Objazdy i inne okresowe zmiany tras - 2012

Moderator: Wiliam

Paweł D.
Posty: 5339
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 12 cze 2012, 18:22

Glonojad pisze:Chyba mnie coś ominęło...
Jak się pośpieszysz to zdążysz. Właśnie przy rondzie Waszyngtona budowa była barykada. Trochę wody ostudziło zapał "budowniczych".

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 22 cze 2012, 7:35

Z powodu robót drogowych i zamknięcia ul. Wyszyńskiego w Legionowie na odcinku od al. Legionów do Bandurskiego linia L10 od wczoraj kursuje al. Legionów i Bandurskiego.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 22 cze 2012, 15:24

Czy masa wywrotek, które skutecznie utrudniają jazdę ulicą Bodycha, może dać do myślenia Zarządowi, co do okresowej zmiany trasy? Nudzi mi się omijanie ich na półmilimetry.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 22 cze 2012, 15:29

Te wywrotki tam stoją zaparkowane, czy jeżdżą i musisz wymijać, co jest problematyczne? W ogóle pomysł jeżdżenia U12 przez Bodycha jest chory. Wąsko tam jest. Jeśli z przeciwka jedzie coś dużego, to trzeba zjechać prawymi kołami z asfaltu, inaczej nie da się wyminąć. Ktoś z dużą fantazją puścił U12 na Bodycha.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 22 cze 2012, 15:35

Stoją, bo nie mieszczą się na dalszej części ulicy Bodycha, za Spisaka. Włączy awaryjne i tyle. A Ty, kurczę piórko, się bujaj po poboczu, znaczy po nierównościach, tuż przy śmiesznym rowie, a raczej - rowku. Korci mnie, żeby zrobić zatrzymanie. :P

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 22 cze 2012, 15:41

I powinieneś. Jeśli stoją tak, że musisz zjechać z asfaltu, to masz święte prawo włączyć awaryjne i dalej nie jechać. Jak się do rowu wpieprzysz, bo się okaże, że pobocze miękkie, to wiesz, jakie pierwsze pytanie zada ci nadzór? "Po chuj jechałeś?" zapyta. I będzie mieć rację.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 22 cze 2012, 15:58

Obrazek

Skierowanie linii 736 i L-9 na trasy objazdowe

23 czerwca od godz. 21.30 do 24 czerwca do godz. 0.30, w związku z „Akcją Poruszenie”, organizowaną w Legionowie, nieprzejezdna będzie ul. Piłsudskiego na odcinku do ul. Sowińskiego do ul. Mrugacza. Linie autobusowe zostaną skierowane na trasy objazdowe:
linia 736 w obu kierunkach ul.: Kościuszki - Piłsudskiego - Jagiellońska – Słowackiego – Sowińskiego.
linia L-9 w obu kierunkach ul.: Zegrzyńska - Warszawska – Jagiellońska – Piłsudskiego – Kościuszki.

Nie będą funkcjonowały przystanki: CH BŁĘKITNE 03 i URZĄD MIASTA 02.

Na trasach objazdowych będą obowiązywały następujące przystanki:
- dla linii strefowej i linii strefowej uzupełniającej – wszystkie przystanki znajdujące się na drodze przejazdu obowiązują jako przystanki stałe (oprócz przystanków zlokalizowanych bezpośrednio przed skrętem w lewo, z których skręt jest niemożliwy do wykonania).
http://www.legionowo.pl/pl/strefa-miesz ... ty;id-3654
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 22 cze 2012, 18:00

Szeregowy_Równoległy pisze:I powinieneś. Jeśli stoją tak, że musisz zjechać z asfaltu, to masz święte prawo włączyć awaryjne i dalej nie jechać.
Ja to doskonale wiem, ZTM chyba nie. Wielki plac budowy, ciężki sprzęt, a ZTM na siłę zostawia na Bodycha 178. Stałoby się coś, jakby 178 jechało Alejami do Spisaka, w prawo, i gnał prosto na PeKaPe? Ile musi być takich zatrzymań, aby coś się ruszyło? :D

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 cze 2012, 18:44

A ten prawoskręt spełnia parametry?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 22 cze 2012, 19:05

Na pewno jest łatwiej, niż wyjechać z Prystora w Ryżową. Nie ma kretyńskich słupków, a osobówki ustępują. Jeśli zaczniemy patrzeć na jakiekolwiek parametry, to w ogóle wypadałoby albo zmniejszyć tabor na 178, albo zmienić trasę. Bo ani skrzyżowanie Ryżowa/Prystora, ani Bodycha żadnych parametrów nie spełniają. Szerokość Prystora też w moim odczuciu trochę do życzenia pozostawia.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 22 cze 2012, 19:26

pawcio pisze:A ten prawoskręt spełnia parametry?
Maznąć trzy kwadraciki w odpowiednim miejscu i będzie super. W sumie byłyby one zbędne, gdyby społeczeństwo 'osobówkowe' troszkę myślało, że 'może coś dużego będzie chciało tutaj skręcić...'. Przykład: z Ryżowej w Prystora. Co z tego, że tam są kwadraty? Co z tego, że jest korek. Musi podjechać, nie da autobusowi skręcić. Ups, taki mały OT. Sorry... PS. A Ryżową niedługo tak rozkopią (w wiadomym miejscu), że osobówka z osobówką nie będą mogły się wyminąć. :P

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 22 cze 2012, 19:36

Panie, myślisz, że przesunięcie linii zatrzymania to takie hop siup?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

VanQuer
Posty: 19
Rejestracja: 11 lis 2009, 15:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanQuer » 22 cze 2012, 21:34

Bon Jovi pisze:
ashir pisze:
Przez źle zaprogramowaną sygnalizacje świetlną odcinek od Ronda Zesłańców Syberyjskich do skrzyżowania Grójeckiej z Wawelską można było pokonać nawet w ciągu ok. 30 minut. Czy ZDM nie powinien dobrze ustawić świateł, aby zminimalizować korki na trasie objazdowej? Nie sądze aby na ten korek mógł mieć wpływ mecz na stadionie Legii, ponieważ Wawelska do pomnika Lotnika była luźna.
Oj pamiętam ten dzień... I jeszcze długo będę pamiętał :P. Jeździłem tym objazdem zmianę B w sobotę 2.06. Zanotowałem wtedy drugie pod względem wielkości opóźnienie w mojej kilkuletniej karierze pracy w tym zawodzie =D> ...choć robiłem co mogłem aby je zmniejszyć. Nie wiem jak można było zostawić kilkusekundowe światło na tej zawrotce w Al. Jerozlimskich przy Dw. Zachodnim ](*,) . Do tego całego objazdu doszedł jeszcze mecz co wiązało się w moim przypadku z dodatkowym korkiem i kilkuminutowym zatrzymaniem przy Torwarze, nie mówiąc już o tłumach kibiców wchodzących/wychodzących z autobusu.

[ Dodano: |22 Cze 2012|, 2012 21:52 ]
Pawel_ pisze:Przykład: z Ryżowej w Prystora. Co z tego, że tam są kwadraty? Co z tego, że jest korek. Musi podjechać, nie da autobusowi skręcić. Ups, taki mały OT. Sorry...
Ja w tamtym miejscu edukowałem nieraz kierowców ile miejsca potrzebuje SU12 i gdzie się powinni zatrzymać widząc skręcający autobus :). Przez ich głupotę lub cwaniactwo nie zamierzałem jeździć po krawężniku przy tym prawoskręcie - musieli się więc cofać lub wjeżdżać na krawężnik i chodnik.

[ Dodano: |22 Cze 2012|, 2012 23:30 ]
Szeregowy_Równoległy pisze:Na pewno jest łatwiej, niż wyjechać z Prystora w Ryżową. Nie ma kretyńskich słupków, a osobówki ustępują.
No ale kto jak kto ale Ty na pewno sobie dobrze radziłeś na tym skrzyżowaniu... tak żeby wszystkie słupki dalej stały a lewe tylne koła nie wskakiwały na wysepkę podczas tego lewoskrętu :P?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27449
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 cze 2012, 10:39

pawcio pisze:A ten prawoskręt spełnia parametry?
178 długo przecież nim jeździło.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 23 cze 2012, 19:25

VanQuer pisze:No ale kto jak kto ale Ty na pewno sobie dobrze radziłeś na tym skrzyżowaniu... tak żeby wszystkie słupki dalej stały a lewe tylne koła nie wskakiwały na wysepkę podczas tego lewoskrętu :P?
Radziłem sobie, ale to chyba powinno polegać na tym, że się po prostu wyjeżdża, a nie ciągnie nosem kilkanaście centymetrów od słupków, żeby lewa burta przeszła kilkanaście centymetrów od znaku drogowego, a lewe tylne koła nie złapały wysepki, albo złapały minimalnie. Jak Popularna stała w stronę Jerozolimskich, to miałem w zwyczaju uciekać w Składową, a dalej Śląską do Dziupli i z powrotem na Popularną. I manewry na tych osiedlówkach były łatwiejsze, niż wyjazd z Prystora.
fik pisze:
pawcio pisze:A ten prawoskręt spełnia parametry?
178 długo przecież nim jeździło.
To, że 178 gdzieś jeździ bądź jeździło nie oznacza, że dane miejsce spełnia jakiekolwiek parametry. A w ogóle jakie parametry musi spełniać jezdnia i skrzyżowanie, żeby mógł po nich jeździć autobus?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Zablokowany