Strona 25 z 30

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 29 lis 2016, 17:59
autor: reserved
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że obaj macie rację.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 22 cze 2017, 23:26
autor: TGM
E-2 co 20 minut. Na co to komu?

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 23 cze 2017, 6:57
autor: reserved
Najwytrwalszym przeciwnikom zwyklaków w celu ominięcia Spacerowej.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 23 cze 2017, 12:23
autor: Piottr
TGM pisze:E-2 co 20 minut. Na co to komu?
Jako alibi, że nie zawieszamy na wakacje najbardziej lubianej linii autobusowej w mieście? Bo ja innego wyjaśnienia nie widzę.
Dobrze, że chociaż mi 116 nie pocięli.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 23 cze 2017, 14:35
autor: fik
TGM pisze:E-2. Na co to komu?
FTFY.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 08 mar 2018, 12:40
autor: osa
Skrócenie trasy 503 do krańca Bielańska i wydłużenie 222 do Konwiktorskiej przy okazji zamknięcia pl. Krasińskiego do remontu pachnie mi tym, że będzie to zmiana na stałe. W dodatku nie taka głupia, bo na Bonifraterskiej, a tym bardziej na Konwiktorskiej wystarczy moim zdaniem w miarę mocne 116 + jeszcze jakieś wspomaganie, ale nie silne 503 tylko właśnie 222. Może to być też związane z lokalizacją ładowarek do taboru elektrycznego - nie ma na nie zgody na Bielańskiej.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 08 mar 2018, 14:34
autor: Georg
Dlaczego 518 dostaje przystanki MURANÓW i MURANOWSKA? Przecież można spokojnie je pominąć. Mamy tam równolegle tramwaje. Z tego co pamiętam 520 po przystanku METRO RATUSZ stawało dopiero przy Dw. Gdańskim.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 08 mar 2018, 15:04
autor: Łukasz
503 i 222 to chyba na stałe, co?

518 miało Muranowską, Muranów pewnie technicznie dostało.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 08 mar 2018, 16:46
autor: rudy
A czy linie 116, 178, 222 będą się zatrzymywały w ZP Muranów na jakichś tymczasowych przystankach :?: W komunikacie nie widzę o tym mowy, ale może tak będzie :?:

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 08 mar 2018, 21:40
autor: Jalerb
osa pisze:
08 mar 2018, 12:40
Skrócenie trasy 503 do krańca Bielańska i wydłużenie 222 do Konwiktorskiej przy okazji zamknięcia pl. Krasińskiego do remontu pachnie mi tym, że będzie to zmiana na stałe. W dodatku nie taka głupia, bo na Bonifraterskiej, a tym bardziej na Konwiktorskiej wystarczy moim zdaniem w miarę mocne 116 + jeszcze jakieś wspomaganie, ale nie silne 503 tylko właśnie 222. Może to być też związane z lokalizacją ładowarek do taboru elektrycznego - nie ma na nie zgody na Bielańskiej.
Mnie też to wygląda na kwestie ładowarek. Ale - z drugiej strony - 503 też ma być obsługiwane w przyszłości taborem elektrycznym, zatem ta Bielańska to chyba nie na dłużej niż półtora roku, dwa lata. Generalnie - jeśli rzeczywiście zrealizowany zostanie plan "zelektryfikowania" linii kursujących Traktem Królewskim, to konieczne będą kolejne, zapewne znacznie większe roszady i zmiany tras.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 09 mar 2018, 15:32
autor: osa
Na ładowarkę przy Bielańskiej nie ma zgody, a na drugim końcu trasy 503 nie ma już pętli, gdzie by można ustawić takie urządzenie...

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 10 mar 2018, 13:10
autor: Yelonker
Nawet jak po budowie POW Natolin Płn. wróci, to raczej nic to nie zmieni. 222 poradzi sobie z ładowarką tylko na Spartańskiej, a jeżdżenie w kółko z ładowarką tylko na Natolinie i dosyć daleko od którejkolwiek zajezdni to dosyć ryzykowny pomysł.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 10 mar 2018, 18:49
autor: Jalerb
Dlatego - jak już napisałem wyżej - jeśli linie kursujące po Trakcie Królewskim mają być kiedykolwiek "zelektryfikowane", to będzie to musiało oznaczać spore roszady, bo z tego punktu widzenia obecny układ tras raczej nie jest optymalny dla tego rodzaju taboru.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 11 mar 2018, 15:20
autor: Glonojad
On w ogóle jest średnio optymalny., nie tylko z tego punktu widzenia.

Komunikacja na Trakcie Królewskim

: 07 cze 2021, 19:35
autor: TGM
Tyle lat ględzenia o rozwoju KM, zwiększaniu dostępności itp, zwężaniu ulic w Śródmieściu, a dalej nie można zrobić przystanku obowiązującego w DS przy budynku BGK dla linii omijających NŚ.