?

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1320
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 14 sie 2008, 13:22

W zasadzie prawie spełni to kryterium 166 - ma jechac ten odcinek od Ciszewskiego prosto Rosoła, dalej Belgradzka - Al. KEN - Przy Bażantarni i znów Rosoła.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 14 sie 2008, 14:46

PiotrekP pisze:dlatego spytam, nie ma/będzie linii, która jechałaby wzdłuż Rosoła od Ciszewskiego do Wąwozowej?
Poniewaz malo kto by tym jezdzil.
Krecenie sie po Belgradzkiej czy Gandhi generuje bardzo duzy potok.

Awatar użytkownika
groov
Posty: 341
Rejestracja: 10 gru 2006, 2:54
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: groov » 14 sie 2008, 15:02

505 mogłoby pójść na Bokserską, ale chyba nie ma miejsca :(
The fire, baby. It'll burn us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine.
Always
...and never.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 14 sie 2008, 15:21

groov pisze:505 mogłoby pójść na Bokserską, ale chyba nie ma miejsca
Bokserska - DwC? Bez przesady...

ODPOWIEDZ