Post
autor: R-9 Chełmska » 04 lis 2012, 8:48
Przeczytaj regulamin tego syfu, powinni podać sposób na odłączenie się, jakiś sms o treści "stop", czy coś takiego. Jak nie, to zadzwoń do operatora usługi, jeśli to nie poskutkuje, to zadzwoń do BOA T-Mobile, ale ci raczej umyją ręce, bo oni nic z tym wspólnego nie mają...
[ Dodano: Nie 04 Lis, 2012 08:48 ]
reserved pisze: Co chwila sprawdzam stan konta i parę groszy mi znika
A może dlatego, że sprawdzenie stanu konta w T-mobile kosztuje/miało kosztować 4 grosze?
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32