Strona 25 z 178

: 23 lut 2011, 10:36
autor: pawcio
Z dodatków, które robią zagęszczenie przed 7:30 z Bokserskiej. Chyba tylko jedna brygada wyjeżdża po 7:30 na miasto.

: 23 lut 2011, 10:42
autor: drapka
Czyli potrzeba byłoby i tak dodatkowych brygad... To w takim razie chyba praktyczniej byłoby zrobić "f-ki" na 504 wracające na pusto niż likwidowac "kołowrotek" na 193 i puszczać go przez Natolin...

: 23 lut 2011, 11:07
autor: zzz
Z tego wynika, ze zamiast porannych dodatkow na 504 przydalaby sie linia 3xx na trasie Natolin :arrow: Rzymowskiego.
Tylko mam pytanie czy te 193 co jezdzi jako PT z ursynowa jedzie na Bokserska czy wlacza sie gdzies w Al.Lotnikow?
Ze 193 co robi PT + dodatki z 504 zrobilbym linie 3xx. Ursynow pld - ken- Plaskowickiej-dereniowa-ciszewskiego-pileckiego-pulawska-RZYMOWSKIEGO. i dalej jako PT zawracajac na wysokosci domaniewskiej na BOKSERSKA lub jesli PT na 193 wlacza sie na al.lotnikow to linie okrezna

393 UrsynowPLd- ken-plaskowickiej-pileckiego-pulawska-rzymowskiego-al.lotnikow-walbrzyska-nowoursynowsk -ciszewskiego- Ursynow Pld

To wszystko tylko w porannym szczycie.

: 23 lut 2011, 11:10
autor: drapka
zzz pisze:Tylko mam pytanie czy te 193 co jezdzi jako PT z ursynowa jedzie na Bokserska czy wlacza sie gdzies w Al.Lotnikow?
Od przystanku al. Lotników się włącza, czyli faktycznie od Wałbrzyskiej.

: 23 lut 2011, 11:13
autor: zzz
drapka pisze:Od przystanku al. Lotników się włącza, czyli faktycznie od Wałbrzyskiej.
No to w szczycie A z tych brygad + dodatkow z 504 zrobic linie
393 UrsynowPLd- ken-plaskowickiej-pileckiego-pulawska-rzymowskiego-al.lotnikow-walbrzyska-nowoursynowska -ciszewskiego- Ursynow Pld

: 23 lut 2011, 11:19
autor: drapka
zzz pisze:393 UrsynowPLd- ken-plaskowickiej-pileckiego-pulawska-rzymowskiego-al.lotnikow-walbrzyska-nowoursynowsk -ciszewskiego- Ursynow Pld

To wszystko tylko w porannym szczycie.
Tu co 10 minut i tam co 10 minut by się musiał pojawiać - może nawet dało by to radę zsynchronizowac, jeśli by na Ursynowie Płd zaliczyło postój. Tylko czy dwóch koordynacji w potoku i przeciwpotoku (jeśli chodzi o ruch drogowy, bo 193 jedzie na Ursynow jakby "z miasta") nie rozłożą korki? Moze 193 by to nie zaszkodziło, bo tam fale pasażerstwa wysupują się z metra, więc jak akurat podjadą dwa wozy zamiast jednego naraz, to na jedno wyjdzie... :-k

: 23 lut 2011, 11:26
autor: zzz
Jakby udalo sie wyciac czestotliwosc 393 co 10 minut to koordynacja z 504 nie bylaby tak istotna. Teraz 504 jezdzi w szczycie A co 10 minut. Czyli przy CO i poleczki mamy 504 co 10 minut. Po dodaniu 393 w najgorszym wypadku wyszedlby takt 10-0-10-5-5-10-0 (504 bez dodatkow jezdzi co 15 minut)

: 23 lut 2011, 12:32
autor: Domino2001
Jak dzisiaj zaobserwowałem owe puste 193 to jechał on tak jako PT:
URSYNÓW PŁD.- Al. KEN - Dolina Służewiecka - Puławska - Wałbrzyska do przystanku Al. Lotników.
A co do początkowych godzin niezabieralności na 504, to jeszcze o 6:31, 41, 51 (z Centrum Onkologii) są duże szanse na swobodne wejście do autobusu. Więc nie ma co rozpoczynać kursowania "f" wcześniej niż po 7.

: 23 lut 2011, 14:16
autor: yavorius
zzz pisze:393 UrsynowPLd- ken-plaskowickiej-pileckiego-pulawska-rzymowskiego-al.lotnikow-walbrzyska-nowoursynowsk -ciszewskiego- Ursynow Pld

To wszystko tylko w porannym szczycie.
Rzymowskiego - al. Wilanowska - al. Lotników
czy
Rzymowskiego - Gotarda - Orzycka - Modzelewskiego - al. Lotników
czy
Rzymowskiego - Modzelewskiego - al. Lotników :-k

: 23 lut 2011, 14:31
autor: Bastian
Tylko to pierwsze miałoby jakikolwiek sens, a al. Wilanowską najłatwiej zgubić w takim opisie trasy.

: 23 lut 2011, 14:35
autor: zzz
Bastian pisze:Tylko to pierwsze miałoby jakikolwiek sens, a al. Wilanowską najłatwiej zgubić w takim opisie trasy.
tak, zgubilem :D

: 23 lut 2011, 14:42
autor: Domino2001
zzz pisze: 393 UrsynowPLd- ken-plaskowickiej-pileckiego-pulawska-rzymowskiego-al.lotnikow-walbrzyska-nowoursynowsk -ciszewskiego- Ursynow Pld
A dlaczego tak? Najwięcej ludzi wsiada w 504 na Stryjeńskich i Dereniowej. Chyba, że zgubiłeś fragment -Stryjeńskich-Dereniowa-Ciszewskiego?

: 23 lut 2011, 14:48
autor: zzz
Domino2001 pisze:A dlaczego tak? Najwięcej ludzi wsiada w 504 na Stryjeńskich i Dereniowej. Chyba, że zgubiłeś fragment -Stryjeńskich-Dereniowa-Ciszewskiego?
Uzylem skrotu myslowego ;-) To zeby zakonczyc pytania nic nie wnoszace. Wypisze jeszcze raz pelna trase:
Ursynow pld- KEN- Plaskowickiej- Dereniowa- Ciszewskiego-Pileckiego-Pulawska-Rzymowskiego-Al. Wilnaowska-Al.Lotnikow-Walbrzyska-Nowoursynowska- Ciszewskiego- Ursynow pld

: 23 lut 2011, 14:51
autor: Domino2001
A nie lepiej 493/404? Bo jeszcze złapie niepotrzebnie wszystkie przystanki po drodze.

: 23 lut 2011, 14:55
autor: zzz
Domino2001 pisze:A nie lepiej 493? Bo jeszcze złapie niepotrzebnie wszystkie przystanki po drodze.
Wszystkie to znaczy Herbsta i Bartlomieja innych 504 na tym odcinku nie pomija. A na dalszej trasie ewentualnie Instytut Fizyki mogloby pominac. Ale numer mi jest obojetny ze wzgledu na magie kolorow moglo by byc 493.