Linie podmiejskie z Okęcia

Moderator: Wiliam

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 21 lis 2008, 7:01

Lipa pisze:Myślałem, że przy okazji zmienią ten idiotyczny takt w DS na 703 i wprowadzą 60 minutowy a do tego na zmianę 711 z 733.
Mają być jakieś zmiany - kiedy nie wiem.
z moich propozycji. wyrównując takty 711 i 703, a 733 puścić w kilka minut po jednym z nich, dlaczego? bo 733 ma dłuższą trasę i osoby które nie wsiądą do 733 muszą czekać te 2 godziny. Ci do Jadą do Nadarzyna (znaczna większość pasażerów) to dla nich nie istotne jest którym - czy 703, czy 733. 711 już mniej a to dlatego że ma przystanek w okropnym miejscu.

[ Dodano: Pią 21 Lis, 2008 13:04 ]
Są nowe rozkłady dla 711...
dla 711 jakoś nie wyczaiłem by sie coś istotnego zmieniło albo ślepy jestem.
Nie wiem jakim cudem na przystanku LIPOWA prawie każdy kurs jest do warszawy a już z PL. PONIATOWSKIEGO niż się nie zmieniło. Nic się nie zmieniło ze strony Okęcia. Przybyło za to kursów dla 733 przez starą wieś.. co ciekawe łatwiej będzie się wydostać ze Stare Wsi niż do niej przyjechać.
Obrazek

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 21 lis 2008, 13:10

Teokryt pisze:dla 711 jakoś nie wyczaiłem by sie coś istotnego zmieniło albo ślepy jestem.
Pętla Warszawska, kurs 6:10 przesuniety na 6:05 w DP. I tylko to....

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 21 lis 2008, 13:29

Usterkę z brakiem literki W zgłoszono jednak sama zmiana rozkładów jest jakaś taka.. dziwna...
Obrazek

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 22 lis 2008, 0:34

Teokryt pisze:Mają być jakieś zmiany - kiedy nie wiem.
z moich propozycji. wyrównując takty 711 i 703, a 733 puścić w kilka minut po jednym z nich, dlaczego? bo 733 ma dłuższą trasę i osoby które nie wsiądą do 733 muszą czekać te 2 godziny. Ci do Jadą do Nadarzyna (znaczna większość pasażerów) to dla nich nie istotne jest którym - czy 703, czy 733. 711 już mniej a to dlatego że ma przystanek w okropnym miejscu.
Faktycznie to jest dobra propozycja. Pozwoliłaby jadącym 733 z Okęcia za Nadarzyn mieć pewność "zabrania się" do autobusu.

wojtor
Posty: 665
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 04 gru 2008, 16:10

Dziś rano na 733 widziałem przeguba

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 04 gru 2008, 18:23

wojtor pisze:Dziś rano na 733 widziałem przeguba
Jak rano?
Bo tam jest jakaś BWL. Choć może nie było solówek do wystawienia ;)
Obrazek

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 04 gru 2008, 18:29

Jest BWL 711+733/062 rano

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 05 gru 2008, 9:17

Przegubowiec pisze: Za to na porannej brygadzie BWL 062, robiącej po kółku na 711 i 733, nie będzie mógł pokazywać się 15-metrowy sztywniak, a wyłącznie wóz przegubowy, czyli siłą rzeczy Ikarus 280.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 22 gru 2008, 10:36

Wyniki są dość przewidywalne :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36682
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 gru 2008, 10:53

Przeciwnie, porównaj odpowiedzi na obydwa pytania :shock:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 22 gru 2008, 11:11

skad wiesz JAKĄ trasa z Nowego Podolszyna do Puławskiej?
IMHO szkoda ze nie rozważają zmiany trasy 706.
Obrazek

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8479
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 22 gru 2008, 11:19

Teokryt pisze:skad wiesz JAKĄ trasa z Nowego Podolszyna do Puławskiej?
Jakie są możliwości wyboru trasy?

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 22 gru 2008, 13:16

Jakie są możliwości wyboru trasy?
W ankiecie żadne - ale bezpośrednio z Puławskiej można dojechać szybciej inną droga prosto z Zamienia do Podolszyna.
niżej taka moja mała wizja.
715 zachowuje relacje podstawową lekko podbita częstotliwość. 706 ma wariantowe kursy do Podolszyna obsługując zupełne nowe tereny. 745 do Podolszyna z wariantowymi kursami z synchronizowanymi z Koleją (wspólny bilet) do PKP Jeziorki.
Likwidacja 815 i 809.
jak sie podoba?
Obrazek

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 22 gru 2008, 13:29

Cała mapa bardzo elegancka rzecz w tym, że ciekaw jestem jak dzieciaki z Dawidów mają dojechać do szkoły w Ładach przy takiej trasie?
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 22 gru 2008, 13:40

Z Dawidów - mogą. Problem Dawid Bankowych - Jadą do Zamienia lub do Dawid i tam sie przesiadają w odpowiedni wariant 745, grunt to synchronizacja.
Albo reaktywujemy 819 jako przedłużenie 319, które jedzie przez Dawidy Bankowe do Podolszyna. 4 takie podjazdy i problem z głowy.
Obrazek

ODPOWIEDZ