Oznakowanie kursów wariantowych 17

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26837
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 kwie 2013, 22:09

I problemu z gołą 17 na kwadracie w stopiątce tudzież podobieństwa nazw Metro Marymont i Metro Młociny w jakim zakresie to dotyka?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6933
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 18 kwie 2013, 22:23

Cała ta maskarada z 37 jest niezłą farsą, bo wystarczyło trochę odczekać z likwidacją 16. Albo chociaż nie zawieszać na czas remontu 41. Chore!

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1598
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 18 kwie 2013, 22:45

KwZ pisze:Lecz wszyscy wiemy, że od 17/37 lepsza była silna 17 i skrócenie 6 :-$
Nie. Bo na Wołoskiej się poprawiło.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26837
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 kwie 2013, 22:47

Poprawiłoby się i przez uruchomienie 47, i przez wydłużenie 16/41... możliwości było parę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 18 kwie 2013, 23:00

Glonojad pisze:I problemu z gołą 17 na kwadracie w stopiątce tudzież podobieństwa nazw Metro Marymont i Metro Młociny w jakim zakresie to dotyka?
Stopiątki miały na ten skrócony kurs wymieniane TYLNE kwadraty. Niezbyt to było czytelne, ale było. I w ogóle miały tablice z czerwienią, co jednak bardziej się różni, niż M... od M...

Świngi i tylko świngi miały z tyłu gołe 17 we wszystkich kursach.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7681
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 18 kwie 2013, 23:47

MichalJ pisze:Ambicjonalne są przepychanki "musi być goła 17 z tyłu, bo takie przyszły dane w pliku z ZTM", "musi być ZET, bo takie przyszło w pliku", "nie może być ZJAZD, bo nie było w pliku". "A my pliku nie zmienimy, bo coś tam." Już nawet media pisały, że ZTM, TW i producent powołały specjalną komisję do rozwiązania problemu ZET.
Żadne przepychanki. Takie było założenie rozkładu służbowego. Miało być super, hiper, przewoźnik miał nie ingerować w informację, a wyszło "jak zawsze". A co do mediów to różne brednie czytałem.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4769
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 19 kwie 2013, 1:30

Bastian pisze:No i proszę, już się trasy 17 i 37 rozjechały. Długo to nie trwało. To tak specjalnie piszę dla tych, którzy się dziwili sceptycyzmowi przeciwników wydzielania...

Teraz raczej 37 nie pojedzie z ZOO jako 17, więc pewnie i skończy się jednokierunkowość. Jak się skończy, to pojawią się rozkłady na całej trasie na Służewiec. A jak się już pojawią, to wątpię, by miesiąc później zniknęły.

Czy już wreszcie łapiecie związek pomiędzy rozdzielaniem "informacyjnym" linii, a demarszrutyzacją układu? :-"
Ale ja się nadal bym dziwił. Po to wymyślono numery. 37 swoją funkcję spełniło, a przy zmienionym układzie powinno pójść do piachu.
Nie można negować dobrych pomysłów tylko ze względu na to że "i tak za miesiąc ktoś to zepsuje". Strasznie to smutne jest. I przy okazji: Tak to wygląda jakby osoby które takie zmiany wprowadzają, naprawdę robiły to zza biurek, bez kontaktu z rzeczywistością. Kryzys podobno jest, a samych głupich naklejek przy przedłużeniu 16 na Służewiec poszło by tylko 13, podczas gdy przy takiej modyfikacji 37, naklejek pójdzie 41 (o ile dobrze policzyłem).

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 19 kwie 2013, 1:46

Glonojad pisze:
MichalJ pisze:Może nie trzeba by robić 37, gdyby nie idiotyczne ambicjonalne przepychanki ztm i tw o oznakowanie swingów.
W ogóle nie trzeba było go robić, ale oznaczanie swingów nie ma tu NIC do gadania, bo przecież wyświetlane krańce się zgadzały, a problemy były i (a może przede wszystkim) na składach wysokopodłogowych.
Ale w Swingach nie dało się nawet wprowadzić zapowiedzi o kursie skróconym.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26837
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 kwie 2013, 5:46

W stopiątkach tych zapowiedzi też nie było. Jedyna ich ewidentna przewaga nad swingiem to czerwonecośtam na tablicy z tyłu.

@Wiliam: pomysł nie był dobry i tyle.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 19 kwie 2013, 6:31

MichalJ pisze:Ambicjonalne są przepychanki "musi być goła 17 z tyłu, bo takie przyszły dane w pliku z ZTM", "musi być ZET, bo takie przyszło w pliku", "nie może być ZJAZD, bo nie było w pliku". "A my pliku nie zmienimy, bo coś tam." Już nawet media pisały, że ZTM, TW i producent powołały specjalną komisję do rozwiązania problemu ZET.
Glonojad pisze:I problemu z gołą 17 na kwadracie w stopiątce tudzież podobieństwa nazw Metro Marymont i Metro Młociny w jakim zakresie to dotyka?
Goła 17 na kwadracie w 105 to był mniejszy problem. Bo ten kwadrat w wersji skróconej się widocznie różnił od tego w wersji pełnej. Problemem były właśnie Swingi, które nie zapowiadały skrócenia ani w negatywie tego skrócenia nie wyświetlały. Co prowadzi nas do wypowiedzi MichałaJ: ZTM i TW nie są w stanie tego jakże złożonego problemu rozwiązać. A niemożność rozwiązania tej kwestii spłodziła abominację w postaci 37. Co dziwi o tyle, że w autobusach nie ma problemów z oznaczaniem skróconych kursów. Co mogłoby sugerować, że ten ZTM nie jest taki głupi i temat ogarnia, a problem leży jednak po stronie TW, ale to już moja luźna, nie poparta żadnymi dowodami myśl.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 kwie 2013, 7:07

Też nie zapominajmy, że np. w przypadku linii 8 Swing potrafi wyświetlić: "Cm. Wolski Kurs Skrócony".

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7681
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 19 kwie 2013, 8:14

Szeregowy_Równoległy pisze:Problemem były właśnie Swingi, które nie zapowiadały skrócenia ani w negatywie tego skrócenia nie wyświetlały.
Ile razy mam to tłumaczyć... Skoro kurs na Marymont założeniowo był kursem traktowanym jako podstawowy to jaki negatyw miał się wyświetlać? Jak masz w karcie wpisany kurs jako podstawowy i wyświetlenie dostajesz takie jakie dostajesz to nie będziesz kombinował - chyba, że zależy ci na tłumaczeniu się z niepoprawnej informacji liniowej, choćby to co się wyświetla było durne do n-tej potęgi.
Wyklejki na kursy na Marymont były z paskami, a w rozkładzie służbowym już żadnych oznaczeń nie było. Nawiasem to i tak nie ganiano też motorowych, którzy na Służewcu tylnej kasety nie zmieniali. Tak, to jest chore - zgadzam się.
ashir pisze:Też nie zapominajmy, że np. w przypadku linii 8 Swing potrafi wyświetlić: "Cm. Wolski Kurs Skrócony".
Bo to JEST kurs skrócony.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 kwie 2013, 8:29

I co? Idealnie się wpisujesz w moją tezę - 'to nie jest kurs skrócony, więc wyświetlimy bzdurę, choćbyśmy wiedzieli, że to jest bzdura' to jest właśnie element tej ambicjonalnej przepychanki, w której pasażer jest na ostatnim miejscu.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 19 kwie 2013, 17:32

MisiekK pisze:Ile razy mam to tłumaczyć... Skoro kurs na Marymont założeniowo był kursem traktowanym jako podstawowy to jaki negatyw miał się wyświetlać? Jak masz w karcie wpisany kurs jako podstawowy i wyświetlenie dostajesz takie jakie dostajesz to nie będziesz kombinował - chyba, że zależy ci na tłumaczeniu się z niepoprawnej informacji liniowej, choćby to co się wyświetla było durne do n-tej potęgi.
A co to w ogóle obchodzi pasażera? Pasażer dostaje swinga, który nie informuje wystarczająco dobrze o tym, że to skrócona wersja linii 17. I koniec. Przyczyny z punktu widzenia pasażera są tak naprawdę mało istotne. I to, że podniósł się wrzask, było jak najbardziej uzasadnione. I tak, przez to, że TW i ZTM nie były w stanie wyświetlić wersji z Marymontem w taki sposób, w jaki wyświetlana być powinna, powstała linia 37. A ty uparcie twierdzisz, że problemu nie było, tylko pasażerowie to idioci. Tak samo uparcie twierdziłeś przy okazji dyskusji o ZET-ach, chociaż te kursy też powinny być w negatywach i z zapowiedziami informującymi o tym, że to nie jest standardowy kurs. Wymagasz od pasażera poszukiwania informacji, którą powinien dostać na tacy. Złotej. Bo swing tak potrafi i powinno być to wykorzystywane. I wtedy by problemów nie było, a jeśli by były, to można byłoby zwalać je na skretynienie pasażerów. Ale dopiero wtedy.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ashir
Posty: 27731
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 kwie 2013, 18:13

MisiekK pisze:Bo to JEST kurs skrócony.
A 17 do Metra Marymont nie uważasz za trasę skróconą? Uprzedzając odpowiedź, nie pytam jakie pliki dostaje TW od ZTMu, tylko czy ty tak uważasz?

ODPOWIEDZ