Oznakowanie kursów wariantowych 17
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26837
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
I problemu z gołą 17 na kwadracie w stopiątce tudzież podobieństwa nazw Metro Marymont i Metro Młociny w jakim zakresie to dotyka?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1598
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Nie. Bo na Wołoskiej się poprawiło.KwZ pisze:Lecz wszyscy wiemy, że od 17/37 lepsza była silna 17 i skrócenie 6
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26837
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Poprawiłoby się i przez uruchomienie 47, i przez wydłużenie 16/41... możliwości było parę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Stopiątki miały na ten skrócony kurs wymieniane TYLNE kwadraty. Niezbyt to było czytelne, ale było. I w ogóle miały tablice z czerwienią, co jednak bardziej się różni, niż M... od M...Glonojad pisze:I problemu z gołą 17 na kwadracie w stopiątce tudzież podobieństwa nazw Metro Marymont i Metro Młociny w jakim zakresie to dotyka?
Świngi i tylko świngi miały z tyłu gołe 17 we wszystkich kursach.
Żadne przepychanki. Takie było założenie rozkładu służbowego. Miało być super, hiper, przewoźnik miał nie ingerować w informację, a wyszło "jak zawsze". A co do mediów to różne brednie czytałem.MichalJ pisze:Ambicjonalne są przepychanki "musi być goła 17 z tyłu, bo takie przyszły dane w pliku z ZTM", "musi być ZET, bo takie przyszło w pliku", "nie może być ZJAZD, bo nie było w pliku". "A my pliku nie zmienimy, bo coś tam." Już nawet media pisały, że ZTM, TW i producent powołały specjalną komisję do rozwiązania problemu ZET.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Ale ja się nadal bym dziwił. Po to wymyślono numery. 37 swoją funkcję spełniło, a przy zmienionym układzie powinno pójść do piachu.Bastian pisze:No i proszę, już się trasy 17 i 37 rozjechały. Długo to nie trwało. To tak specjalnie piszę dla tych, którzy się dziwili sceptycyzmowi przeciwników wydzielania...
Teraz raczej 37 nie pojedzie z ZOO jako 17, więc pewnie i skończy się jednokierunkowość. Jak się skończy, to pojawią się rozkłady na całej trasie na Służewiec. A jak się już pojawią, to wątpię, by miesiąc później zniknęły.
Czy już wreszcie łapiecie związek pomiędzy rozdzielaniem "informacyjnym" linii, a demarszrutyzacją układu?
Nie można negować dobrych pomysłów tylko ze względu na to że "i tak za miesiąc ktoś to zepsuje". Strasznie to smutne jest. I przy okazji: Tak to wygląda jakby osoby które takie zmiany wprowadzają, naprawdę robiły to zza biurek, bez kontaktu z rzeczywistością. Kryzys podobno jest, a samych głupich naklejek przy przedłużeniu 16 na Służewiec poszło by tylko 13, podczas gdy przy takiej modyfikacji 37, naklejek pójdzie 41 (o ile dobrze policzyłem).
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Ale w Swingach nie dało się nawet wprowadzić zapowiedzi o kursie skróconym.Glonojad pisze:W ogóle nie trzeba było go robić, ale oznaczanie swingów nie ma tu NIC do gadania, bo przecież wyświetlane krańce się zgadzały, a problemy były i (a może przede wszystkim) na składach wysokopodłogowych.MichalJ pisze:Może nie trzeba by robić 37, gdyby nie idiotyczne ambicjonalne przepychanki ztm i tw o oznakowanie swingów.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26837
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W stopiątkach tych zapowiedzi też nie było. Jedyna ich ewidentna przewaga nad swingiem to czerwonecośtam na tablicy z tyłu.
@Wiliam: pomysł nie był dobry i tyle.
@Wiliam: pomysł nie był dobry i tyle.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
MichalJ pisze:Ambicjonalne są przepychanki "musi być goła 17 z tyłu, bo takie przyszły dane w pliku z ZTM", "musi być ZET, bo takie przyszło w pliku", "nie może być ZJAZD, bo nie było w pliku". "A my pliku nie zmienimy, bo coś tam." Już nawet media pisały, że ZTM, TW i producent powołały specjalną komisję do rozwiązania problemu ZET.
Goła 17 na kwadracie w 105 to był mniejszy problem. Bo ten kwadrat w wersji skróconej się widocznie różnił od tego w wersji pełnej. Problemem były właśnie Swingi, które nie zapowiadały skrócenia ani w negatywie tego skrócenia nie wyświetlały. Co prowadzi nas do wypowiedzi MichałaJ: ZTM i TW nie są w stanie tego jakże złożonego problemu rozwiązać. A niemożność rozwiązania tej kwestii spłodziła abominację w postaci 37. Co dziwi o tyle, że w autobusach nie ma problemów z oznaczaniem skróconych kursów. Co mogłoby sugerować, że ten ZTM nie jest taki głupi i temat ogarnia, a problem leży jednak po stronie TW, ale to już moja luźna, nie poparta żadnymi dowodami myśl.Glonojad pisze:I problemu z gołą 17 na kwadracie w stopiątce tudzież podobieństwa nazw Metro Marymont i Metro Młociny w jakim zakresie to dotyka?
Ile razy mam to tłumaczyć... Skoro kurs na Marymont założeniowo był kursem traktowanym jako podstawowy to jaki negatyw miał się wyświetlać? Jak masz w karcie wpisany kurs jako podstawowy i wyświetlenie dostajesz takie jakie dostajesz to nie będziesz kombinował - chyba, że zależy ci na tłumaczeniu się z niepoprawnej informacji liniowej, choćby to co się wyświetla było durne do n-tej potęgi.Szeregowy_Równoległy pisze:Problemem były właśnie Swingi, które nie zapowiadały skrócenia ani w negatywie tego skrócenia nie wyświetlały.
Wyklejki na kursy na Marymont były z paskami, a w rozkładzie służbowym już żadnych oznaczeń nie było. Nawiasem to i tak nie ganiano też motorowych, którzy na Służewcu tylnej kasety nie zmieniali. Tak, to jest chore - zgadzam się.
Bo to JEST kurs skrócony.ashir pisze:Też nie zapominajmy, że np. w przypadku linii 8 Swing potrafi wyświetlić: "Cm. Wolski Kurs Skrócony".
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A co to w ogóle obchodzi pasażera? Pasażer dostaje swinga, który nie informuje wystarczająco dobrze o tym, że to skrócona wersja linii 17. I koniec. Przyczyny z punktu widzenia pasażera są tak naprawdę mało istotne. I to, że podniósł się wrzask, było jak najbardziej uzasadnione. I tak, przez to, że TW i ZTM nie były w stanie wyświetlić wersji z Marymontem w taki sposób, w jaki wyświetlana być powinna, powstała linia 37. A ty uparcie twierdzisz, że problemu nie było, tylko pasażerowie to idioci. Tak samo uparcie twierdziłeś przy okazji dyskusji o ZET-ach, chociaż te kursy też powinny być w negatywach i z zapowiedziami informującymi o tym, że to nie jest standardowy kurs. Wymagasz od pasażera poszukiwania informacji, którą powinien dostać na tacy. Złotej. Bo swing tak potrafi i powinno być to wykorzystywane. I wtedy by problemów nie było, a jeśli by były, to można byłoby zwalać je na skretynienie pasażerów. Ale dopiero wtedy.MisiekK pisze:Ile razy mam to tłumaczyć... Skoro kurs na Marymont założeniowo był kursem traktowanym jako podstawowy to jaki negatyw miał się wyświetlać? Jak masz w karcie wpisany kurs jako podstawowy i wyświetlenie dostajesz takie jakie dostajesz to nie będziesz kombinował - chyba, że zależy ci na tłumaczeniu się z niepoprawnej informacji liniowej, choćby to co się wyświetla było durne do n-tej potęgi.