Jak się pośpieszysz to zdążysz. Właśnie przy rondzie Waszyngtona budowa była barykada. Trochę wody ostudziło zapał "budowniczych".Glonojad pisze:Chyba mnie coś ominęło...
Objazdy i inne okresowe zmiany tras - 2012
Moderator: Wiliam
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Te wywrotki tam stoją zaparkowane, czy jeżdżą i musisz wymijać, co jest problematyczne? W ogóle pomysł jeżdżenia U12 przez Bodycha jest chory. Wąsko tam jest. Jeśli z przeciwka jedzie coś dużego, to trzeba zjechać prawymi kołami z asfaltu, inaczej nie da się wyminąć. Ktoś z dużą fantazją puścił U12 na Bodycha.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
I powinieneś. Jeśli stoją tak, że musisz zjechać z asfaltu, to masz święte prawo włączyć awaryjne i dalej nie jechać. Jak się do rowu wpieprzysz, bo się okaże, że pobocze miękkie, to wiesz, jakie pierwsze pytanie zada ci nadzór? "Po chuj jechałeś?" zapyta. I będzie mieć rację.
http://www.legionowo.pl/pl/strefa-miesz ... ty;id-3654
Skierowanie linii 736 i L-9 na trasy objazdowe
23 czerwca od godz. 21.30 do 24 czerwca do godz. 0.30, w związku z „Akcją Poruszenie”, organizowaną w Legionowie, nieprzejezdna będzie ul. Piłsudskiego na odcinku do ul. Sowińskiego do ul. Mrugacza. Linie autobusowe zostaną skierowane na trasy objazdowe:
linia 736 w obu kierunkach ul.: Kościuszki - Piłsudskiego - Jagiellońska – Słowackiego – Sowińskiego.
linia L-9 w obu kierunkach ul.: Zegrzyńska - Warszawska – Jagiellońska – Piłsudskiego – Kościuszki.
Nie będą funkcjonowały przystanki: CH BŁĘKITNE 03 i URZĄD MIASTA 02.
Na trasach objazdowych będą obowiązywały następujące przystanki:
- dla linii strefowej i linii strefowej uzupełniającej – wszystkie przystanki znajdujące się na drodze przejazdu obowiązują jako przystanki stałe (oprócz przystanków zlokalizowanych bezpośrednio przed skrętem w lewo, z których skręt jest niemożliwy do wykonania).
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
Ja to doskonale wiem, ZTM chyba nie. Wielki plac budowy, ciężki sprzęt, a ZTM na siłę zostawia na Bodycha 178. Stałoby się coś, jakby 178 jechało Alejami do Spisaka, w prawo, i gnał prosto na PeKaPe? Ile musi być takich zatrzymań, aby coś się ruszyło?Szeregowy_Równoległy pisze:I powinieneś. Jeśli stoją tak, że musisz zjechać z asfaltu, to masz święte prawo włączyć awaryjne i dalej nie jechać.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Na pewno jest łatwiej, niż wyjechać z Prystora w Ryżową. Nie ma kretyńskich słupków, a osobówki ustępują. Jeśli zaczniemy patrzeć na jakiekolwiek parametry, to w ogóle wypadałoby albo zmniejszyć tabor na 178, albo zmienić trasę. Bo ani skrzyżowanie Ryżowa/Prystora, ani Bodycha żadnych parametrów nie spełniają. Szerokość Prystora też w moim odczuciu trochę do życzenia pozostawia.
Maznąć trzy kwadraciki w odpowiednim miejscu i będzie super. W sumie byłyby one zbędne, gdyby społeczeństwo 'osobówkowe' troszkę myślało, że 'może coś dużego będzie chciało tutaj skręcić...'. Przykład: z Ryżowej w Prystora. Co z tego, że tam są kwadraty? Co z tego, że jest korek. Musi podjechać, nie da autobusowi skręcić. Ups, taki mały OT. Sorry... PS. A Ryżową niedługo tak rozkopią (w wiadomym miejscu), że osobówka z osobówką nie będą mogły się wyminąć.pawcio pisze:A ten prawoskręt spełnia parametry?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Panie, myślisz, że przesunięcie linii zatrzymania to takie hop siup?
Oj pamiętam ten dzień... I jeszcze długo będę pamiętał . Jeździłem tym objazdem zmianę B w sobotę 2.06. Zanotowałem wtedy drugie pod względem wielkości opóźnienie w mojej kilkuletniej karierze pracy w tym zawodzie ...choć robiłem co mogłem aby je zmniejszyć. Nie wiem jak można było zostawić kilkusekundowe światło na tej zawrotce w Al. Jerozlimskich przy Dw. Zachodnim . Do tego całego objazdu doszedł jeszcze mecz co wiązało się w moim przypadku z dodatkowym korkiem i kilkuminutowym zatrzymaniem przy Torwarze, nie mówiąc już o tłumach kibiców wchodzących/wychodzących z autobusu.Bon Jovi pisze:Przez źle zaprogramowaną sygnalizacje świetlną odcinek od Ronda Zesłańców Syberyjskich do skrzyżowania Grójeckiej z Wawelską można było pokonać nawet w ciągu ok. 30 minut. Czy ZDM nie powinien dobrze ustawić świateł, aby zminimalizować korki na trasie objazdowej? Nie sądze aby na ten korek mógł mieć wpływ mecz na stadionie Legii, ponieważ Wawelska do pomnika Lotnika była luźna.ashir pisze:
[ Dodano: |22 Cze 2012|, 2012 21:52 ]
Ja w tamtym miejscu edukowałem nieraz kierowców ile miejsca potrzebuje SU12 i gdzie się powinni zatrzymać widząc skręcający autobus . Przez ich głupotę lub cwaniactwo nie zamierzałem jeździć po krawężniku przy tym prawoskręcie - musieli się więc cofać lub wjeżdżać na krawężnik i chodnik.Pawel_ pisze:Przykład: z Ryżowej w Prystora. Co z tego, że tam są kwadraty? Co z tego, że jest korek. Musi podjechać, nie da autobusowi skręcić. Ups, taki mały OT. Sorry...
[ Dodano: |22 Cze 2012|, 2012 23:30 ]
No ale kto jak kto ale Ty na pewno sobie dobrze radziłeś na tym skrzyżowaniu... tak żeby wszystkie słupki dalej stały a lewe tylne koła nie wskakiwały na wysepkę podczas tego lewoskrętu ?Szeregowy_Równoległy pisze:Na pewno jest łatwiej, niż wyjechać z Prystora w Ryżową. Nie ma kretyńskich słupków, a osobówki ustępują.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Radziłem sobie, ale to chyba powinno polegać na tym, że się po prostu wyjeżdża, a nie ciągnie nosem kilkanaście centymetrów od słupków, żeby lewa burta przeszła kilkanaście centymetrów od znaku drogowego, a lewe tylne koła nie złapały wysepki, albo złapały minimalnie. Jak Popularna stała w stronę Jerozolimskich, to miałem w zwyczaju uciekać w Składową, a dalej Śląską do Dziupli i z powrotem na Popularną. I manewry na tych osiedlówkach były łatwiejsze, niż wyjazd z Prystora.VanQuer pisze:No ale kto jak kto ale Ty na pewno sobie dobrze radziłeś na tym skrzyżowaniu... tak żeby wszystkie słupki dalej stały a lewe tylne koła nie wskakiwały na wysepkę podczas tego lewoskrętu ?
To, że 178 gdzieś jeździ bądź jeździło nie oznacza, że dane miejsce spełnia jakiekolwiek parametry. A w ogóle jakie parametry musi spełniać jezdnia i skrzyżowanie, żeby mógł po nich jeździć autobus?fik pisze:178 długo przecież nim jeździło.pawcio pisze:A ten prawoskręt spełnia parametry?