Strona 25 z 147
: 11 wrz 2011, 13:48
autor: przewoz
1) nie wszystko się mieści na średnicy
2) pociągi przyspieszone (niektóre) - celowo omijające przystanki podmiejskie.
I tak z tych pociągów często korzysta masa ludzi (choćby z tego Flirta przyspieszonego) którym nie przeszkadza obecność tych pociągów na DC, a wręcz przeciwnie, czasem pomaga (np jak ktoś wysiada na przystankach bliżej JP2).
: 28 wrz 2011, 18:14
autor: maddeth
Pociągi na lotnisko im. F . Chopina będą na
początku kursować średnio co 15 minut, a nie co 10 . Do tego co czwarty
będzie należał do Kolei Mazowieckich.
http://www.rynek-kolejowy.pl/27529/Poci ... adrans.htm
: 28 wrz 2011, 18:30
autor: SławekM
No oczywiście pan Sz. uważa się za jedynie słusznie sprawiedliwego i wszystko wie najlepiej...
: 28 wrz 2011, 22:28
autor: jasiu
"tylko" co kwadrans? Chyba ktoś na głowę upadł. Już teraz 175 co 10 minut odjeżdża z MPL z garstką pasażerów - pociąg wystarczyłby tu spokojnie co 20 min. (rzadsza częstotliwość mogłaby już odstraszać...). Ciekawe jak w tym układzie wypadnie częstotliwość na linii radomskiej i czy te dwie odnogi będą miały jakiś sensowny takt.
: 28 wrz 2011, 22:38
autor: Glonojad
Przypominam, że nie mówimy o jednej linii, lecz o trzech w co najmniej dwóch relacjach. To już będzie de facto co 30 (i to przy dobrej koordynacji Skmki legionowskiej z kiblem legionowskim, co może PLK przerosnąć) czyli właśnie częstotliwość odstraszająca.
: 28 wrz 2011, 23:05
autor: mamadoo
Myślę, że z Okęcia pociągi mogłyby kursować nawet co 5 minut ale... do Zachodniego. Dalej jest zapchana średnica. Jestem ciekaw które pociągi mogłyby zostać wyrzucone ze podmiejskiej średnicówki by dać miejsce połączeniom z Okęcia. A i jeszcze jedno - pan Sz. pewnie by chciał więcej pociągów bo to pieniądze od przewoźników ale nie ma na nie miejsca.
: 28 wrz 2011, 23:49
autor: fik
A na odcinku Okęcie-Zachodni w końcu zamontowano SBL?
jasiu pisze:Już teraz 175 co 10 minut odjeżdża z MPL z garstką pasażerów
Przecież to nie MPL zapewni większość pasażerów, tylko Służewiec i Żwirki.
: 29 wrz 2011, 11:58
autor: jasiu
fik pisze:jasiu pisze:Już teraz 175 co 10 minut odjeżdża z MPL z garstką pasażerów
Przecież to nie MPL zapewni większość pasażerów, tylko Służewiec i Żwirki.
Zgoda, tylko że Służewiec i Żwirki będą miały oprócz tego pociągi z Piaseczna.
: 29 wrz 2011, 12:10
autor: chester
jasiu pisze:fik pisze:Przecież to nie MPL zapewni większość pasażerów, tylko Służewiec i Żwirki.
Zgoda, tylko że Służewiec i Żwirki będą miały oprócz tego pociągi z Piaseczna.
Co 30/60/120? Chyba w mieście nie o taką częstotliwość chodzi.
: 29 wrz 2011, 12:48
autor: zofey
W godzinach szczytu można zrobić tak:
Lotnisko x 4
Radom x 1 (tam jest największe ograniczenie - jeden tor)
Piaseczno x 3 (Czachówek, Warka, Góra Kalwaria)
To średnio co 7,5 minuty na Służewcu. I tak dużo.
Więcej na lotnisko = kosztem Piaseczna lub kosztem KM1 i KM3.
: 29 wrz 2011, 13:31
autor: jasiu
chester pisze:Co 30/60/120? Chyba w mieście nie o taką częstotliwość chodzi.
Pytanie, czy dziadostwo jakie jest teraz na trasie do Piaseczna to docelowa oferta, czy jednak kiedyś częstotliwość się zwiększy.
: 29 wrz 2011, 13:37
autor: chester
IMHO Piasecznu by się przydała solidna kolej. Jeżdżenie Puławską to jakieś koszmarne nieporozumienie.
: 29 wrz 2011, 13:53
autor: fik
jasiu pisze: Zgoda, tylko że Służewiec i Żwirki będą miały oprócz tego pociągi z Piaseczna.
"Systkie csy"?
: 29 wrz 2011, 15:24
autor: Glonojad
Znaczy te, o których nie wiadomo, kiedy przyjadą, na który peron, na jakich stacjach (w sensie handlowym
) się zatrzymują a 10-minutowych spóźnień i tak się nawet nie zapowiada?
: 29 wrz 2011, 17:21
autor: zofey
Radom może i zawsze będzie problemem ze swoim jednotorem. Ale 3 pociągi zawracające wcześniej i 4 z lotniska, powinny razem stanowić dobrą ofertę.
Oczywiście zakładam, że docelowo sterowanie ruchem będzie wystarczające dla takiej częstotliwości...